گوشی ایسر

محصولات Predator شامل کامپیوتر، موبایل و تبلت می‌شوند. تلفن همراه جدید این شرکت که Predator 6 نام دارد، قصد دارد نظر بازی‌کننده‌ها را به سمت خودش جلب کند. هنوز اطلاعات زیادی از این محصول منتشر نشده، چرا که این گوشی هنوز در مرحله ساخت قرار دارد. البته شرکت ایسر برای اینکه کاربران با این محصول بیشتر آشنا شوند، مدل آزمایشی آن را در اختیار رسانه‌های مختلف قرار داده است. شرکت ایسر سعی کرده که مدل آزمایشی هم بتواند نظر افراد مختلف را به سمت خودش جلب کند و به همین دلیل طراحی قابل قبولی را برای آن در نظر گرفته است.

این تلفن همراه به دلیل داشتن یک صفحه نمایش ۶ اینچی به عنوان Predator 6 شناخته می‌شود. یک صفحه نمایش با کیفیت HD روی این گوشی قرار گرفته است. البته ایسر گفته که مدل نهایی از صفحه نمایش بهتری بهره خواهد برد. روی این گوشی یک پردازنده ۱۰ هسته‌ای شرکت مدیاتک مشاهده می‌شود که می‌تواند بازی‌هایی با کیفیت بسیار بالا را اجرا کند. گفتنی است که شرکت مدیاتک چیپ‌ست ۱۰ هسته‌ای Helio X20 را اوایل سال ۲۰۱۵ معرفی کرده بود. دو هسته این چیپ‌ست ۲.۵ گیگاهرتز سرعت دارند، چهار هسته آن با سرعت ۲ گیگاهرتز طراحی شده و چهار پردازنده بعدی هم ۱.۴ گیگاهرتز سرعت دارند. یک دوربین ۲۱ مگاپیکسلی هم در پشت این گوشی قرار گرفته است.

طراحی این محصول همانند تبلت هشت اینچی Predator است. چهار بلندگویی قرمز رنگ در اطراف آن دیده می‌شود و بدنه آن هم از آلومینیوم تشکیل شده است. البته این بلندگوها کمی ظاهر گوشی را از حالت معمولی خارج کرده‌اند. برای این گوشی از سیستم عامل اندروید استفاده شده، اما مشخص نشده چه نسخه‌ای روی آن قرار می‌گیرد. پردازنده ده هسته‌ای شرکت مدیاتک هم در اواخر سال ۲۰۱۵ یا اوایل سال ۲۰۱۶ به تولید انبوه می‌رسد. براساس اطلاعات منتشر شده این گوشی ابتدا در کشورهای آسیایی عرضه خواهد شد.

گوشی ایسر
گوشی ایسر
گوشی ایسر
گوشی ایسر
گوشی ایسر
گوشی ایسر
گوشی ایسر
گوشی ایسر

tech-show

بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط
بارگذاری در تکنولوژی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بررسی

نفسیه روشن و حیوانات مورد علاقه‌اش

حیوانات مورد علاقه‌ نفیسه روشن شاید برای خیلی ها ترسناک باشد. مثلا عکس گرفتن با یک مار دور…