الاهلی امارات نام آشنایی برای فوتبالدوستان ایرانی است؛ جایی که دو ستاره سابق فوتبال ایران روزگاری در این تیم با جادوی تکنیک خود باعث فخر ما شدند.

علی کریمی و حسن روشن دو بازیکن سابق تیم ملی ایران و پرسپولیس و استقلال روزگاری در تیم الاهلی امارات حضور داشتند و اتفاقا از محبوبیت زیادی نیز بین این تیم برخوردارند. به همین منظور این تیم که برای برگزاری دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ایران حضور دارد از این دو بازیکن دعوت کرد تا با حضور در اردوی این تیم مورد تقدیر قرار گیرند.

این اتفاق در سایت باشگاه الاهلی اینطور پوشش داده شده است:

تقدیر الاهلی از جادوگر علی کریمی و حسن روشن
علی کریمی و حسن روشن در محل اقامت تیم الاهلی در هتل اسپیناس توسط احمد خلیفه مدیر باشگاهی و کاسمین سرمربی مورد تقدیر قرار گرفتند و شماره هشت تیم الاهلی به علی کریمی اهدا شد؛ پیراهنی که کریمی در طول زمان بازیگری‌اش به تن داشت. حسن روشن اولین بازیکن ایرانی بود که در تیم الاهلی بازی می‌کرد و موفقیتهای زیادی با این تیم به دست آورد. همچنین کریمی هم عناوین زیادی با الاهلی به دست آورد. این دو از معروف‌ترین بازیکنان ایرانی هستند که در الاهلی بازی کردند.

علی کریمی در ادامه به خبرنگار این سایت گفته است: من بهترین سال‌های زندگی‌ام را در الاهلی گذارندم و موفقیتهای زیادی به دست آوردم. همچنان با بعضی از دوستانم در الاهلی در ارتباطم و هیچ وقت این تیم را فراموش نخواهم کرد. به نظرم الاهلی این توانایی را دارد که به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد. این تیم پیشرفت زیادی داشته است و بازیکنان زیادی دارد که می‌توانند به تیم کمک کنند.

ورزش سه

 

بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط
بارگذاری در نمایه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بررسی

نفسیه روشن و حیوانات مورد علاقه‌اش

حیوانات مورد علاقه‌ نفیسه روشن شاید برای خیلی ها ترسناک باشد. مثلا عکس گرفتن با یک مار دور…