کیا اسپورتیج 2016

در حالی که «جنگ ستارگان» در گیشه سینماها حکمرانی می‌کند، ولی این باعث نشده که کیا از ارائه نسخه با حال و هوای «مردان ایکس» از مدل اسپورتیج صرف‌نظر کند. این مدل قرار است در مسابقات تنیس اوپن استرالیا رسماً معرفی شود.

این خودرو که به منظور اطلاع‌رسانی بیشتر در مورد فیلم جدید «مردان ایکس: آخرالزمان» طراحی شده، یک مدل منحصر به فرد است که خطوط خود را از کاراکتر «میستیک» به بازیگری «جنیفر لارنس» الهام گرفته است. در نتیجه، این نسخه ویژه از اسپورتیج دارای یک پوشش آبی‌رنگ است که رنگ پوست «میستیک» را تداعی می‌کند. همچنین این کراس‌اور از دو طیف رنگی در سقف، الگوهای سیاه‌رنگ و یک طراحی جدید در جلوپنجره با نشان “X” استفاده می‌کند. از دیگر نکات برجسته این مدل می‌توان به چرخ‌های سبک‌وزن و یک نشان بزرگ “X” در درب عقب اشاره کرد.

در عین حال، کیا در مورد قدرت پیشرانه این مدل حرفی به میان نیاورده است؛ ولی قبلاً می‌دانیم که اسپورتیج ویژه بازار امریکا از دو گزینه برای پیشرانه استفاده می‌کند. سطح اول این مدل کیا مجهز به یک موتور تنفس طبیعی ۲/۴ لیتری چهار سیلندر است که قدرتی به میزان ۱۸۱ اسب‌بخار و گشتاور حداکثری برابر ۲۳۷ نیوتن‌متر به همراه دارد. این در حالی است که مدل سطح بالای اسپورتیج SX توربو از یک موتور توربوشارژر ۲ لیتری چهار سیلندر با قدرت ۲۴۱ اسب‌بخار و گشتاور ۳۵۲ نیوتن‌متر بهره می‌برد.

صرف‌نظر از اینکه چه موتوری در زیر کاپوت استفاده شده باشد، کیا این مدل سینمایی خود را با انتشار یک ویدیوی ویژه با حضور «رافائل نادال» در روز چهارم ژانویه سال جدید میلادی معرفی خواهد کرد. به گفته این خودروساز، در این کلیپ، «نادال» در حالی نشان داده می‌شود که با کمک خودروی ایکس با شخصیت شرور مردان ایکس، «اپاکولیپس» مبارزه می‌کند.

کیا اسپورتیج 2016
کیا اسپورتیج ۲۰۱۶
کیا اسپورتیج 2016
کیا اسپورتیج ۲۰۱۶
کیا اسپورتیج 2016
کیا اسپورتیج ۲۰۱۶
کیا اسپورتیج 2016
کیا اسپورتیج ۲۰۱۶
  • پاورپوینت فنر در خودرو

    پاورپوینت فنر در خودرو

    پاورپوینت فنر در خودرو شامل ۱۸ اسلاید که با تصاویر متحرک و ثابت سعی در درک بهتر مطلب شده ا…
  • کمپین نخریدن خودرو

    تا عید خبری از رونق نیست

    بازار خودرو مدت‌ها است که زمستان را تجربه می‌کند. روزهای زیادی است که فعالان بازار خودرو، …
  • بنتلی با پلاک بین المللی در تهران

    بنتلی که شرکت خودروسازی انگلیسی است در میان تولیدکننده خودروهای لوکس به شمار می آید. ا…
بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط
بارگذاری در سرگرمی

۱ نظر

  1. علی

    ۱۳۹۴-۱۰-۰۹ at ۳:۴۴ ق.ظ

    این آشغال کجاش به درد میخوره شما اشغالای عوضی مزدور و مواجب بگیر دزدایی هستین که وارد کننده این گند و گها هستن.کثافتای بی شرف حرومزاده

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بررسی

نفسیه روشن و حیوانات مورد علاقه‌اش

حیوانات مورد علاقه‌ نفیسه روشن شاید برای خیلی ها ترسناک باشد. مثلا عکس گرفتن با یک مار دور…