استخدام جاسوس

فیلم های جاسوسی که در آن یک مامور مخفی نقش اصلی را بازی می کند برای بسیاری از مردم جذاب است. با پخش هر فیلم جنایی و دیدن جذابیت آن، مردمِ بیشتری مجذوبِ داشتنِ شغلی که با کارهای محرمانه و سری همراه است، می شوند. حتی برخی از آن ها می خواهند که در خط مقدم مبارزات جاسوسی باشند و هر روز با گروه های تروریستی همچون داعش درگیر شوند.

سازمان اطلاعات مرکری آمریکا (سیا) از بدنام ترین سرویس های جاسوسی در سراسر دنیا است که در بسیاری از اتفاقات شوم در گوشه و کنار جهان دست دارد. اما تصویری که از این سازمان در رسانه های آمریکایی ساخته می شود، عمدتا مامورانی است که برای حفظ امنیت ایالات متحده دل به خطر می زنند تا دشمنان آمریکا را از بین ببرند.

سیا هر ساله نیروهای مختلفی را از داخل آمریکا و یا در دیگر کشورها به عنوان کارمند و یا مزدور استخدام می کند.

یک سایت آمریکایی در مطلبی که در ذیل می خوانید برای آمریکایی‌هایی که دوست دارند جذب سازمان سیا شوند، ملاک‌های این سازمان برای استخدام جاسوس را برشمرده است.

۱. یاد گرفتن یک زبان خیلی سخت

آمریکایی هایی که می خواهند بخشی از یک سازمان اطلاعاتی یا جاسوسی باشند باید یک زبان مثل عربی یا چینی یا کره ای را یاد بگیرند. این زبان ها جزو زبان های بسیار مشکل بوده و بزرگترین نیاز افرادی است که در آژانس های جاسوسی کار می کنند.

طبق محاسبات, این یادگیری زبان معمولاً چند سال طول می کشد اما واقعاً این دشواری ها بد نیست چرا که اگر کسی نتواند یک الفبای جدید یا چندین کاراکتر را حفظ کند، چگونه باید از او انتظار مدیریت کردن یک گروه نظامی کوچک را داشت؟

با توجه به همه این موارد، آموختن زبان باعث می شود که یک فرد نه تنها نظر اعضای آژانس اطلاعاتی را به خود جلب کند بلکه باعث می شود که یک مرحله اساسی را رد کند.

بیشتر از ۱۰۰۰۰ نفر هر ماه برای عضویت در سی آی اِی در خواست می دهند اما اگر یک فرد بتواند تبحرش را در یکی از زبان های عربی یا چینی ثابت کند، قطعا از نظر سیا یکی از شرایط لازم را خواهد داشت.

۲. یاد گرفتن یک زبان آسان

همانطور که اشاره شد زبان های عربی و چینی و کره ای جزو زبان های سخت محسوب می شوند، روسی هم چنان که پیداست زبان آسانی نیست اما خبر دیگر این است که بسیاری از زبان های دیگر وجود دارند که ضروری هستند.

زبان اندونزیایی شاید آسان ترین زبان موجود در لیست زبان های ضروری است و اهمیت آن در این است که کشور اندونزی از لحاظ تعداد تروریست یکی از بزرگترین ها است.

خوشبختانه اگر شما زبان اندونزیایی را انتخاب کنید این زبان فاقد قواعد جمع و یا قواعد افعال است. برای افراد خارجی که می خواهند در سازمان سیا استخدام شوند زبان فارسی یک امتیاز ویژه قلمداد می شود. داوطلبان آمریکایی اگر بخواهند ارتباط بین الفبای زبان های قدیمی را پیدا کنند ، فارسی یک گزینه مناسب برای پیدا کردن ریشه بسیاری از لغات هندو-اروپایی محسوب می شود. مانند برادر در فارسی که به بِرادر در انگلیسی تبدیل شده است. همچنین آنها با یک تیر دو نشان زده اند. فارسی و فارسی دری (زبانی که مردم افغانستان به آن صحبت می کنند) تفاوتشان به اندازه انگلیسی آمریکایی و انگلیسی بریتانیایی است اما سازمان سیا این دو زبان را به عنوان دو زبان مجزا در نظر می گیرد و برای هر کدامشان امتیاز قائل است.

