مهدی کرم پور

کارگردان فیلم سینمایی «ناگهان بهاری که گذشت» با اشاره به بازنویسی نهایی فیلمنامه گفت: قرار است اگر به توافق نهایی برسیم از یک الی ۲ بازیگر غیر چهره نیز استفاده کنیم که بتوانیم چهره‌های جدیدی را وارد فضای سینما کنیم.

مهدی کرم‌ پور در ارتباط با شروع فیلمبرداری فیلم جدیدش به نام «ناگهان بهاری که گذشت» که به تازگی پروانه ساخت آن را دریافت کرده است، گفت: در حال حاضر مشغول بازنویسی نهایی فیلمنامه هستیم و بعد از اینکه بازنویسی آنطور که باید راضی‌مان کرد وارد تولید می‌شویم اما همچنان در همین مرحله مشغول به بازنویسی نهایی هستیم.

وی در ارتباط با اینکه آیا تلاشی برای حضور فیلمش در جشنواره فجر امسال خواهد داشت، گفت: نه، فکر نمی‌کنم بتوانیم فیلم را برای جشنواره فیلم فجر که چندی دیگر آغاز می‌شود، برسانیم به دلیل اینکه هنوز وارد پیش‌تولید نشده‌ایم، این در شرایطی است که با وسواسی که داریم همچنان بازنویسی فیلم به اتمام نرسیده است.

کرم‌پور در ادامه افزود: مرحله انتخاب بازیگران نیز زمان قابل توجهی را از ما می‌گیرد جدا از این قرار است اگر به توافق نهایی برسیم از یک الی ۲ بازیگر غیر چهره نیز استفاده کنیم که بتوانیم چهره‌های جدیدی را وارد فضای سینما کنیم. به همین دلیل نیز مراحل پیش‌تولید نیز طولانی خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: لوکیشن فیلم «ناگهان بهاری که گذشت» تماماً در داخل تهران است و داستان آن در ارتباط با یک ماجرای عاشقانه است که در پایتخت می‌گذرد.

منبع: سینما

بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط
بارگذاری در تئاتر و سینما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بررسی

بهنام صفوی درگذشت

بهنام صفوی خواننده پاپ ایرانی درگذشت. وی که از سال ها پیش دچار ضایعه مغزی بود و پس از دوبا…