استخراج بیت کوین، سود هنگفت یا اتلاف وقت؟

چند وقت است تب استخراج بیت کوین در کشورمان بالا گرفته است. این روزها همه به دنبال پیدا کردن زیر مجموعه برای افزونه cryptotab کریپتو تب خود هستند و در آرزوی سوددهی و ثروتمند شدن. اما آیا این کار ارزش سرمایه گذاری و اتلاف وقت و منابع سیستم‌های خانگی مان را دارد؟ آیا با کسب درآمد از بیت کوین می‌توانیم ثروتمند شویم؟ در این مقاله با ما همراه باشید:

جویندگان طلا، از گلد کوئیست تا کریپتوتب

وضعیت اقتصادی کشور طی سال‌های گذشته سبب ساز اتفاقات جمعی فراوانی در جهت بدست آوردن ثروت فراوان شده است. از گلد کوئیست و تب ثروتمند شدن مادام العمر تا شرکت‌های فروش هرمی که همچنان فعال هستند و اکنون  آخرین نمونه آن کریپتوتب! این روزها با بالارفتن ارزش دلار و سقوط ارزش پول ملی ما خیلی‌ها بفکر بدست آوردن دلار هستند و اگر راهی باشد که کسی بدون تلاش زیاد بتواند پول در آورد پیشنهاد وسوسه انگیزتری می‌شود.

کریپتوتب دقیقا بر همین ضعف ما انگشت نهاده یک پیشنهاد ساده و وسوسه انگیز! اما انتهای این راه معدن طلا منتظر ماست؟

استخراج کریپتوتب چیست؟

هدف کریپتوتب به دست آوردن بیت کوین هنگام استفاده از مرورگر گوگل کروم می‌باشد. این همان برگ برنده ای است که کریپتوتب از آن بهره می‌برد و شما را مجاب به استفاده از آن می‌کند. مفهوم جالبی می‌باشد، اینطور نیست؟

ایده آنها این است که شما این افزونه را برای مرورگر گوگل کروم خود دانلود کنید و در این صورت شما می‌توانید به هنگام استفاده از مرورگر و جست و جو در اینترنت، بیت کوین استخراج کنید. در واقع اگر با این اپلیکیشن فعالیت کنید، شما بیت کوین بدست خواهید آورد. شما می‌توانید دوستانتان را به این برنامه دعوت کنید و بیت کوین بیشتری بدست آورید. این شرکت بیان کرد که شما در عرض یک ماه با این برنامه می‌توانید ۱ بیت کوین (BTC) بدست آورید (البته باور این امر دشوار است)، با این حال آنها بیان نکردند که چند نفر را باید دعوت کنید تا بتوانید بیت کوین استخراج کنید. تا زمانی که مرورگر کروم باز است و شما این افزونه را دارید، قادر خواهید بود درآمد خود را داشته باشید.

دانلود و نصب این افزونه رایگان می‌باشد و بدون اینکه کار خاصی کنید، بیت کوین به دست خواهید آورد. ممکن است که شعار تبلیغاتی این افزونه، خیالی و دور از ذهن باشد. اما در واقع یک مفهوم ساده و منطقی برای راه اندازی و استفاده می‌باشد که از مرورگر و رایانه شما برای استخراج ارز دیجیتال بهره می‌برد. در این روش، سود حاصل از ماینینگ بین تمام افراد استفاده کننده از این افزونه پخش می‌شود.

استخراج بیت کوین، سود هنگفت یا اتلاف وقت؟

کریپتوتب چگونه کار می‌کند؟

در واقع کریپتوتب استخر ماینینگ بزرگی است که از توان مجموع بسیاری از کامپیوترها استفاده می‌کند تا بیت کوین به دست آورد.

شما می‌توانید با استفاده از حساب فیسبوک یا گوگل خود وارد آن شوید. این مسئله ایده جالبی است زیرا موجودی بیت کوین شما همیشه امن باقی می‌ماند. اما اگر شما حساب کاربری نسازید و به طور تصادفی این برنامه را پاک کردید، تمام بیت کوینی که تا به حال استخراج کرده اید را از دست خواهید داد.

در اینجا مشکلی نمود می‌یابد؛ این شرکت بیان کرد که وقتی موجودی شما حداقل به میزان ۰٫۰۰۰۴ بیت کوین (BTC) شد، باید پول خود را برداشت کنید که البته همین میزان چندین ماه طول می‌کشد تا به دست آید. در حال حاضر قیمت بیت کوین حدود ۶۵۰۰ دلار است، پس میزان ۰٫۰۰۰۴ بیت کوین BTC حدود ۲٫۵ دلار می شود. این شرکت قول داده است که شما می‌توانید ۱ بیت کوین به دست آورید، اما تنها راهی که می توانید این کار را انجام دهید دعوت هر چه بیشتر افرادی است که از این اپلیکیشن استفاده کنند.

