هادی نوروزی

برانکو ایوانکویچ سرمربی کروات پرسپولیس پیش از آغاز دربی در مصاحبه ای اظهار امیدواری کرد که پرسپولیس برنده شود تا روح هادی نوروزی شاد شود با هم این مصاحبه را بخوانیم:

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشحالم که در بزرگترین واقعه فوتبال ایران حضور دارم.

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش ازدیدار تیم‌‌های پرسپولیس و استقلال گفت: همه می‌دانید چه بازی مهمی در انتظار ما است و خیلی زیبا است که ما جزیی از این نمایش  که بزرگترین واقعه‌ فوتبال در ایران و حتی در آسیا است هستیم. خوشحال هستم که من هم جزیی از این برنامه هستم چون شرکت در دربی کار بزرگی است.

وی ادامه داد: من افتخار می‌کنم که در این دربی قبلاً بودم و برنده شدم و شادی زیادی را به هواداران‌مان هدیه کردیم و امیدواریم که این بار هم موفق شویم چون بهتر از این نمی‌شود که به هواداران شادی برد بدهیم. استقلال صدرنشین است و به شکل جالبی مقابل سپاهان برنده شد اما طبیعی است که این بازی یک دربی است و فرقی ندارد شما کجای جدول هستید و آن چیزی که انتظار می‌رود این است که قطعاً یک بازی سخت را شاهد خواهیم بود که اسمش دربی است.

برانکو در پاسخ به سؤال خبرنگاری درباره اینکه آیا می‌توانید استقلال را شکست دهید، افزود: من همه بازی‌های استقلال را مشاهده کردم و فکر نمی‌کنم نکته‌ مبهمی از شناخت استقلال برای ما وجود داشته باشد چیزی نمی‌تواند ما را غافلگیر کند اما بازیکنان تصمیم نهایی را در زمین می‌گیرند و آنها مهم‌ترین حلقه درون زمین هستند.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر طارمی افزود: طارمی در حال حاضر در حال رقابت برای این بازی است اما اینکه بازی خواهد کرد یا نه امروز تصمیم می‌گیرم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه بازی دربی بازی هافبک‌ها است، خاطرنشان کرد: وسط زمین قلب یک تیم است و طبیعی است که خیلی از موارد بازی بستگی به کیفیت زمین در وسط زمین دارد و قطعاً در وسط زمین نبرد سختی بین بازیکنان خواهد بود و بازی هم در آخر مشخص می‌کند چه تیمی برنده است.

برانکو در پاسخ به این سؤال که بازیکنان دربی با تجربه قبلاً  زیاد بود اما امسال بازیکنان جوان زیاد هستند و این موضوع چه تأثیر خواهدداشت، گفت: طبیعی است که تجربه خیلی مهم است و تعیین کننده نتیجه خواهد بود چون بازیکنان با تجربه تأثیرگذارتر بازی می‌کنند اما بازیکن جوان یک شوق و کیفیت مضاعف به تیم می‌دهد. طبیعتاً نشان خواهد داد که چه تیمی جوان بهتری دارد اما ورزش جوان و پیر نمی‌شناسد.

وی درباره اینکه بهتر نیست از بازیکنان جوان ایرانی در پرسپولیس استفاده شود گفت: من به عنوان مربی آن کسی که بهتر است را بازی می‌دهم هم بنگستون، طارمی، علیپور و عالیشاه کیفیت خاص خودشان را دارند و قطعاً می‌دانیم هر کدام از این بازیکنان که اسم بردیم می‌توانند در هر لحظه از بازی به تیم کمک کنند. اگر بخواهیم مربی از بازیکن بومی بازی داده آن مربی من هستم. اما آیا بنگستون، طارمی یا علیپور فردا بازی می‌کنند فردا مشخص خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به خبرنگاری که نظرتان درباره دربی تهران و دربی کشورهای دیگر چیست، افزود: من مسابقات بزرگ زیادی را هدایت کردم در تیم ملی و در کرواسی، چین و امارات در بزرگترین تیم‌ها کار کرده‌ام و الان هم پرسپولیس هستم و طبیعی است که به عنوان مربی دربی‌های زیادی تجربه کردم اما هیچ دربی با دربی سرخابی‌ها قابل مقایسه نیست. اما واقعاً تفاوت بزرگی که بین دربی‌ها هست آن تفاوت این است که در ایران مهم نیست که استقلال یا پرسپولیس کجای جدول هستند آن چیزی که مهم است این است که در دربی ایران همیشه استادیوم پر است و هواداران معمولاً علاقه دارند که ما دربی ببریم تا اینکه قهرمان شویم و بعد از این برد قطعاً شادی بیشتری به هواداران می‌رسد.

