Xbox One Elite

معرفی کنترلر Xbox One Elite توجه بسیاری از منتقدان و بازیکنان را جلب نمود. این کنترلر حرفه ای دارای قابلیت شخصی سازی بوده و می توان دکمه هایش را به سلیقه خود تغییر داد. اما با وجود بازخوردهای بسیار مثبت، محصول در بسیاری از فروشگاه ها نایاب گشته و شاهد کمبود آن در بازار هستیم.

Chris Capossela، مدیر ارشد بازاریابی مایکروسافت، در مصاحبه با Geekwire دلیل کمیاب شدن کنترلر را توضیح داد. براساس گفته وی تقاضای فراتر از حد انتظار مصرف کنندگان، علت کمبود آن در بازار است. او در این رابطه گفت:

ما محصول را دست کم گرفتیم. با وجود این که بازخوردها پس از معرفی کنترلر در نمایشگاه E3 بسیار عالی بودند اما قیمت بالای آن موجب شد تا کمتر از آن بسازیم.

چند روز قبل از عید شکرگزاری، به همراه چند تن از دوستان به ۳۰ یا ۴۰ فروشگاه بزرگ مانند: GameStop ،Best Buy و Microsoft Stores سر زدیم تا وضعیت برخی محصولات در بازار را ارزیابی کنیم. در این بین یکی از چیزهایی که معمولا می شنیدیم، تقاضا برای ساخت بیشتر کنترلر اکس باکس وان الیت بود.

شرکت مایکروسافت نیز در گذشته از استقبال بی نظیر مردم برای این کنترلر خبر داده بود. باید دید آیا آنان به ساخت بیشتر محصول روی می آورند یا همین روند احتیاط آور را ادامه خواهند داد.

کنترلر اکس باکس وان الیت در ۲۷ نوامبر (۶ آذر) با قیمت ۱۵۰ دلار عرضه شد. در ادامه می توانید یک تصویر متحرک از این کنترلر را مشاهده کنید که نحوه شخصی سازی آن را نشان می دهد.

بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط
بارگذاری در تکنولوژی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بررسی

نفسیه روشن و حیوانات مورد علاقه‌اش

حیوانات مورد علاقه‌ نفیسه روشن شاید برای خیلی ها ترسناک باشد. مثلا عکس گرفتن با یک مار دور…