حذف کنکور
به گزارش کافه لینک سازمان سنجش طی اعلاعیه ای زمان برگزاری آزمون های امسال تحصیلی خود را اعلام کرد. زمانبندی ثبت نام بعضی از کنکورها تغییر کرده و زمان برگزاری بعضی از آزمون ها هم جابجا شده برای اینکه برنامه ریزی مطمئن تری برای درس خواندن داشته باشید پیشنهاد میکنیم حتما به زمانبندی جدید آزمون ها دقت بفرمایید.
کنکور سراسری و تغییرات زیاد در ثبت نام آن
آزمون کنکور سراسری که دانش آموزان مقطع متوسطه با آن درگیرند چند سالی بود که سر زمان همیشگی خود ثابت مانده بود یعنی ثبت نام آن در آذر ماه انجام و کنکور هم در تیر ماه برگزار میشد از سال گذشته ثبت نام کنکور سراسری در بهمن ماه انجام و بعلت تداخل با ماه مبارک رمضان کنکور سراسری قبل از آن یعنی اواخر خرداد انجام شد.
امسال نیز ثبت‌نام برای شرکت در آزمون سراسری سال ۹۵ از تاریخ ۱۹ بهمن ماه آغاز شده و تا تاریخ ۲۸ بهمن ۹۴ ادامه دارد. این آزمون بعد از ماه مبارک رمضان و در تاریخ‌های ۲۴ و ۲۵ تیرماه ۹۵ برگزار می‌شود.
از ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۵ چه خبر؟
کنکور کارشناسی ارشد هم که هرساله در بهمن ماه برگزار می شد امسال با تغییر زمان برگزاری همانند کنکور ارشد دانشگاه آزاد در اردیبهشت ماه برگزار میگردد.
ثبت‌نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۵ از تاریخ ۱۶ آذرماه امسال یعنی سال ۹۴ آغاز شده و تا تاریخ ۲۲ آذرماه ادامه دارد. این آزمون در روزهای ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.
آزمون دکتری سال ۹۴ کی برگزار می شود؟
آزمون دکتری که سال گذشته استقبال زیادی از آن شده بود تقریبا بدون تغییر خاصی در زمان ثبت نام و برگزاری آن امسال نیز در دیماه ثبت نام میگردد. بنظر می رسد استقبال از آزمون دکتری هرسال با اقبال بیشتری نسبت به سال قبل مواجه گردد.
ثبت نام آزمون دکتری از  ۶ دی‌ماه آغاز شده و تا ۱۵ دی‌ماه ۹۴ ادامه دارد . تاریخ برگزاری این آزمون در تاریخ ۱۴ اسفند ۹۴ خواهد بود.
ثبت‌نام برای آزمون دوره دکتری ۹۵ (نوبت دوم) نیز از ۲۴ مردادماه آغاز شده و تا ۳۰ مرداد ادامه دارد. این آزمون در تاریخ ۷ آبان‌ماه ۹۵ برگزار می‌شود.
جدول زمان بندی کنکور ۹۵-۹۴
جدول زمان بندی کنکور ۹۵-۹۴
بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط
بارگذاری در اخبار دانشگاه ها

۱ نظر

  1. نعیم

    ۱۳۹۵-۰۴-۰۳ at ۶:۰۲ ق.ظ

    سلام ببخشید میتونم بپرسم چرا کنکور رو بعد از ماه رمضان برگزار کردید امسال؟خیلی ها با مشکل مواجه شدن برا روزه گرفتن لطفا به گوش اون کسی که مسئوله برسونید از این کارا نکنن بچه های مردم رو اینجوری اذیت نکنن،بگید یه کم فکر کنن بد نیست اون دنیا جواب خدا رو چی میخوان بدن از این داوطلبا هر کدوم نتونه یه روزه رو به خاطر این امتحان بگیره شما مسئول هستید!

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بررسی

نفسیه روشن و حیوانات مورد علاقه‌اش

حیوانات مورد علاقه‌ نفیسه روشن شاید برای خیلی ها ترسناک باشد. مثلا عکس گرفتن با یک مار دور…