مدیرکل هیئت گزینش وزارت آموزش و پرورش گفت:۲۵ آذرماه به بعد نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۳۹۵ اعلام خواهد شد که بصورت دوبرابر ظرفیت خواهد بود. این دوبرابر ظرفیت را ما به سازمان سنجش اعلام می کنیم و پس از اعلام زمان آزمون حضوری اعلام خواهد شد.
شاپور محمدزاده در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا، در پاسخ به این سوال که چه تعداد در آزمون استخدامی شرکت داشتند و نتایج اولیه آن چه زمانی اعلام خواهد شد؟ اظهار کرد: تعداد ۲۲۳ هزار و ۴۲۱ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت داشتند و ۲۵ آذرماه به بعد دو برابر ظرفیت پذیرش از سوی سازمان سنجش به ما معرفی می شوند تا از این افراد مصاحبه علمی صورت گیرد و نتیجه آن به سازمان سنجش اعلام می شود.
وی ادامه داد: از تعداد نفرات شرکت کننده در آزمون استخدامی ۱۴۵ هزار و ۴۴۸ نفر زن یعنی ۶۵ درصد و ۷۷ هزار و ۹۷۳ نفر مرد یعنی ۳۵ درصد هستند که از تعداد کل قرار است ۱۰ هزار نفر جذب آموزش و پرورش شوند.
مدیر کل هیئت گزینش وزارت آموزش و پرورش افزود: از تعداد ۱۰ هزار نفری که درنهایت جذب خواهند شد ۶ هزار و ۸۵ نفر نیروی مرد و ۳ هزار و ۹۱۵ نفر زن هستند.
محمدزاده بیان کرد: ۹۰ درصد این ۱۰ هزار نفر در رشته عمومی یعنی دبیری و آموزگاری و ۱۰ درصد آن ها هنر آموز هستند.
وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی گزینش این افراد اعلام می شود؟ گفت: پس از اعلام سازمان سنجش گزینش آغاز خواهد شد که امسال نسبت به سال گذشته ۲ برابر برای مسابقات علمی جذب خواهیم داشت.
مدیر کل هیئت گزینش وزارت آموزش و پرورش افزود: پس از این موضوع یک برابر ظرفیت برای گزینش می دهند که با توجه به شرایط حرفه ای معلمان گزینش ها صورت می گیرد.

بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط
بارگذاری در استخدام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بررسی

کد فراگیر اتباع خارجی

کد فراگیر اتباع خارجی کد فراگیر اتباع خارجی یک شناسه عددی است که به اتباع غیر ایرانی اختصا…