در ماه‌های گذشته شاهد انتشار تصاویر و شایعات بسیاریدر مورد اکسپریا زد 5 و کامپکت 5 بودیم و پس از تایید کنفرانس سونی در روز 11 شهریور ماه، امروز این شرکت معرفی گوشی جدید در این کنفرانس را نیز تایید کرد.

سونی پس از اعلام تاریخ رسمی کنفرانس خود، با انتشار تیزر تبلیغاتی جدید معرفی گوشی مجهز به دوربین با فوکوس بهتر را تایید کرد. همان طور که در عکس زیر مشاهده می‌کنید، گوشی مورد نظر در تصویر حضور دارد اما به دلیل مات بودن آن نمی‌توان در مورد طراحی گوشی اطلاعاتی بدست آورد.

sony-xperia-z5-autofocus

به نظر می‌رسد گوشی موجود در عکس به دلیل ابعاد نسبتا کم اکسپریا زد ۵ کامپکت باشد. بنابر شایعات گذشته اکسپریا زد ۵ صفحه نمایشی ۵.۵ اینچی و اکسپریا زد ۵ کامپکت صفحه نمایش ۴.۷ اینچی خواهد داشت.

آن طور که از تصویر پیدا است سونی در نظر دارد تا سیستم خاصی از فوکوس را در پرچمداران آینده‌ی خود بکار بگیرد اما اطلاعات بیشتری از آن در حال حاضر در دست نیست. سونی ماه گذشته گوشی میان رده اکسپریا ام 5 را با فوکوس هیبریدی معرفی کرد  اما با توجه به پرچمدار بودن گوشی‌های جدید می‌توان انتظار سیستم پیشرفته‌تری را نیز داشت.

احتمال دارد سونی در پرچمداران جدید خود از حسگر Imx230خود بهره برده و رابط کاربری دوربین خود را نیز بهبود ببخشد. در حدود یک هفته تا روز معرفی رسمی گوشی‌های پرچمدار سونی زمان باقی مانده است و باید منتظر باشیم و ببینیم که این شرکت این بار چه محصولاتی را برای علاقه‌مندان خود معرفی خواهد کرد.

زومیت

 

  • sony xperia z5

    اکسپریا Z5 با صفحه نمایش 4K ؟

    بر اساس خبرهای منتشر شده احتمالا گوشی جدید سونی با صفحه نمایش 4K ارائه خواهد شد. به تاز…
بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط
بارگذاری در تکنولوژی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بررسی

ویندوز ۱۰ مایکروسافت و امید برای ویندوز جدید

آیا ویندوز ۱۰ آخرین ویندوز ماکروسافت است؟ جری نیکسون (Jerry Nixon) مسئول توسعه دهنده مایکر…