Sony_PS4
پلی استیشن 4
پلی استیشن 4

سونی در گیمزکام آلمان حضور چندان موثری نداشت و تصمیم گرفت میدان رقابت را کامل تقدیم رقیب شماره یک خود، مایکروسافت کند. اما با این حال ژاپنی ها یک تکنولوژی جدید برای معرفی در خاک آلمان ها داشتند. پروژکتور پلی استیشن ۴ که هم قیمت کنسول نیز هست، می تواند به نوعیcرا برای پلی استیشن بازها پر کند.

MPCL1 یک مینی پروژکتور ساده برای کنسول پلی استیشن ۴ است و تصویر کنسول را روی هر سطحی که دوست داشته باشید باز می تاباند. با اتصال یک سر کابل HDMI به کنسول و یک سر دیگر به پروژکتور، این دستگاه کار خود را به سادگی انجام می دهد. البته اگر مایل باشید، این دستگاه می تواند از طریق شبکه داخلی وای-فای ویدیو نیز استریم کند.

پروژکتور MPCL1 به طرز حیرت آوری کوچک طراحی شده و برای مواقعی که تلویزیون در دسترس تان نیست یا می خواهید بازی خود را برای جمعیت کثیری پخش کنید کاربرد دارد. ۱۲۰ اینچ با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۷۲۰ برای شما کافی است؟ اینطور نیست؟

قدرت روشنایی این دستگاه ۳۲ لومن است که در برابر پروژکتور فوق حرفه ای دیگر سونی با قدرت ۲ هزار لومن ناچیز باشد اما فراموش نکنید که این دستگاه ۳۵۰ دلار قیمت دارد و دستگاه های ثانی ۵۰ هزار دلار! تنها تفاوت میان کاربران اکس باکس وان و پلی استیشن ۴ آن است که طرفداران سونی اگر بخواهند قابلیت استریم را داشته باشند، باید ۳۵۰ دلار اضافه (برابر با پول یک کنسول) بپردازند در حالی که اکس باکسی ها به لطف آپدیت رایگان ویندوز ۱۰، بدون هیچ زحمتی می توانند استریم کنند.

بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط
  • کد فراگیر اتباع خارجی

    کد فراگیر اتباع خارجی

    کد فراگیر اتباع خارجی کد فراگیر اتباع خارجی یک شناسه عددی است که به اتباع غیر ایرانی اختصا…
  • بهنام صفوی درگذشت

    بهنام صفوی درگذشت

    بهنام صفوی خواننده پاپ ایرانی درگذشت. وی که از سال ها پیش دچار ضایعه مغزی بود و پس از دوبا…
  • سامسونگ و ال جی بازار ایران را ترک کردند

    سامسونگ و ال جی بازار ایران را ترک کردند

    پس از خروج آمریکا از برجام و اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه کشورمان ایران، چندی قبل شایعه لغ…
بارگذاری در انتخاب سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بررسی

کد فراگیر اتباع خارجی

کد فراگیر اتباع خارجی کد فراگیر اتباع خارجی یک شناسه عددی است که به اتباع غیر ایرانی اختصا…