۳ . پیشینه نظامی

باید بگوییم که زبان تنها وظیفه شما نیست و شاید شما در دوران مدرسه استعدادتان خوب نبوده و به محض اتمام دبیرستان وارد ارتش شده اید. در این صورت شما با پیشینه نظامی به عنوان گزینه مناسبی برای آژانس اطلاعاتی و جاسوسی محسوب می شوید.

این موضوع بر کسی مخفی نیست که آژانس های جاسوسی و اطلاعاتی فعال برای بخش های سری خود از قسمت های نظامی نیرو جذب می کنند.

این گروه ها کارهایشان را بسیار آسان تر از نامشان انجام می دهند. این گروه های عملیاتی مانند جیمز باند خیلی راحت همه چیز را منفجر می کنند.

۴. تجربه های بین المللی

حتی اگر شما یک نیروی ویژه از یک قشر خاص نیستید هنوز نقش های زیادی برای شما در مقام مدیریت سری وجود دارد.

شاید شما به جای توانایی در انفجار و عملیات, بیشتر با جاسوسی کردن و دریافت اطلاعات رابطه خوبی داشته باشید. در این صورت شما می بایست سرشار از هوش و قدرت دلربایی و فریفتن و هم چنین تجربیاتی جدی بین المللی باشید.

در این قسمت سفرهای خارجی شروع این کار می باشد و اگر شما تجربه ی بودن در کشورهای خارجی را داشته اید قطعا سرمایه خوبی برای استخدام در آژانس جاسوسی و اطلاعاتی محسوب می شوید. با همه این تفاسیر چه کسی برای رفتن به کشوری خارجی برای کار جاسوسی بهتر از فردی است که قبلا به آن جامعه سفر کرده و در آنجا بوده؟

حتی اگر تجربه شما سفر به پکن یا کشورهای دیگر نبوده ، شما همچنان مفید هستید. شما می دانید که چگونه به کشورهای دیگر سفر کنید بدون اینکه غریبه و خارجی به نظر بیایید و همین بخش می تواند یک امتیاز ویژه برایتان محسوب شود.

۵. داشتن بدنی مناسب

البته که داشتن بدنی مناسب برای این شغل ضروری است چرا که گاهی مجبورید به دنبال دزدها در خیابان ها بدوید. به هر حال سی آی اِی به آدم دست و پا چلفتی و خمیده حتی برای کارهای پشت میز احتیاج ندارد. تمام نیروهایی که استخدام می شوند باید از لحاظ پزشکی چک شوند چرا که ممکن است زمانی مجبور شوید به صورت اورژانسی به نقطه ای دور در دنیا به ماموریت فرستاده شوید و در طی این مدت دسترسی پزشکی نداشته باشید. این بدان معنی است که حتی کارمندانی که برای کارهای اداری و پشت میزی استخدام می شوند باید جسمی مناسب و سر حال داشته باشند. دفتر فرماندهی اصلی سی‌آی‌اِی دارای مراکز ورزشی و بدنسازی و زمین های بازی بیس بال و دیگر ورزش ها می باشد. حتی دستشویی های آنها دارای ترازو است که کارمندان در طی روز وزن خود را بررسی کنند. آژانس هایی مانند اف‌بی‌آی هم از این موضوع تبعیت می کنند. با این تفاسیر اف‌بی‌آی دارای چک کردن های آمادگی جسمانی سالیانه برای اعضایش می باشد.

۶. علم ریاضیات و کامپیوتر

تا الآن ما همه شرایط کیفی جوانب جاسوسی و اطلاعاتی را بررسی کردیم. تخصص در ریاضیات و نابغه بودن در علم کامپیوتر هم یک خواسته فوق العاده بالا برای آژانس های جاسوسی محسوب می شود.

به هر حال فقط توانایی هک کردن تروریست ها توسط این حرفه ای ها مد نظر و ارزشمند نیست و موضوعی که بسیار اهمیت دارد کاری است که ایشان می توانند با توجه به دیدگاه و نقطه نظر پنهانی‌شان انجام دهند. ساختن کدهای فوق العاده پیچیده به توانایی و دانش قوی در زمینه هندسه کروی و معادلات دیفرانسیل احتیاج دارد. برای اینکه بدانند کد از کدام نقطه آغاز و در کجا تمام می شود.

