در نمایشگاه ماشین فرانکفورت که سپتامبر امسال برگزار گردید، بوگاتی پرده ها را از روی خودروی Vision Gran Turismo خود کنار زد. زمانی که آن اتومبیل رونمایی شد، تاحدودی مشخص گردید که ابر ماشین لوکس بعدی این خودروساز که با نام Chiron از آن یاد می شد، چه شکل و شمایلی دارد.

حالا معلوم شده که Vision GT صرفا حدود ظاهری نسخه جایگزین ویرون را به تصویر نمی کشد بلکه در اصل خود آن بوده و این اظهار نظر نیز برپایه عکسی مطرح می شود که یکی از کاربران اینستاگرام به نام اریکو هسل روی صفحه شخصی اش منتشر کرده.

Vision GT
Vision GT

این کاربر خوش شناس زمانی که در یکی از جاده های ایتالیا مشغول رانندگی بود، نسخه جایگزین ویرون را مشاهده کرد که توسط جمعی از مهندسان تست می شد.

خودروی مورد بحث قرار است که در سال ۲۰۱۷ میلادی رونمایی شود و آنطور که گفته شده موتوری با توان ۱۵۰۰ اسب بخار را در خود جای داده و با قیمت ۲٫۵ میلیون دلار فروخته می شود.

اگر رنگ مشکی مات بدنه این خودرو را درنظر نگیرید در خواهید یافت که طراحی اش از بسیاری جهات شبیه به Gran Turismo Vision است و یکی از مشخصه های قابل توجه آن که چشم هر بیننده را به خود معطوف می کند، کابین گردش است که آن را از نسخه قبلی متمایز کرده.

موتور این خودروی زیبا همانطور که در شایعات آمده، از نوع W16 با ۱۵۰۰ اسب بخار خواهد بود که می تواند حداکثر سرعت ۴۳۰ کیلومتر بر ساعت را برای آن به ارمغان خواهد آورد و این همان رکوردی است که مدل ویرون سوپر اسپورت در پیست مسابقه ثبت کرده بود اما نسخه های فروخته شده از آن خودرو به مشتریان معمولی بیشینه سرعتی برابر با ۴۱۵ کیلومتر بر ساعت دارند.

البته اینکه بوگاتی کایرون در دستان صاحبان ثروتمندش چه سرعتی را از خود نشان می دهد مساله ایست که با گذر زمان مشخص می شود. آنچه مشخص است، این افراد باید بسیار ثروتمند باشند تا چنین خودروریی را خریداری نمایند.

  • Centenario

    هیولای جدید لامبورگینی

    سنتناریو قوی ترین لامبورگینی است که تا به حال دیده ایم با یک موتور V12 تنفس طبیعی با ۷۷۰ ا…
  • فراری

    فروش فراری افزایش یافت

    این رکورد فروش در حالی به‌دست آمده که فروش مدل‌های چون F12 برلینتا و FF با افت ۲۴ درصدی رو…
  • رولز رویس شاسی بلند

    جدیدترین رندرها از شاسی بلند رولز رویس

    چه کسی می‌توانست حدس بزند که روزی رولز رویس نیز خودروی شاسی بلند خود را رونمایی می‌کند؟ با…
بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط
بارگذاری در سرگرمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بررسی

نفسیه روشن و حیوانات مورد علاقه‌اش

حیوانات مورد علاقه‌ نفیسه روشن شاید برای خیلی ها ترسناک باشد. مثلا عکس گرفتن با یک مار دور…