کانون وکلا
  • مهلت ثبت نام : زمان شروع ثبت نام از روز یکشنبه 12 مهر 1394 لغایت روز چهارشنبه 22 مهر  1394 می باشد.
  • زمان برگزاری آزمون :  6 آذرماه 1394 می باشد.
شرایط شرکت در آزمون:
تابعيت جمهوري اسلامي ايران.
دارا بودن مدرک ليسانس يا بالاتر حقوق (از دانشكده هاي حقوق داخل يا خارج كشور كه مورد تاييد وزارت علوم,تحقيقات و فن آوري باشد)يا دانشنامه ليسانس فقه و مباني حقوق اسلامي يا معادل آن از دروس حوزوي و دانشگاهي با تاييد مرجع صالح.
شرایط سنی: پروانه کارآموزی وکالت دادگستری در حوزه قضائی استان تهران فقط به کسانی داده می شود که هنگام ثبت نام سن آنها از چهل سال تمام بیشتر نباشد و برای سایر حوزه های قضائی پروانه کارآموزی به کسانی داده می شود که هنگام ثبت نام  سن آنها ا ز پنجاه سال تمام بیشتر نباشد.
براي اشخاصي پروانه كارآموزي صادر مي شود كه داراي شرايط مندرج در قوانین و مقررات ناظر بر وکالت باشند.
مدارک مورد نیاز

اسكن تصوير مدرک تحصيلي ليسانس

متقاضيان از اسکن گواهي تعداد واحدهاي گذرانده شده خودداري نمايند زيرا  فقط گواهي فارغ التحصيلي يا  دانشنامه مبناي مجوز شركت در آزمون مي باشد بنابراين دانشجويان ترم آخر و كساني كه در گواهي صادر شده توسط دانشگاه مربوط در مورد آنها كلمه”فارغ التحصيل” یا ” دانش آموخته ” قيد نشده  باشد حق شركت در آزمون را نخواهند داشت.

دارندگان مدارک کارشناسی ناپیوسته می بایست علاوه بر مدرک کارشناسی ناپیوسته اسکن  مدرک کاردانی  خود را در قسمت مربوطه ارسال  نمایند.

اسكن تصوير كارت یا گواهی  پايان خدمت يا معافيت دائم بدون حاشيه‌هاي زايد و با فرمت jpg    و با سايز حدود 213 در 312pixels و با وضوح تصويري 72 dpi .

هزینه ثبت نام  مبلغ 750.000 (هفتصد و پنجاه هزار) ریال

اسكن عکس متقاضي
داوطلبان محترم مي‌بايست تصوير عكس خود را كه در سال جاري گرفته شده باشد، در اندازه هاي 4×3 جهت اسکن، بدون حاشيه‌هاي زايد و با فرمت jpg    و با سايز حداقل 200 در 300 تا حداكثر 300 در 400 pixels تهيه نمايند و حجم فايل تهيه شده نبايد از 70 كيلو بايت بيشتر شود. همچنين تصوير داوطلب بايد واضح، مشخص و فاقد اثر مهر و هر گونه منگنه باشد. حتي الامكان عكس ها سياه و سفيد يا در صورت رنگي بودن داراي زمينه سفيد باشد.
بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط
بارگذاری در استخدام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بررسی

کد فراگیر اتباع خارجی

کد فراگیر اتباع خارجی کد فراگیر اتباع خارجی یک شناسه عددی است که به اتباع غیر ایرانی اختصا…