متخصصان علم کامپیوتر و ریاضیات توانایی انجام این کارها را دارند. این موضوع بسیار اهمیت دارد زیرا که آنها باید بتوانند این اطلاعات را برای بازگشایی معانی مخفی کدها و جداسازی آن ها بررسی و حل کنند. به همین خاطر تخصص داشتن در زبان برنامه نویسی و الگوریتم بسیار خطرناک تر و مهمتر از یک اسلحه بی صدا است.

۷. پیشینه روانکاوی و تحلیل مسائل

تنوع دانش زبان ها و تخصص در زمینه ریاضیات تنها مواردی نیست که جاسوسان به آن باید مسلط باشند. بسیاری از مردم از پیشینه روانکاوی و علم تحلیل مسائل بهره مند هستند. به طور جدی، همه زمینه هایی که در آن ها تجزیه و تحلیل ضروری می باشد برای آژانس های جاسوسی اهمیت دارد. همیشه نیاز برای تنوع نقش ها در این زمینه وجود دارد.

مثلا داشتن پیش زمینه هایی در رشته حسابداری و محاسبات به پیگیری سرمایه گذاری های تروریستی می تواند بسیار کمک کند.

توانایی تفکر صحیح و منتقدانه در شرایطی که فشارهای روانی و کاری بسیار زیاد است یکی از نیازهای اساسی برای همه شاخه های کار جاسوسی و اطلاعاتی هر کشوری محسوب می شود. اگر مدرک و تخصص‌تان در زمینه بیزینس ،علوم و حتی ادبیات و تاریخ کهن باشد و اگر بتوانید ثابت کنید که این پیش زمینه و تبحر کافی در آن را دارید می توانید امیدوار باشید که یک جاسوس خوب شوید!

۸. داشتن قدرت مالی

زمینه تخصص شما و تحصیلات آکادمیک‌تان تنها موارد مهمی نیستند که آژانس های جاسوسی برای استخدام شما در نظر می گیرند و دلیلش کاملا ساده و واضح است. تاریخ نشان داده که برخی مردم برای پول های هنگفت و دستیابی به ثروت حاضرند رازهای کشورشان را بفروشند و خیانت کنند.

یک حساب با موجودی بالا ضمانتی قوی محسوب می شود برای اینکه سیا مطمئن باشد که شما امانت پذیر و وفادارید!

البته که آژانس اطلاعاتی تخفیفاتی را هم برای کسانی که همه شرایط زبان (مثلا زبان چینی را به خوبی می داند) و سلامت جسمانی را دارند نیز در نظر می گیرد و فقط سطح مالی و اقتصادی مهم نیست و کسی که این شرایط قبلی را دارد قطعا برتری دارد. با این همه بهتر است حساب بانکی شما خالی نباشد!

۹ . رازداری و وفاداری

‎در ابتدا که شما در آژانس های جاسوسی شروع به فعالیت می کنید به شما اخطار می شود که اطلاعات محرمانه مهم را در سینه خود محفوط نگهداری کنید. این آژانس ها حتی قبل از اینکه شما را استخدام کنند هم می خواهند شما انسان رازداری باشید. حتی پس از اینکه شما استخدام شدید متوجه می شوید که باز هم بقیه مایل نیستند در مورد کارشان با شما صحبت کنند. این رازداری باعث وفادار ماندن شما به کشورتان می شود و آژانس جاسوسی و کارمندان از شما محافظت می کنند. این وفاداری حتی گاهی تست و امتحان می شود، مثلا وقتی که شما به همراه مقالات و کاغذهای مربوط به کارهای جاسوسی به کشوری دیگر اعزام می شوید و یا اینکه با فردی خارجی ملاقات دارید مورد آزمایش قرار می گیرید.

با همه این تعاریف اگر قرار باشد که آژانس به شما اعتماد کند و تعدادی از رازهای محرمانه اش را در اختیار شما قرار دهد باید حداقل بداند که شما تابستان گذشته کجا بوده اید و چه کار کرده اید پس باید همه چیز خودتان را صادقانه به آژانس اطلاعاتی اطلاع دهید.

۱۰. انتخاب های خود را بشناسید

همانطور که مشاهده می‌کنید ،طیف گسترده ای از کارهای اطلاعاتی و جاسوسی برای علاقمندان به استخدام در سیا است. اما سی آی ای تنها آژانس جاسوسی در آمریکا محسوب نمی شود. برای کسانی که علاقه به جاسوسی در سیگنال ها یا ایمیل ها و تماس های تلفنی را دارند، ان‌اس‌ای وجود دارد. برای کسانی که به نقشه ها علاقه دارند یک آژانس جاسوسی مکانی جغرافیایی وجود دارد. برای کسانی که دنبال منافع مالی و سود فراوانند هم قسمت جاسوسی مالی و تروریسم مناسب است. با این همه کمیته اطلاعاتی امریکا ۱۷ آژانس شناخته شده دارد و این ها تنها مواردی است که خودشان گفته اند.

