جواد نکونام

جواد نکونام یکی از گلزنترین هافبک های تاریخ فوتبال ایران است. او جدا از 41 گلی که در رده ملی به ثمر رسانده، 99 گل در مسابقات باشگاهی به نام خود ثبت کرده و تنها یک گل تا صدتایی شدن فاصله دارد.

جواد نکونام باز هم در ترکیب سایپا درخشید و این بار با گلی که روی ضربه ایستگاهی به ثمر رساند زمینه ساز کسب سه امتیاز ارزشمند تیمش مقابل فولاد شد. نکونام با این گل، به آمار درخشان 99 گل در رده باشگاهی رسید. کاپیتان سابق تیم ملی در 179 بازی برای پاس تهران 45 گل به ثمر رساند، در 11 بازی برای الوحده امارات به میدان رفت و 3 گل زد، 5 گل در 11 بازی کارنامه نکونام در الشارجه بود، در مقطع اول حضور در اوساسونا 149 بار به میدان رفت و 24 گل به ثمر رساند، در استقلال 44 بازی انجام داد و 8 گل وارد دروازه حریفان کرد، برای الکویت 11 بار به میدان رفت و 7 گل زد، در مقطع دوم حضورش در اوساسونا 22 بازی انجام داد و 5 گل به ثمر رساند و این فصل هم 6 بار برای سایپا بازی کرده و تاکنون 2 گل به نام خود ثبت کرده است.

آمار گل های نکونام در رده باشگاهی به عدد 99 رسیده. او که در رده ملی هم 2 گل برای تیم زیر 23 سال و 39 گل برای تیم ملی بزرگسالان به ثمر رسانده، تنها یک گل با صدتایی شدن در رده باشگاهی فاصله دارد. با شم گلزنی بالایی که از نکونام سراغ داریم، او دیر یا زود صدتایی خواهد شد و رکورد جاودانه ای برای یک هافبک دفاعی در فوتبال ایران ثبت خواهد کرد.

ورزش سه

بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط
  • کد فراگیر اتباع خارجی

    کد فراگیر اتباع خارجی

    کد فراگیر اتباع خارجی کد فراگیر اتباع خارجی یک شناسه عددی است که به اتباع غیر ایرانی اختصا…
  • بهنام صفوی درگذشت

    بهنام صفوی درگذشت

    بهنام صفوی خواننده پاپ ایرانی درگذشت. وی که از سال ها پیش دچار ضایعه مغزی بود و پس از دوبا…
  • سامسونگ و ال جی بازار ایران را ترک کردند

    سامسونگ و ال جی بازار ایران را ترک کردند

    پس از خروج آمریکا از برجام و اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه کشورمان ایران، چندی قبل شایعه لغ…
بارگذاری در انتخاب سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بررسی

کد فراگیر اتباع خارجی

کد فراگیر اتباع خارجی کد فراگیر اتباع خارجی یک شناسه عددی است که به اتباع غیر ایرانی اختصا…