فراری

فراری به‌تازگی اطلاعات مالی و آمار فروش خود را برای سال ۲۰۱۵ منتشر کرده و همان‌طور که انتظار نیز می‌رفت، میزان تولید به نسبت سال ۲۰۱۴، افزایش یافته است. سال گذشته، این خودروساز ایتالیایی در مجموع، ۷ هزار و ۶۶۴ دستگاه از محصولات خود را به مشتریان تحویل داده که این آمار ۶ درصد نسبت به سال قبل از آن، رشد نشان می‌دهد. بیشترین رشد با ۱۷ درصد مربوط به فروش مدل‌های V8 با نام‌های کالیفرنیا T، ۴۵۸ اسپشیاله A و ۴۸۸ GTB بوده است.

این رکورد فروش در حالی به‌دست آمده که فروش مدل‌های چون F12 برلینتا و FF با افت ۲۴ درصدی روبرو بوده است؛ مدل‌هایی که به ترتیب، در چهارمین و پنجمین سال تولید خود قرار دارند.

رشد فراری تقریباً در تمام نقاط دنیا محسوس بوده و این موضوع، به‌ویژه در ژاپن، استرالیا، سنگاپور، اندونزی و کره‌جنوبی بیشتر خود را نشان داده است؛ جایی که آمار فروش به اندازه ۲۶ درصد افزایش یافته است. شاید بخش زیادی از این رشد، به ارائه مدل دو توربوشارژر ۴۸۸ GTB برمی‌گردد.

نتیجه این اضافه‌شدن آمار فروش، افزایش سود کمپانی بوده است. فراری از درآمد ۱/۸ میلیارد یورویی برای سال ۲۰۱۵ خبر داده که این میزان، به اندازه ۳ درصد نسبت به سال ۲۰۱۴ بالاتر است. همچنین سود خالص با رشد ۹ درصدی، به ۲۹۰ میلیون یورو رسیده است.

با توجه به تمایل این کمپانی برای افزایش سقف تولید به ۹ هزار دستگاه، آینده این خودروساز مستقل، روشن‌تر از قبل، به‌نظر می‌رسد. البته این افزایش تولید، مطمئناً تحولی بزرگ برای فراری محسوب می‌شود.

فراری
فراری
فراری
فراری
فراری
فراری
فراری
فراری
بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط
بارگذاری در سرگرمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بررسی

نفسیه روشن و حیوانات مورد علاقه‌اش

حیوانات مورد علاقه‌ نفیسه روشن شاید برای خیلی ها ترسناک باشد. مثلا عکس گرفتن با یک مار دور…