منبع : listverse.com

  • آیفون جدید و خطر هک شدن تمام دنیا

    آیفون جدید و خطر هک شدن تمام دنیا

    براساس یکی از جدیدترین گزارش‌های بلومبرگ تراشه ای ناشناس در آیفون‌های جدید آیفون قرار دارد…
بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط
  • کد فراگیر اتباع خارجی

    کد فراگیر اتباع خارجی

    کد فراگیر اتباع خارجی کد فراگیر اتباع خارجی یک شناسه عددی است که به اتباع غیر ایرانی اختصا…
  • بهنام صفوی درگذشت

    بهنام صفوی درگذشت

    بهنام صفوی خواننده پاپ ایرانی درگذشت. وی که از سال ها پیش دچار ضایعه مغزی بود و پس از دوبا…
  • سامسونگ و ال جی بازار ایران را ترک کردند

    سامسونگ و ال جی بازار ایران را ترک کردند

    پس از خروج آمریکا از برجام و اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه کشورمان ایران، چندی قبل شایعه لغ…
بارگذاری در انتخاب سردبیر

۱۱۳ نظرات

  1. چراغعلی

    ۱۴۰۲-۱۱-۰۷ at ۶:۰۶ ب.ظ

    با سلام. من اگه بخوام سیا بشم. باید برم کجا؟ و کیو ببینم!

    پاسخ

  2. Hossin

    ۱۴۰۲-۱۱-۰۶ at ۱۰:۰۶ ب.ظ

    چه جوری میشه ثبت نام کرد

    پاسخ

  3. حسین

    ۱۴۰۲-۱۱-۰۶ at ۱۰:۰۴ ب.ظ

    چه جوری میشه ثبت نام کرد

    پاسخ

  4. آرسین

    ۱۴۰۲-۱۰-۲۳ at ۱۱:۴۵ ب.ظ

    سلام یه دخترم از بچگی دوست داشتم جاسوس بشم ، زبان انگلیسی رو مسلط هستم و زبان ژاپنی و عربی و فرانسوی هم بلدم کد مورس هم ، هم به صورت نوشته بلدم و هم با صدا

    پاسخ

  5. Aysa

    ۱۴۰۲-۰۹-۱۲ at ۶:۳۰ ب.ظ

    Hello, I am Aisa in English. Arabic Korean. Chinese Japanese Thai. I am fluent in Farsi
    ۱۵ years old
    And I am a martial artist
    As a child, I was forced to learn all the languages ​​by my parents
    And I want to be a spy
    Everyone calls me cruel

    پاسخ

  6. بی پول

    ۱۴۰۲-۰۸-۲۰ at ۵:۱۵ ب.ظ

    ایران ایسم دوست دارید مره خبر بکونید

    پاسخ

  7. بهزاد جلیلیان

    ۱۴۰۲-۰۶-۱۶ at ۶:۳۵ ب.ظ

    خوبه همه رو دارم من رو استخدام کن

    1
    1

    پاسخ

  8. خلیل

    ۱۴۰۲-۰۶-۱۱ at ۳:۱۲ ب.ظ

    من ( مجرم یار ) ۲۷ ساله افغانستانی .زندگی در شرایط سخت .و با هیجان را دوست دارم .هر وقت هر جای .۱۰ سال تجربه نظامی .اگر ضرورت داشت به کدام نفر ویژه در خدمتم .تشکر

    1
    3

    پاسخ

  9. Leny

    ۱۴۰۲-۰۵-۲۰ at ۳:۱۷ ب.ظ

    نصف کسایی که کامنت دادن فک کنم بچه‌ن:|

    10
    2

    پاسخ

    • Emran

      ۱۴۰۲-۰۹-۲۷ at ۷:۰۶ ب.ظ

      سلام من میخواهم ده سی اې ې کار کونم

      پاسخ

  10. ناشناس

    ۱۴۰۲-۰۵-۰۹ at ۵:۰۸ ق.ظ

    سلام من ی پچه ۱۲ ساله هسم و خوب نخش بازی میکونم و از دوشمنامو بوکوشم ترسی ندارم و مسل ی جاسوس بوزورگ سال مسال ۳۰ به ی بپه لازم داره واسه مموریتش و من یاد دارم با هر سلاهی کار کونم. فک میکونم بدرد بوخورم. نزر شوما چیست
    و هم چنین عومید وارم به بینمتون فلا اگر خاسین پیام بدین نمیدونم گوشیمو هک کونین آیدی روبیکامو در بیارین پیام بدین ممنونم از سازمان *****

