هادی نوروزی

هادی نوروزی متولد ۱ تیر ماه ۱۳۶۴ در بابل .  وی سابقه بازی در باشگاه‌های داماش ایرانیان،پرسپولیس و نفت تهران را داشت. او در تاریخ ۹ مهر ماه ۹۴ در ساعت ۴ صبح بر اثر ایست قلبی در گذشت.

هادی نوروزی در فصل ۸۵–۸۶ به پرسپولیس پیوست، اما حتی یک بار هم  فرصت بازی نکرد و بعد از یک فصل نیمکت‌ نشینی به داماش ایرانیان پیوست و در ۲۲ بازی ۱۰ گل به ثمر رساند. پس از درخشش در لیگ آزادگان، به پرسپولیس بازگشت و در اولین فصل حضور مجددش در پرسپولیس، بیشتر به عنوان بازیکن تعویضی به میدان می‌رفت و به مرور به یکی از بازیکنان ثابت تبدیل شد و در بیشتر بازهای آسیایی از نفرات اصلی بود. فصل ۸۸–۸۹ را با درخشش آغاز کرد و در اولین بازی فصل مقابل مس کرمان دو گل به ثمر رساند. در دربی ۶۸ نیز توانست گل تساوی پرسپولیس را به ثمر برساند. نوروزی در این فصل بازهای زیادی برای پرسپولیس در پست‌های هافبک-مهاجم راست و مهاجم نوک انجام داد که نهایتاً منجر به دعوتش به تیم تیم ملی توسط افشین قطبی گشت.

وی در بامداد روز پنجشنبه ۹ مهر ۱۳۹۴ بر اثر ایست قلبی فوت کرد. نوروزی که تنها ۳۰ سال داشت در خواب سکته کرده و انتقال او به بیمارستان هم نتیجه‌ای در پی نداشته است. به گفته همراهان نوروزی، او ساعت ۴ صبح ۹ مهر بر اثر حمله قلبی در خانه به کما رفته و درگذشته است.

بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط
بارگذاری در کافه لینک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بررسی

کد فراگیر اتباع خارجی

کد فراگیر اتباع خارجی کد فراگیر اتباع خارجی یک شناسه عددی است که به اتباع غیر ایرانی اختصا…