هواداران سری نکسوس مدت هاست که در انتظار یک تلفن هوشمند عالی هستند چرا که در سال گذشته موتورولا نتوانست انتظارات را برآورده سازد؛ نکسوس ۵ البته اکنون هنوز هم می تواند یک انتخاب مناسب قلمداد شود اما نسبت به اسمارت فون های امروزی، یک تلفن هوشمند از رده خارج یا در بهترین حالت، یک میان رده معمولی است. در سال جاری اما خبرهای خوبی برای طرفداران این برند به گوش می رسد.

گوگل امسال علاوه بر همکاری خود با ال جی، به سراغ همکاری با غول چینی به نام هوآوی نیز رفته و از همین طریق قصد دارد سرویس های خود را در کشور چین به دست کاربران برساند. حال تصاویری از همین تلفن هوشمند فاش گشته اند که می توانید آنها را در ادامه مشاهده نمایید.

در بخش پشتی این موبایل، می توان کنار علامت نکسوس، یک دایره را نیز مشاهده کرد که در واقع هوآوی تصمیم گرفته تا سنسور اثر انگشت را در آن محل قرار دهد. اینطور که از تصاویر مشخص است، بدنه دستگاه تمام فلزی بوده و از نمایشگری ۵.۷ اینچ نیز بهره می برد. لازم به ذکر است که بر اساس اطلاعات قبلی، می توان گفت که هوآوی این نمایشگر را به رزولوشن ۲K مجهز نموده. از سوی دیگر می توانید دو اسپیکر را در بخش جلوی موبایل مشاهده کنید؛ اسپیکرهایی که مشخصا از ظاهر‌ آنها پیداست که قادر هستند صدایی رسا را در اختیارتان قرار دهند.

نکسوس هوآوی
نکسوس هوآوی

فردی که این تصاویر را به ثبت رسانده خبر می دهد که کیفیت ساخت موبایل بسیار بالاست و دوربین و نمایشگر آن نیز از کیفیتی عالی برخوردار هستند. از سوی دیگر، با یک نکسوس سر و کار داریم و مشخصا باید انتظار رابط کاربری خالص و زیبای اندروید را داشته باشیم، در نتیجه دیگر خبری هم از رابط کاربری خود هوآوی نیز نخواهد بود.

می توان امیدوار بود که در ماه های آینده گوگل از نکسوس های جدید خود همزمان با عرضه اندروید مارشملو، پرده برداری کند.

9to5google

 

بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط
  • کد فراگیر اتباع خارجی

    کد فراگیر اتباع خارجی

    کد فراگیر اتباع خارجی کد فراگیر اتباع خارجی یک شناسه عددی است که به اتباع غیر ایرانی اختصا…
  • بهنام صفوی درگذشت

    بهنام صفوی درگذشت

    بهنام صفوی خواننده پاپ ایرانی درگذشت. وی که از سال ها پیش دچار ضایعه مغزی بود و پس از دوبا…
  • سامسونگ و ال جی بازار ایران را ترک کردند

    سامسونگ و ال جی بازار ایران را ترک کردند

    پس از خروج آمریکا از برجام و اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه کشورمان ایران، چندی قبل شایعه لغ…
بارگذاری در انتخاب سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بررسی

کد فراگیر اتباع خارجی

کد فراگیر اتباع خارجی کد فراگیر اتباع خارجی یک شناسه عددی است که به اتباع غیر ایرانی اختصا…