هدفون های بی سیم اپل

زمانی که اپل خبر داد که شرکت Beats را خریداری کرده، برای همه این سوال پیش آمد که هدف حقیقی اهالی کوپرتینو از این کار چه بوده است.

از طرف دیگر، امسال زمانش می رسد تا اپل، یک آیفون کاملا جدید با طراحی نو ارائه دهد؛ محصولی که در آن می توان هدف اپل از خرید Beats را به شکل شفافی مشاهده کرد.

آیفون ۷ در پاییز سال ۲۰۱۶ از راه خواهد رسید و گفته شده که اپل تصمیم به حذف پورت ۳.۵ میلیمتری هدفون دارد و EarPodهایی که با این محصول ارائه خواهند شد، به پورت Lightning مجهز می شوند.

اما جدا از EarPodهایی که در جعبه جای خواهند گرفت، اپل با همکاری بیتس در حال توسعه یک هدفون دیگر است؛ این هدفون ها به شکل کامل وایرلس هستند و از هیچ سیمی برای اتصال ایرپاد سمت راست به چپ نیز بهره نمی برند.

مارک گورمن، نویسنده ارشد وب سایت ۹To5Mac با اظهار همین موارد، بیان می کند که این هدفون ها از یک سیستم لغو نویز پیشرفته نیز بهره می گیرند که می تواند به خوبی در زمان مکالمات تلفنی یا صحبت با سیری، خود را نشان دهد. در این میان لازم به ذکر است که اپل اخیرا نام تجاری «AirPods» را نیز برای خود به ثبت رسانده است.

گفته شده که اپل تصمیم دارد این نمونه های با کیفیت را با قیمت ۳۰۰ دلار به شکل جداگانه از خود آیفون ۷ به فروش برساند. نمونه ای که در جعبه آیفون موجود خواهد بود اما، نسل جدید EarPod است که از اتصال Lightning بهره خواهد برد. باید اشاره کنیم که قابلیت دریافت خروجی صدا از طریق پورت Lightning از سال ۲۰۱۴ به آیفون اضافه شده بود.

اما برگردیم به سراغ نمونه های وایرلس ساخته شده به دست Beats که قرار است کاملا به شکل بی سیم توسعه پیدا کنند. منبع یاد شده خبر می دهد که این هدفون ها حتی به شارژر هم متصل نخواهند شد و در دنیای کاملا بدون سیم زندگی خواهند کرد. در واقع این محصول با جعبه ای همراه خواهد بود که دارای یک باتری قابل شارژ است. زمانی که شارژ هدفون به پایان می رسد نیز، شما باید از طریق همین جعبه، به شکل بی سیم هدفون ها را شارژ کنید. اما به علت کاملا بی سیم بودن هدفون ها، دو چیپ شارژ نیاز است که همین موضوع برای اپل تبدیل به یک مشکل شده چرا که عمر باتری آنها، به نقل از وب سایت ۹To5Mac، زیر ۴ ساعت است.

مارک گورمن البته خبر می دهد که اپل تصمیم دارد این هدفون ها را همزمان با آیفون رونمایی کند اما سخت افزاری که قرار است در محصولات یاد شده به کار گرفته شود، هنوز تحت توسعه بوده و اپل به شدت تلاش می کند آن را به زمان عرضه آیفون برساند.

 

بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط
بارگذاری در تکنولوژی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بررسی

نفسیه روشن و حیوانات مورد علاقه‌اش

حیوانات مورد علاقه‌ نفیسه روشن شاید برای خیلی ها ترسناک باشد. مثلا عکس گرفتن با یک مار دور…