برخی مشخصات و قیمت گوشی هوشمند هوآوی Mate S از طریق فروشگاه آنلاین Oppomart فاش شد.انتظار می رود که هوآوی این گوشی را در نمایشگاه IFA 2015 رسما معرفی کند.بر اساس این اطلاعات فاش شده ، یکی از مهمترین ویژگی های این گوشی ، بهره گیری از تکنولوژی فورس تاچ در آن می باشد.

بر اساس اطلاعاتی که در این سایت آمده، قیمت میت اس برابر با ۵۹۹ دلار تعیین شده است و با نمایشگر ۵.۷ اینچی با روزولشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل عرضه خواهد شد.

در توضیحات این گوشی آمده است که هوآوی از تکنولوژی نوظهور و پیشرفته فورس تاچ در این گوشی استفاده کرده است. این ویژگی که قرار است در گوشی های آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس نیز گنجانده شود قادر است تا با توجه به شدت فشار وارده به نمایشگر، دستورات مختلفی را اجرا کند. به طور مثال، اگر ضربه ای آرام به نقطه ای از نمایشگر وارد شود ویدیوی یوتیوب باز خواهد شد و اگر ضربه ای محکم‌تر به همان نقطه وارد شود، افزایش صدای ویدیو را به دنبال خواهد داشت.

از دیگر مشخصات میت اس که در این سایت آمده است می توان به چیپست هشت هسته ای Kirin 935، پردازنده گرافیکی Mali-T628، سه گیگابایت فضای رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین پشتی ۲۰ مگاپیکسلی، سنسور سلفی ۸ مگاپیکسلی و باتری ۴۱۰۰ میلی آمپرساعتی اشاره کرد.

هوآوی از پلتفرم اندروید ۵.۱ به همراه رابط کاربری Emotion 3.1 در این گوشی استفاده خواهد کرد. سنسور اثرانگشت این گوشی در زیر دوربین پشتی آن تعبیه شده است و از ارتباط ۴G نیز پشتیبانی می کند. همچنین وزن این گوشی ۱۸۵ گرم بوده و از ضخامتی برابر با ۷.۹ میلیمتر برخوردار است.

گفتنی است با مشخص شدن ویژگی های این گوشی، رقابت میان کمپانی های تولیدکننده گوشی های هوشمند برای معرفی اولین اسمارت فون مجهز به فناوری فورس تاچ داغ‌تر از گذشته خواهد شد.

 

phonearena

  • Honor 7i هوآوی با دوربین متحرک رونمایی شد

    هوآوی ساعاتی پیش آخرین گوشی هوشمند خود را با نام Honor 7i معرفی کرد. این گوشی نیز ظاهری مش…
بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط
بارگذاری در تکنولوژی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بررسی

نفسیه روشن و حیوانات مورد علاقه‌اش

حیوانات مورد علاقه‌ نفیسه روشن شاید برای خیلی ها ترسناک باشد. مثلا عکس گرفتن با یک مار دور…