اشکان دژاگه
ستاره ایرانی العربی قطر می گوید فوتبال حرفه ای به شما نمی گوید که قرار است در کدام کشور به بازی تان ادامه دهید، بنابراین شاید روزی در لیگ ایران به میدان رفتم.
اشکان دژاگه در رابطه با حضور جواد نکونام در العربی قطر، تیم ملی امید و حضور در لیگ ایران، به اظهارنظر پرداخت، او درباره مسائل فوق گفت:

فکر نمی کردم بازهم با نکونام هم بازی شوم

خیلی خوشحالم که آقا جواد به قطر آمده است، من با او چند سال هم بازی بودم و بعد از خداحافظی‌اش از تیم‌ملی اصلا فکر نمی‌کردم بازهم با او در یک تیم بازی کنم. امیدوارم حضور آقاجواد باعث کمک به ما و تیم العربی شود تا بتوانیم به رده‌های بالایی جدول صعود کنیم. ما اکنون در رده ششم جدول هستیم اما امیدوارم با پیوستن آقاجواد و تقویت تیم در نیم فصل، در ۱۰ بازی باقیمانده به رده‌های بالاتر برویم.

تجربه بین المللی او بالاست

صددرصد حضور آقاجواد در تیم به ما این کمک را می‌کند تا بتوانیم صعود کنیم. او سال‌های زیادی در فوتبال بین‌المللی بوده، در اسپانیا، در تیم‌ملی بازی کرده است و ازتجربه بالایی سود می برد و مخصوصا خودش هم می‌داند که جو بازی‌های قطر به چه ترتیب است و کیفیت دیدارها چگونه است. ان‎شاءالله با کمک او می‌توانیم نتایج بهتر از نیم فصل اول کسب کنیم.

 برای امیدها افسوس خوردم

نتایج تیم‌ملی امید را هم پیگیری می‌کردم و باید بگویم متاسفانه از حذف تیم المپیک ایران ناراحتم. بازی ایران در مقابل ژاپن با تمرین ما هم زمان شده بود و به دلیل این همزمانی نمی‌توانستم بازی را به صورت مستقیم ببینم اما دائم از دوستان می‌پرسیدم که بازی چند ـ چند است. وقتی در نهایت شنیدم که بازی را با ۳ گل واگذار کردیم، بسیار ناراحت شدم. ناراحتی من زمانی بیشتر شد که لحظات حساس بازی را بعدا دیدم و متوجه شدم تیم امید ما چه موقعیت‌های فوق‌العاده‌ای داشته است، موقعیت‌هایی که اگر از آنها استفاده می‌کرد بدون شک برنده بازی بود. اما باید قبول کنیم که فوتبال همین است برای دوره آینده و مسابقات بعد باید خودمان را آماده کنیم. باید تمرین کنیم تا شانس‌های گلزنی‌مان را از دست ندهیم.

جانم را برای تیمم می دهم

در حال حاضر در قطر هستم و با العربی قرارداد دارم. همیشه برای تیمی که قرارداد داشته‌ام جانم را هم گذاشته‌ام، الان هم تمام فکرم با العربی است. همیشه سعی دارم تمام تلاشم را برای تیمم بکنم و به همکاری با بازیکنان تیم بپردازم تا در نهایت نتیجه بگیریم. در مجموع برای تصمیم گیری در رابطه با آینده باید بازی های امسال به اتمام برسد تا ببینیم چه پیش می‌آید.

پیشرفت لیگ باعث قوی تر شدن تیم ملی قطر شده است

با وجود اینکه بازیکنان بزرگی به قطر آمده‌اند و کیفیت فنی فوتبال این لیگ بسیار بالاتر رفته اما باید قبول کنیم تفاوت‌های اساسی با لیگ‌های اروپایی دارند. البته کیفیت بالای لیگ قطر باعث قوی‌تر شدن تیم‌ملی و تیم المپیک این کشور شده، این را باید بپذیریم. تیم‌های باشگاهی قطر هرچقدر هم که پیشرفت کرده باشند باز هم می‌بینیم که در مقابل با تیم‌های ایرانی دچار مشکل می‌شوند.

میزبانی قطری ها در صعودشان موثر بود

در رابطه با المپیک قطر باید بگویم آنها در گروهشان خوب کار کردند اما باید قبول کنیم که میزبانی آنها برای این رقابت‌ها تاثیر بسزایی در امتیازاتی که گرفتند دارد.

دو بازی را ببریم خیال مان راحت می شود

راجع به تیم ملی هم، ما فعلا در تیم ملی کاری نداریم، اردوی بعدی ما با تیم‌ملی در عید نوروز است، دو بازی خواهیم داشت که هر دو را ببریم خیالمان راحت خواهد شد.

به دنبال پیشنهاد اروپایی نیستم

در حال حاضر اصلا به دنبال پیشنهادی از اروپا نیستم به خاطر اینکه با العربی قرارداد دارم،  حضور من در قطر به دلیل کسب یکی، دو رتبه ششم و هفتمی نیست. ما دنبال این هستیم تا در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنیم و نتایج خوبی بگیریم.

قطری ها از کیفیت فنی بازیکنان ایرانی راضی اند

شایعاتی می‌شنویم مبنی بر دیپورت بازیکنان ایرانی از قطر در حالی که آنها کاملا از ما راضی هستند و همانطور که دیدیم یک بازیکن دیگر به جمع ما آمده است. ما دائم راجع به کیفیت فنی‌مان صحبت می‌کنیم و همیشه عنوان می‌شود که از بازیکنان ایرانی راضی هستند. من تاکنون ندیدم که بخواهند حرفی مبنی بر نخواستن بازیکنان ایرانی بزنند.

شاید روزی در لیگ ایران بازی کردم

فوتبال حرفه‌ای به شما نمی‌گوید که قرار است که کجا بازی کنید، ایران کشور من است و من برای تیم‌ملی کشورم به میدان می‌روم بنابراین نمی‌توانم بگویم که هرگز در ایران بازی نمی‌کنم، شاید روزی در لیگ ایران به میدان بروم. من افتخار می‌کنم برای تیم‌ملی بازی می‌کنم و شاید روزی در باشگاه‌های ایران هم بازی کردم.

بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط
بارگذاری در نمایه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بررسی

نفسیه روشن و حیوانات مورد علاقه‌اش

حیوانات مورد علاقه‌ نفیسه روشن شاید برای خیلی ها ترسناک باشد. مثلا عکس گرفتن با یک مار دور…