اینستاگرام سرویس به‌اشتراک‌گذاری عکس و فیلم‌های کوتاه است که محبوبیت زیادی بین مردم و البته ایرانیان دارد. این سرویس چندی پیش قابلیت چند کاربره را در نسخه آزمایشی خود برای اندروید تست و مدتی بعد آن را غیرفعال کرد، حال به‌نظر می‌رسد اینستاگرام تصمیم دارد ویژگی مذکور را به‌صورت رسمی ارایه دهد.

ماه گذشته اخباری مبنی بر قابلیت چند کاربره در نسخه آزمایشی اینستاگرام برای اندروید منتشر شد. اما بنابه‌ برخی دلایل اینستاگرام خیلی سریع این قابلیت را حذف کرد و تنها دلیلی که می‌توانستیم برای این اقدام بیابیم این بود که قابلیت مذکور فعلا آماده استفاده نبود. اما خبر خوب این است که بر اساس گزارش‌های منتشر شده این ویژگی دوباره برمی‌گردد.

قابلیت چند کاربره اینستاگرام
قابلیت چند کاربره اینستاگرام

توجه داشته باشید که قابلیت چند کاربره تنها در نسخه آزمایشی اینستاگرام ارایه شده است و اگر شما از نسخه‌های پیشین یا آخرین ورژن رسمی ارایه شده توسط ایسنتاگرام استفاده کنید در این صورت امکان مشاهده قابلیت مذکور را نخواهید داشت. البته عرضه رسمی این نسخه نیز به‌زودی صورت خواهد گرفت.

در روز‌های گذشته گزارش شد که برخی از کاربران iOS نیز قابلیت چند کاربره را در نسخه اینستاگرام خود مشاهده کرده‌اند. مدتی بعد این موضوع توسط اینستاگرام تایید و به TechCrunch اعلام شد. اینستاگرام مدعی شد که این شرکت گاهی قابلیت‌های جدیدی را تست می‌کند.

با این حال گویا به‌زودی شاهد حضور رسمی قابلیت چند کاربره روی نسخه اندروید و iOS اینستاگرام خواهیم بود و با قرارگیری چنین قابلیتی این سرویس می‌تواند بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گیرد. اما باید توجه داشت که امکان دریافت برخی دیدگاه‌های مخالف نیز در این خصوص وجود دارد. فعلا معلوم نیست که این قابلیت چه‌زمانی به‌صورت رسمی ارایه خواهد شد اما برای کاربرانی که زیاد با شبکه‌های اجتماعی دست و پنجه نرم می‌کنند قابلیت چند کاربره بسیار کاربری خواهد بود و در حقیقت همان موردی است که منتظرش بودند.

بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط
بارگذاری در تکنولوژی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بررسی

نفسیه روشن و حیوانات مورد علاقه‌اش

حیوانات مورد علاقه‌ نفیسه روشن شاید برای خیلی ها ترسناک باشد. مثلا عکس گرفتن با یک مار دور…