Apple Watch

تابستان فصل تعطیلات است و بهترین زمان برای خرید گجت های تازه و صرف کردن وقت و لذت بردن از آنها. اما با عرضه شدن ابزارهای تازه ای مثل گجت های پوشیدنی، دیگر انتخاب تنها به تلفن هوشمند و تبلت و کنسول بازی محدود نمی شود.

خصوصا حالا که برای هر سلیقه در بازار گزینه مناسبی وجود دارد، از Apple Watch با اپلیکیشن های متنوع و پشتیبانی نرم افزاری قدرتمند گرفته تا Pebble Time با طراحی رنگارنگ و عمر باتری طولانی اش.

این بازار نوظهوری است که از سازندگان قدیمی مثل LG تا تولیدکنندگان تازه واردی مثل Garmin با محصولاتشان در آن حضور دارند.

Pebble Time
Pebble Time

ساعت هوشمند جدید Pebble به اندازه محصولات رقبا لوکس به نظر نمی رسد، اما در عوض ظاهر رنگارنگی دارد و نمایشگر e-paper هم باعث شده عمر باتری بسیار بیشتری نسبت به دیگران داشته باشد. این محصول با اپلیکیشن های متنوعی که دارد گزینه مناسبی در محصولات ارزان قیمت تر به شمار می رود.

قیمت: ۲۰۰ دلار

Apple Watch
Apple Watch

هرچند اپل واچ هنوز اولین نسل خود را تجربه می کند و به اندازه رقبای دیگر بروزرسانی نشده، اما با این حال یکی از بهترین گزینه های موجود در بازار به شمار می رود.

این ساعت هوشمند انتخاب های مختلفی را از نظر جنس بدنه و سایز نمایشگر در اختیار کاربر قرار می دهد و از نظر نرم افزاری هم به قابلیت های متنوعی از جمله یک اپلیکیشن ورزشی کاربردی مجهز است که این مورد خود به تنهایی می تواند یکی از دلایل اصلی برای خرید ساعت اپل باشد.

علاوه بر توسعه دهندگان سوم شخص هم روز به روز در حال ساخت اپلیکیشن های بیشتری برای این محصول هستند، هرچند برخی از این نرم افزارها به خوبی موارد ساخته شده توسط خود اپل نیستند.

این محصول هرچند از نظر قیمتی در زمره محصولات اقتصادی در نظر نمی گیرد، اما کیفیت و زیبایی آن باعث می شود بسیاری از کاربران در هنگام انتخابش به برچسب قیمت توجهی نکنند.

قیمت: از ۳۴۹ دلار

LG Watch Urbane
LG Watch Urbane

ال جی این ساعت هوشمند را با الهام از ظاهر سنتی ساعت های مچی ساخته و برای نمایشگر گرد آن هم واچ فیس هایی طراحی کرده تا با مصرف کم انرژی مشکل عمر کم باتری ابزارهای پوشیدنی را بهبود دهند.

این ساعت هوشمند همچنین اخیرا با دریافت آخرین بروزرسانی اندروید Wear مستقل تر شده و استفاده از برخی عملکردهای آن بدون اتکا به تلفن هوشمند ممکن شده است.

البته بهتر است پیش از خرید به یاد داشته باشید که بروزرسانی یاد شده برای ساعت ال جی دیرتر از رقبا و پس از اعتراض های کاربران ارائه شد، پس ممکن است در آینده باز هم هم چنین مشکلاتی به وجود آیند.

قیمت: از ۳۰۲ دلار

Motorola Moto 360
Motorola Moto 360

این محصول برای بسیاری از کاربران و منتقدین حکم بهترین ساعت هوشمند مجهز اندروید Wear را دارد، خصوصا بعد از دریافت بروزرسانی که باعث افزایش عمر باتری آن شد.

نمایشگر گرد و بند نرم جلوه زیبایی به این ساعت هوشمند بخشیده که با وجود شباهت زیاد به ساعت های کلاسیک و معمولی، اما باز هم توجه ها را روی مچ دست به خودش جلب می کند.

این گزینه بدون شک یکی از بهترین انتخاب های موجود در بازار است.

قیمت: از ۱۴۹ دلار

Garmin Vivoactive
Garmin Vivoactive

کمپانی Garmin سالهاست که به ساخت ساعت و ابزارهای ورزشی مشغول است، اما Vivoactive اولین ساعت هوشمند واقعی آن به شمار می رود.

 

این ساعت به نمایشگر رنگی و GPS برای ثبت فعالیت های ورزشی مجهز است و علاوه بر آن فروشگاه نرم افزاری مخصوص به خود را نیز دارد که هرچند به اندازه اپلیکیشن های Apple Watch تنوع ندارد، اما اگر ورزش هایی مثل شنا بطور دائم در برنامه هفتگی شما وجود دارند این گزینه انتخاب بهتری برایتان به شمار می رود.

قیمت: از ۲۳۰ دلار

منبع :enqadget

بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط
بارگذاری در تکنولوژی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بررسی

نفسیه روشن و حیوانات مورد علاقه‌اش

حیوانات مورد علاقه‌ نفیسه روشن شاید برای خیلی ها ترسناک باشد. مثلا عکس گرفتن با یک مار دور…