مدیرعامل پیشین استقلال با تاکید بر اینکه نباید با افشارزاده مقایسه شود، گفت: به ما سه میلیارد می‌دادند به فینال آسیا نمی‌رسیدیم دلخور بودیم اما دوستان ۲۵ میلیارد تومان می‌گیرند و هدف‌شان سوم شدن در لیگ است.

محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان ایران در نشست با نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که بهرام افشارزاده از علی فتح‌الله‌زاده بهتر است که مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال به این مساله واکنش نشان داد.

علی فتح‌الله‌زاده در مورد حرف وزیر ورزش در جلسه پرسش و پاسخ با نمایندگان مجلس، گفت: گودرزی فشار زیادی را تحمل می‌کند و من هم یک استقلالی هستم و ترجیح می‌دهم در این رابطه حرفی نزنم که به ضرر باشگاه استقلال تمام شود وگرنه اینها کارهای بسیار بدی کرده‌اند که حرف زدن در موردش برای استقلال و هواداران خوب نیست.

به گزارش مهر، وی در این رابطه که مقایسه مستقیمی بین خودش و افشارزاده صورت گرفته، خاطرنشان کرد: من خرسندم که اسم فتح‌الله‌زاده برای آقایان اینقدر سنگینی می‌کند که گودرزی باید در جلسه سوال و جواب در مجلس به نمایندگان محترم در این رابطه توضیح دهد.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال تهران افزود: با وجود احترام بسیاری که برای دوست عزیزم آقای افشارزاده قائل هستم، باید بگویم گودرزی تازه به فوتبال آمده و نمی‌داند مدیری که هفت قهرمانی در داخل ایران دارد، نایب قهرمان و سوم آسیا شده، تیمش به رده ۵۵ جهان رسیده و نماد چهار را برای استقلالی‌ها ساخته، نباید با دیگران مقایسه کنند زیرا به سودشان نیست.

وی اضافه کرد: به من سه میلیارد تومان دادند اما وقتی به فینال آسیا نرسیدیم دلخور بودیم، تازه قهرمان لیگ و حذفی هم شده بودیم. حالا به دوستان ۲۵ میلیارد تومان داده‌ا‌ند، می‌گویند در لیگ ایران سوم شده و سهمیه آسیا هم بگیریم کافی است.

فتح‌الله‌زاده همچنین گفت: ضمن اینکه بدهی‌های بیشتری هم از خود برجای گذاشته‌اند که در آینده مشخص خواهد شد. پس این دیگر چه جور مقایسه‌ای است؟ البته آقای افشارزاده مقصر نیست، مسائل دیگری وجود دارد که من فعلا در مورد آنها حرفی نمی‌زنم.

جام جم

بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط
بارگذاری در نمایه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بررسی

نفسیه روشن و حیوانات مورد علاقه‌اش

حیوانات مورد علاقه‌ نفیسه روشن شاید برای خیلی ها ترسناک باشد. مثلا عکس گرفتن با یک مار دور…