هفته ی چهارم لیگ برتر با حاشیه های زیاد و البته اشتباهات فاحش داوری به پایان رسید.

رقابتهای امسال با حضور جدی تیم های مدعی و البته مقاومت فوق العاده کوچکتر ها می تواند بهترین لیگ این چندسال را پیش چشم ما تصویر کند ، لیگی که بهترین های هفته چهارمش گم نام های زیادی دارد . بهترین هایی که به سلیقه تیم فنی “ورزش سه”، تیم رویایی هفته را شکل می دهند :

دروازه بان :

رشید مظاهری ( ذوب آهن) :
برای انتخاب رشید مظاهری به عنوان گلر هفته کار سختی داریم ، چرا که محسن فروزان رقیب او در سیاه جامگان هم نمایش خوبی در تبریز داشت ، با این تفاوت که در واکنش خوب مظاهری در دفع پنالتی عالیشاه راهی به دروازه ذوب نیافت اما فروزان که پنالتی مگنو را دفع کرده بود ، با بازی سریع شجاعیان توپ برگشتی را در دروازه اش دید . مظاهری در بازی پرسپولیس – ذوب آهن با بازی خوبش از دلایل اصلی پیروزی ذوبی ها بود .

مدافعان :

حسن مرادمند(پدیده):

یکی از عوامل پیروزی پدیده در مشهد برابر تیم پرستاره ی تراکتور سازی حسن مرادمند بود که توانست در خط دفاعی حملات قرمز های تبریزی را دفع کند.مرادمند این فصل در پدیده متحول شده است و بازی خوب او در این تیم به چشم می آید.

عزت پورغاز (ملوان):

زننده ی دراماتیک ترین گل هفته به جرات عزت پورغاز بوده است.او با دو گلی که درون دروازه ی بیرانوند قرار داد توانست دو بار تیمش را به بازی برگرداند تا قوهای انزلی با امتیاز ورزشگاه تختی را ترک کنند و به خانه بروند.دو گل زیبا و دیدنی او می تواند بازهم پورغاز را در لیست کی روش قرار دهد.
بهمن کامل(فولاد):

کامل که این فصل زوج لئوناردو مساریچ در قلب خط دفاعی فولاد شده است توانسته به خوبی عمل کند.کامل در بازی برابر سپاهان نیز توانست تاثیرخود را روی حملات سپاهانی ها نشان دهد تا مانع از فروریزی دروازه ی تیمش شود.البته مساریچ زوج او در خط دفاع فولاد نیز می توانست در تیم هفته نیز قرار بگیرد.
میثم مجیدی(استقلال):

جانشین هاشم بیک زاده توانسته است در استقلال به خوبی خود را نشان دهد.او که نسبت به فصل قبل کم تر در حمله شرکت می کند و بیش تر به کارهای دفاعی می پردازد.او دیروز علاوه بر اینکه در دفاع درخشید توانست در دقایق پایانی گل برتری تیمش را در دقایق پایانی وارد دروازه همنامان اهوازی خود کند.این می تواند شروع گل های ، گل زنترین مدافع فصل قبل رقابت ها باشد.
هافبک ها :

پیام صادقیان (نفت):

صادقیان در نفت تهران متحول شده است و با فاصله گیری از حاشیه ها به روزهای اوجش باز می گردد.بازی صادقیان برابر ملوان و پاس های دقیقش نوید بازگشت پیام به روزهای فوق العاده اش را می دهد.صادقیان در بازی با ملوان عالی بود و اگر تیم نفت گل سوم را نمی خورد بازی صادقیان در برد بیش تر به چشم می آمد.منتظر ادامه ی درخشش صادقیان در تیم کم حاشیه ی نفت خواهیم بود.
امید عالیشاه (پرسپولیس):

باخت پرسپولیسی ها در برابر ذوب آهن که با اشتباهات عجیب داوری همراه بود نتواسنت مانع از این شود تا بازی خوب عالیشاه در برابر ذوبی ها را نبینیم.عالیشاه در بازی برابر ذوب یکی از روزهای خوبش را گذراند و تنها نکته ی منفی بازی او از دست دادن پنالتی پرماجرا بود که در ادامه و با ضربه ی دقیقش آن اشتباه را جبران کرد
حسین بادامکی(پدیده):
حسین بادامکی نمایش دلپذیری مقابل تراکتورسازی داشت . این هافبک باتجربه که از ابتدای این فصل عالی کار کرده در بازی تراکتور هم یکی از دلایل اصلی برتری تیمش مقابل تیم پرمهره تونی اولیویرا بود.
داریوش شجاعیان(گسترش):
یکی دیگر از ستاره های گمنام این فصل بی شک داریوش شجاعیان است که توانسته سه گل را برای تیم فراز کمالوند بزند.در حالی که محسن فروزان توانسته بود ضربه ی پنالتی مگنو را دریافت کند اما شجاعیان با جایگیری مناسب توانست توپ برگشتی را به گل تبدیل کند و سه امتیاز مهم را در حساب تیمشان بیفزاید.گلی که باعث رفتن خطیبی از سیاه جامگان نیز شد.
مهاجمان :

حسن بیت سعید (استقلال خوزستان ):
پدیده ی امسال لیگ برتر بازهم توانست عالی کار کند.بیت سعید که در سه بازی قبل توانسته بود سه گل را بزند ، در بازی با سایپا نیز یک ضربه دقیق زد که با بدشانسی اش به تیرک زد و خطای پنالتی سایپایی ها روی او انجام گرفت تا استقلال خوزستان سه امتیاز دیگررا هم در اهواز به دست آورد.ستاره ی فصل قبل فولاد نوین همچنان می درخشد و لایق حضور در تیم هفته را دارد.

مهرداد محمدی(راه آهن) :
بهترین گلزن لیگ با میانگین یک گل در هر بازیجوان راه آهنی ها مهرداد محمدی است.او با هوش و ذکاوت خود و البته ضربات فوق العاده اش 80 % گل های تیمشس ر به ثمر رسانده است.دو گل او باعث شد تا تیمشان برابر صبای دایی پیروز شود.

 

بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط
بارگذاری در نمایه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بررسی

نفسیه روشن و حیوانات مورد علاقه‌اش

حیوانات مورد علاقه‌ نفیسه روشن شاید برای خیلی ها ترسناک باشد. مثلا عکس گرفتن با یک مار دور…