بهنام صفوی
مدیر برنامه‌های بهنام صفوی با اشاره به بهبود نسبی وضع جسمانی این خواننده به تشریح آخرین وضعیت درمانی و جسمی این هنرمند پرداخت.

میلاد لطیفی با اشاره به اتفاقی که برای بهنام صفوی طی شب گذشته (دوم آذر ماه) تا امروز افتاده است، بیان کرد: متاسفانه به دلیل ضعف جسمانی و تلاشی که بهنام صفوی طی روزهای اخیر برای انتشار آلبوم خود داشت، فشار کاری بر بدن او تاثیر گذاشت و چون این فضای فعالیتی مصادف با دوره دوم شیمی درمانی او بود دوشنبه شب به یکباره دچار ضعف شدید شد و همین امر موجب شد به بیمارستان منتقل شود.

وی توضیح داد: با توجه به آغاز دوره دوم شیمی درمانی، پزشکان بهنام صفوی به وی تاکید کرده بودند که با توجه به مصرف دارو حق هیچگونه فعالیتی ندارد اما او به دلیل تعصب زیادی که روی تولید آلبوم جدید خود داشت تمام تلاشش را انجام داد تا بتواند مراحل ضبط آلبوم را به پایان برساند. همین امر موجب وخامت حال او شد و بعد از این اتفاق خانواده و همسر وی بلافاصله او را به بیمارستان منتقل و تحت درمان پزشکان مرکز درمانی قرار دادند.

لطیفی درباره آخرین وضعیت جسمانی بهنام صفوی گفت: خوشبختانه حال جسمی بهنام نسبت به ساعات اولیه شب گذشته بهتر شده و پزشکان پیش بینی کردند که تا ۴۸ ساعت دیگر سطح هوشیاری وی به حالت عادی برگردد. همچنین تیم پزشکی بیمارستان بعد از اتفاق پیش آمده به شدت تاکید کردند که از این پس باید او در استراحت مطلق باشد و از حواشی مختلف دوری کند.

مدیر برنامه های بهنام صفوی با تشکر از مردم و هواداران این خواننده توضیح داد: در همین چند ساعت مردم شریف ایران و هواداران بهنام صفوی با وجود تمام حاشیه ها و شایعاتی که موجود بود پیگیر وضعیت جسمی او بودند. ما امیدوارم با دعای خیر مردم هر چه زودتر شاهد بهبود وضعیت جسمانی این خواننده محبوب پاپ باشیم.

بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط
  • کد فراگیر اتباع خارجی

    کد فراگیر اتباع خارجی

    کد فراگیر اتباع خارجی کد فراگیر اتباع خارجی یک شناسه عددی است که به اتباع غیر ایرانی اختصا…
  • بهنام صفوی درگذشت

    بهنام صفوی درگذشت

    بهنام صفوی خواننده پاپ ایرانی درگذشت. وی که از سال ها پیش دچار ضایعه مغزی بود و پس از دوبا…
  • سامسونگ و ال جی بازار ایران را ترک کردند

    سامسونگ و ال جی بازار ایران را ترک کردند

    پس از خروج آمریکا از برجام و اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه کشورمان ایران، چندی قبل شایعه لغ…
بارگذاری در انتخاب سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بررسی

کد فراگیر اتباع خارجی

کد فراگیر اتباع خارجی کد فراگیر اتباع خارجی یک شناسه عددی است که به اتباع غیر ایرانی اختصا…