وام 10 میلیونی کالا

محمد باقر نوبخت با اشاره به اینکه این افزایش حقوقها احکامی است که در بودجه ۹۵ طراحی و با تصویب مجلس اجرا می شود، افزود:‌ در لایحه بودجه سال ۱۳۹۵ همه تلاش‌ها در جهت رشد اقتصادی در زمینه های فعالیت‌های دانش بنیان و توسعه صادرات، کاهش حجم دولت از جهت نظام اداری، ‌ کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی و همه سیاست‌هایی است که در اقتصاد مقاومتی وجود دارد.

وی سال ۹۵ را اولین سال اجرای برنامه ششم و بودجه این سال را بودجه ای در شرایط غیرتحریمی دانست و تصریح کرد: تصویب به موقع  این بودجه کمک می کند که اهداف تعیین شده در نخستین سال برنامه ششم توسعه با موفقیت عملیاتی شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با اشاره به برگزاری جلسه این سازمان و اعضای هیات رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه برای تعیین راه کارهای موثر در تصویب بهنگام لایحه بودجه سال ۹۵ در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ اگر لایحه بودجه پیش از سال جدید تصویب نشود، با توجه به تعطیلات پیش رو در هفته های اول سال جدید تا برگزار شدن دوبار جلسات مجلس و تصویب این لایحه زمان زیادی از دست می رود.

نوبخت، بودجه را برنامه مالی یکساله دولت دانست و ادامه داد:‌ در شرایط پساتحریم و وضعیت فعلی کشور، ‌از ابتدای سال برنامه ششم به تصویب رسیدن بودجه پیش از پایان سال ضروری است.

وی با اشاره به اینکه دستیابی به رشد ۸ درصدی اقتصادی بدون استفاده از سرمایه گذاران داخلی و خارجی امکان پذیر نیست، گفت: با استقبال زیادی که از سوی مقامات بلند پایه اقتصادی و سیاسی کشورها برای مشارکت و فعالیت های اقتصادی درایران وجود دارد، امیدواریم با تصویب بودجه ۹۵ بتوانیم به نحو شایسته برنامه ها را به مرحله اجرا برسانیم.

منبع: مهر
بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط
بارگذاری در کافه لینک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بررسی

کد فراگیر اتباع خارجی

کد فراگیر اتباع خارجی کد فراگیر اتباع خارجی یک شناسه عددی است که به اتباع غیر ایرانی اختصا…