برانکو افزود: طبیعی است که من در کنار دربی‌های دیگری که بودم این دربی برایم اهمیت بیشتری دارد و احساس دیگری به آن دارم چون قبل از هر چیز بزرگترین وظیفه ما این است که شادی برد را به آنها تقدیم کنیم با وجود وضعیت هوای فردا باز هم دعوت می‌کنم از هواداران که همه به استادیوم بیایند تا ان‌شاءالله با برد دل هواداران را شاد کنیم و پرسپولیسی‌ها شاد شوند.

وی درباره اینکه درباره بازی فردا محروم یا مصدوم دارم اظهار داشت: برای بازی فردا اومانیا و بابک حاتمی با ما نیستند و بقیه همه این شانس را دارند که بازی کنند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه پرسپولیس در نیمه دوم و با تعویض‌ها راه می‌افتد، تصریح کرد: اینها شرایط مسابقه هستند و هر بازی مقررات خودش را دارد اگر یادتان باشد در بازی با سیاه‌جامگان ما دقیقه اول شانس گل داشتیم اما طبیعی است که بهترین وضعیت این است که در ۱۰ دقیقه اول کار را تمام کنیم. اما این انتظار غیر منطقی است چون شما در بازی تراکتورسازی و ذوب‌آهن را دیدید که بازی ۴ – ۴ تمام شد. این به این دلیل است که در شروع بازی بازیکنان تمرکز دارند و انرژی زیادی با خود دارند اما در نیمه دوم در همه جای دنیا افت توان داریم اما باز هم می‌گویم هر بازی شرایط خودش را دارد و به خاطر همین است که می‌شود در بازی تعویض کرد و بازیکنانی هستند که می‌توانند در بازی تغییر به وجود بیاورند. من در کنفرانس خبری قبل هم گفتم که یک نیمکت قوی داریم که در هر بازی می‌توانند بازی را بهتر کنند ما حتی در برخی بازی‌ها بدون ۵ بازیکن اصلی بازی کردیم و حتی بازی را بردیم و کمبود بازیکنان اصلی احساس نشد.

برانکو درباره اینکه با توجه به برد در دربی قبل آیا وظیفه پرسپولیس برای بازی فردا بیشتر شده یا نه، تصریح کرد: این مسئله طبیعی است و من به انتظار هواداران واقف هستم و می‌دانم که فشار وجود دارد اما برای من لازم نیست که فشاری از سوی هواداران وارد شود. من خودم به خودم فشار می‌آورم و خواست ما برد مجدد در این بازی است همانطور که هر تیمی دوست دارد خوب بازی کند و امیدوارم این نتیجه هم به نفع ما تمام شود. اما این بازی دربی است و همه جای دنیا در دربی احتمال دارد هر اتفاقی بیفتد ما در دربی حاضر می‌شویم که نه فقط بازی کنیم بلکه برای پیروزی به زمین می‌رویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه گفته دربی که بازی متفاوتی است و برای بازی فردا چه سورپرایزی دارید ادامه داد: قبل از اینکه باید بگویم ما تمرین خاصی نداشتیم چون فرصتی نداشتیم چون ۲ روز پیش بازی کردیم و طبیعی است که بازیکنان در این ۲ روز ریکاوری کند. اما برای غافلگیر کردن باید بگویم ببینیم که امروز چه می‌شود.

وی در پایان درباره اینکه دربی همیشه بازی خاصی است و به خاطر درگذشت هادی نوروزی آیا این بازی خاص‌تر خواهد بود، خاطرنشان کرد: بله، با این حرف موافقم در دربی آخر و حتی در ۳ دربی اخیر هادی بازیکن کلیدی پرسپولیس بود و همانطور که قبلاً هم گفتم این غم که برای ما پیش آمد نمی‌توان کسی  را برای هادی جایگزین دانست اما زیبا خواهد بود که با این برد روح هادی هم با ما شاد خواهد شد.

 

پرسپولیس نیوز

بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط
  • کد فراگیر اتباع خارجی

    کد فراگیر اتباع خارجی

    کد فراگیر اتباع خارجی کد فراگیر اتباع خارجی یک شناسه عددی است که به اتباع غیر ایرانی اختصا…
  • بهنام صفوی درگذشت

    بهنام صفوی درگذشت

    بهنام صفوی خواننده پاپ ایرانی درگذشت. وی که از سال ها پیش دچار ضایعه مغزی بود و پس از دوبا…
  • سامسونگ و ال جی بازار ایران را ترک کردند

    سامسونگ و ال جی بازار ایران را ترک کردند

    پس از خروج آمریکا از برجام و اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه کشورمان ایران، چندی قبل شایعه لغ…
بارگذاری در انتخاب سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بررسی

کد فراگیر اتباع خارجی

کد فراگیر اتباع خارجی کد فراگیر اتباع خارجی یک شناسه عددی است که به اتباع غیر ایرانی اختصا…