غلامرضا صنعتگر

همسر «غلامرضا صنعتگر» گفت: غلامرضا از نظر جسمانی، حالش خوب شده، ولیکن همچنان در صدای خود دچار مشکل است به طوری که صدای خود را از دست داده و هنگامی که می خواهد با اطرافیان صحبت کند یا می نویسد و یا با ایما و اشاره صحبت می کند.

همسر غلامرضا صنعتگر خواننده قطعه «میشه ضامنم تو باشی» در گفت و گو با میزان گفت: بعد از عملی که روی همسرم انجام شد تارهای صوتی و راههای تنفسی او دچار مشکل شد و او بعد از ۴۰ روزی که از عملش می گذرد قادر به صحبت کردن نیست و در واقع صدایش را از دست داده است.

وی افزود: از نظر جسمانی حال وی خوب شده است ولیکن همچنان در صدای خود دچار مشکل است و هنگامی که می خواهد صحبت کند یا می نویسد و یا با اشاره صحبت می کند.

همسر این خواننده عنوان کرد: غلامرضا صنعتگر کارهای روزمره خودش را خودش انجام می دهد اما دارو مصرف می کند و از نظر روحی آشفته است اما امیدوارم به حق امام حسین(ع) و مردم حال او بهتر شود.

ایشان ادامه داد: پزشکان گفته بودند  حداکثر بعد از یک ماه از عمل او حالش بهتر می شود اما او همچنان دچار مشکلاتی در تارهای صوتی خودش است و این موضوع باعث نگرانی و اشفتگی های روحی او شده است.

وی خاطر نشان کرد: همسرم چند روزی است که می گوید می خواهم به زیارت امام رضا بروم و شفایم را از آقا بگیرم و اگر خدا بخواهد هفته آینده به مشهد می رویم.

منبع: میزان
بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط
بارگذاری در نمایه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بررسی

نفسیه روشن و حیوانات مورد علاقه‌اش

حیوانات مورد علاقه‌ نفیسه روشن شاید برای خیلی ها ترسناک باشد. مثلا عکس گرفتن با یک مار دور…