آیا تا به حال در مورد طرح پونزی چیزی شنیده اید؟ کریپتوتب دقیقا همانند طرح پونزی است. شما با دعوت مردم پول بدست می آورید اما شما باید مردم زیادی را دعوت کنید تا پول بیشتری به دست آورید و آنها نیز مجبورند همین کار را بکنند. این روش مناسبی برای کسب و کار نیست و بدین معناست این شرکت با شکست روبرو می‌شود. شما تنها در صورتی می توانید پول به دست آورید که سر دیگران کلاه بگذارید و دیگران سر سایرین.

در حال حاضر شما تنها می توانید از نسخه کامپیوتری این پلتفرم استفاده کنید و نسخه گوشی آن هنوز به صورت آنلاین نمی باشد.

استخراج بیت کوین، سود هنگفت یا اتلاف وقت؟

 روش سرمایه گذاری در کریپتوتب چگونه است ؟

استفاده از کریپتوتب بسیار آسان است. فقط کافیست آن را دانلود کنید و سپس آن را بر روی گوگل کروم نصب کنید. توجه داشته باشید، این برنامه رسمی نیست که توسط گوگل تضمین شده باشد. در واقع یک سرمایه گذاری با ریسک بالا است، پس هوشیار باشید که ممکن است استفاده از کریپتوتب به هیچ وجه مفید نباشد.

هم چنین می‌توانید با استفاده از تنظیمات موجود در افزونه کریپتوتب، سرعت استخراج را افزایش دهید. اما این امر باعث خواهد شد که نسبت به تنظیمات نرمال، توان پردازشی رایانه را بیشتر مصرف کند، بنابراین اگر کامپیوتر شما یک پردازشگر با سرعت بالا ندارد، این کار ایده خوبی نیست.

پرداخت ها دو بار در روز انجام می‌شود و این شرکت ثابت کرده است که پرداخت ها را انجام می دهد، بنابراین شما می توانید حداقل تا حدودی مطمئن باشید که آنها واقعا با استفاده از این برنامه، سود و هزینه را پرداخت خواهند کرد.

بالاخره کی پولدار می‌شویم؟

با توجه به پونزی بودن این طرح و همانطور که در متن به آن اشاره شد، فرجام این اقدمات از ابتدا مشخص است و در نهایت با شکست مواجه می‌شوند، حال در نظر داشته باشید که در این میان شما توان سخت افزاری(CPU) و باتری خود را به کار می‌گیرید و همچنین تلاش می‌کنید تا اعضای زیرمجموعه برای حود جمع کنید و در ازای آن مبلغی ناچیز دریافت کنید! آیا واقعا به صرفه است؟ ممکن است با خود بگویید حتی اگر کلاهبرداری هم باشد شما چیزی از دست نمی‌دهید و نهایتا به عنوان مثال ۱۰ دلاری که با زحمت و طی مدت زمان زیادی که جمع آوری کرده اید را از دست می‌دهید، اما آیا تنها هزینه ای که از دست داده اید همین است؟ پاسخ منفی است! شما علاوه بر آن ۱۰ دلار، زمان، توان پردازشی دستگاه خود، عمر و باتری دستگاه خود، اعتبار خود نزد اعضایتان و بسیاری موارد دیگر را از دست می‌دهید که در قبال ۱۰ دلار واقعا نمی‌ارزد، در هر صورت اگر به دنبال کسب درآمد و استخراج بیت کوین از این راه هستید تمامی جوانب را بسنجید و حساب شده عمل کنید .

  • افسردگی کاری

    شغل هایی که بالاترین درصد افسردگی را دارند

    در این مقاله به ۱۰ زمینه شغلی از ۲۱ طبقه‌ شغلی اشاره می‌شود که کارکنان شاغل در آنها بسیار …
بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط
  • کد فراگیر اتباع خارجی

    کد فراگیر اتباع خارجی

    کد فراگیر اتباع خارجی کد فراگیر اتباع خارجی یک شناسه عددی است که به اتباع غیر ایرانی اختصا…
  • بهنام صفوی درگذشت

    بهنام صفوی درگذشت

    بهنام صفوی خواننده پاپ ایرانی درگذشت. وی که از سال ها پیش دچار ضایعه مغزی بود و پس از دوبا…
  • سامسونگ و ال جی بازار ایران را ترک کردند

    سامسونگ و ال جی بازار ایران را ترک کردند

    پس از خروج آمریکا از برجام و اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه کشورمان ایران، چندی قبل شایعه لغ…
بارگذاری در انتخاب سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بررسی

کد فراگیر اتباع خارجی

کد فراگیر اتباع خارجی کد فراگیر اتباع خارجی یک شناسه عددی است که به اتباع غیر ایرانی اختصا…