سگ ازاری

ضارب سگ شکاری که چند روز قبل تصاویرش در فضای مجازی موجب ناراحتی و تشویش اذهان عمومی شده بود با دستور قاضی پرونده در دادگستری کلاله تا رسیدگی به پرونده در بازداشت به سر می‌برد.

از سه روز پیش که فیلم حیوان آزاری یک سگ شکاری در شبکه های مجازی آغاز شد، ماموران یگان حفاظت محیط زیست گلستان شناسایی این فرد ضارب را آغاز کردند. با تحقیقات محلی و براساس شماره پلاک خودروی این شخص که در فیلم موجود بود، ماموران فرد را شناسایی و پس از شکایت محیط زیست استان به دادگستری، در شهرستان کلاله این فرد که صاحب سگ شکاری بود، دستگیر شد.

یکی از تشکل های طرفدار حیات وحش با مراجعه به منزل شخصی این شکارچی با مطرح کردن این موضوع و عمل زشتی که باعث جریحه دار کردن افکار عمومی شده بود، سگ شکاری که مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود را از وی تحویل گرفته و با هماهنگی با اداره کل حفاظت محیط زیست استان گلستان به گرگان انتقال داد و پس از معاینات دامپزشکی و درمانی، در حال حاضر تحت مراقبت دامپزشک است.
حجت الاسلام و المسلمین حقی دادستان مرکز استان گلستان، در رابطه با کلیپ منتشر شده از آزار و اذیت یک سگ در فضای مجازی گفت: پس از انتشار فیلم در فضای مجازی، تحقیقات قضایی صورت گرفت و صبح یکشنبه دوم اسفند عامل شکنجه این سگ دستگیر و با قرار کفالت روانه زندان شد.
وی افزود: شخصی که به فیلمبرداری اقدام و آن را منتشر کرده نیز تحت تعقیب قضایی قرار دارد.
حجت الاسلام و المسلمین حقی تصریح کرد: جرم این فرد ارتکاب عمل حرام در انظار عمومی است و حیوان آزاری هم جز عمل حرام است و دستگاه قضا به پرونده این فرد طبق قانون رسیدگی می‌کند.
شایعاتی مبنی بر اینکه سگ شکاری گرفته شده از این فرد ضارب، سگ مورد ضرب و شتم گرفته شده نیست و فرد دستگیر شده شخص ضارب اصلی نیست در صفحات مجازی پخش شده که بدون اصل و اساس بوده و استشهاد محلی اهالی روستا، ندامت‌نامه شخص ضارب و عکس های سگ شکاری که صدمه دیده مشخص می‌کند که سگ شکاری همان سگ بوده و فرد ضارب هم با مصاحبه دادستان مرکز استان و تصاویر ارسالی از اداره حفاظت محیط زیست کلاله مبنی بر دستگیری و بازداشت این فرد با دستور قاضی پرونده گواهی بر این موضوع است.
بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط
بارگذاری در کافه لینک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بررسی

کد فراگیر اتباع خارجی

کد فراگیر اتباع خارجی کد فراگیر اتباع خارجی یک شناسه عددی است که به اتباع غیر ایرانی اختصا…