شرکت سازگار‌ ارقام  به طور رسمی خود را به عنوان نماینده گوشی‌های لنوو در ایران معرفی کرد.

VIBE، گوشی‌های پرچمدار شرکت محسوب می‌شوند، P گوشی‌های سری Power هستند و مشخصات ویژه‌ای دارند، S سری Style، گوشی‌های باریک و سبک این برند به شمار می‌روند و گوشی‌های سری A ارزان قیمت‌های این برند هستند.

S90 غیر از طراحی که شباهت بسیاری به آیفون دارد، از دوربین ثانویه ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد که مجهز به فلش نیز است و برای گرفتن عکس‌های سلفی در محیط‌های کم‌نور مناسب است و از سنسور BSI نیز بهره می‌برد. دوربین پشت این گوشی ۱۳ مگاپیکسلی است و از شبکه‌های 4G پشتیبانی می‌کند. ۲ گیگابایت حافظه رم این گوشی در کنار 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی و نمایشگر SuperAMOLED HD از دیگر مشخصات آن است.

این گوشی از باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری برخوردار است و می‌تواند تا ۲ روز شارژ نگه دارد و می‌توان تا ۴۶ ساعت با آن مکالمه کرد، همچنین می‌توان از آن به عنوان پاوربانک بهره برد و گوشی‌های دیگر را با آن شارژ کرد.

از گوشی‌های خوش قیمت این برند می‌توان به A7000 اشاره کرد که امکانات و طراحی خوبی دارد. این گوشی از صدای دالبی و  ۲ گیگابایت رم بهره می‌برد.

سیستم عامل اندروید آبنبات چوبی نسخه ۵.۰ بطور پیش فرض روی دستگاها نصب شده که امکان بروزرسانی به نسخه‌ی ۵.۱ نیز وجود دارد.

Lenovo vibe
Lenovo vibe
lenovoi s90
lenovoi s90
lenovo a7000
lenovo a7000
بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط
بارگذاری در تکنولوژی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بررسی

نفسیه روشن و حیوانات مورد علاقه‌اش

حیوانات مورد علاقه‌ نفیسه روشن شاید برای خیلی ها ترسناک باشد. مثلا عکس گرفتن با یک مار دور…