پوشش محافظ مکسوس 5

در روزهای گذشته شاهد انتشار خبرهای بسیاری در مورد نکسوس جدید ال‌جی بودیم و حتی تصویری از قاب پشتی این گوشی نیز فاش شد. امروز نیز با قرار گرفتن عکس‌های قاب محافظ این گوشی بر روی یک سایت خرید اینترنتی به نظر می‌رسد حالا می‌توانیم نگاهی کامل به نکسوس ال‌جی داشته باشیم.

گوگل امسال برخلاف سال‌های گذشته، قصد معرفی دو گوشی نکسوس را دارد که یکی فبلت ساخت هواوی و دیگری گوشی ساخت شرکت ال‌جی خواهند بود. در روزهای گذشته انتشار تصویری مربوط به قاب پشتی نکسوس ال‌جی اولین تصاویر زنده از آن گوشی را در اختیار علاقه‌مندان قرار داد و حالا با قرار گرفتن قاب محافظ این گوشی بر روی سایت خرید آنلاین OPPOMART می‌توانیم نگاهی کامل به قسمت‌های مختلف آن داشته باشیم.

همان‌ طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید در زیر دوربین شاهد حسگر اثر انگشت و در کنار آن شاهد فلش دو گانه و حسگر فوکوس خودکار لیزری هستیم.

نکسوس ۵ (۲۰۱۵) ساخت ال‌جی بنابر شایعات گذشته دارای صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن فول ‌اچ‌دی بوده و از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۰۸ بهره خواهد برد. از زمان دقیق معرفی نکسوس‌های جدید خبری در دست نیست اما می‌توان انتظار داشت که این دو گوشی همزمان با عرضه‌ی رسمی اندروید ام که به تازگی نام رسمی مارشمالو را به خود گرفته، معرفی شوند.

پوشش محافظ مکسوس 5
پوشش محافظ مکسوس 5
پوشش محافظ مکسوس 5
پوشش محافظ مکسوس 5
پوشش محافظ مکسوس 5
پوشش محافظ مکسوس 5
بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط
بارگذاری در تکنولوژی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بررسی

نفسیه روشن و حیوانات مورد علاقه‌اش

حیوانات مورد علاقه‌ نفیسه روشن شاید برای خیلی ها ترسناک باشد. مثلا عکس گرفتن با یک مار دور…