    1
    6

    پاسخ

  11. پسر گوگولی

    ۱۴۰۲-۰۵-۰۸ at ۴:۲۷ ق.ظ

    من کلاس اولم میتونم پسر کالم اکبر که دو سالش هست رو بزنم خیلی گوی هستم درآمدم زیر ۲۰ هزار دلار باشه نمیپذیرم دلخواست نلدید

    پاسخ

  12. یوسف

    ۱۴۰۲-۰۵-۰۴ at ۱۰:۲۴ ق.ظ

    من ازافغانستان استم وبه زبان عربی کمی تسلط دارم سنم ۱۷است میخام یکی ازشماباشم
    خلاصه برای پول هرچه میکنم هرچه

    پاسخ

    • Faisal jan

      ۱۴۰۲-۰۸-۲۹ at ۲:۳۸ ق.ظ

      من خودم دوست دارم در یک سازمان دولتی خدمت کنم و حمایت مالی خوبی شوم

      پاسخ

  13. Tasara

    ۱۴۰۲-۰۴-۲۸ at ۷:۵۷ ب.ظ

    من دخترم سنم پایین ۱۸ ساله قابلیت یادگیری عالی دارم قدم ۱۷۸ اگه تعلیم ببینم مبارز عالی میشم جمع اوری اطلاعاتمم عالیه بازیگر خوبیم هستم از وقتی ۳ سالم بود علاقه و انتقام زیادی داشتم مامور مخفی شدن و مبارزه با جرم و خشونت هدف منه اروم با حوصله خشن و ذهن قوی دارم و تو یادگیری زبانم عالیم

    7
    10

    پاسخ

    • Lare

      ۱۴۰۲-۰۵-۲۳ at ۳:۱۳ ق.ظ

      من خیلی دلم می خواهد یک جاسوس شم ام من ۱۳سالم و من دار مدرسه بین‌المللی درس خوانم و انگلیسی خوبه و من در ایران زندگی می کنم و فارسی می خیلی خوبه ام من یه پاکستان هستم ام هم فکر میکن که من ایرانی هستم

      پاسخ

  14. Aseir

    ۱۴۰۲-۰۲-۳۰ at ۲:۴۶ ق.ظ

    کامل با تمام شرایط

    3
    6

    پاسخ

  15. ولید افغان

    ۱۴۰۲-۰۲-۰۴ at ۶:۱۱ ب.ظ

    سلام
    من بکن خوب هستم ک*ون هر آمریکایی که تو ساز مان است هر موقع بخاد میزارم

    9
    10

    پاسخ

    • نورالدین

      ۱۴۰۲-۰۶-۱۱ at ۱۱:۰۶ ق.ظ

      من می‌خوام یکی از آدمای اف بی آی بشم

      1
      3

      پاسخ

      • علی

        ۱۴۰۲-۱۰-۱۰ at ۱۱:۴۴ ب.ظ

        اول قیافتو ببین بعد

        پاسخ

  16. امیر

    ۱۴۰۲-۰۱-۲۶ at ۳:۳۶ ب.ظ

    اخه احمق ها م
    ن فقط زبان ایرانیم خوبه ولی تو خیابون بزرگ شدم هیچم واسه‌از دست دادن ندارم و از‌خدامه یجا اموزش ببینم و خطراطی به جون بخرم که هیچ کسغولی نمیکنه ولی این سایت که تو ایرانه دارین درخواست به سی آی ای میدین به قرآن فقط حرفید

    4
    11

    پاسخ

  17. سیدوحیدمیرقیصری

    ۱۴۰۲-۰۱-۱۲ at ۹:۱۴ ب.ظ

    باسلام
    با ۳فرزند و نیازمالی شدید احتیاج به کار که باشرایط خاص است دارم
    نظامی بودم
    زبان مادری ترکی و فارسی راهم کاملا بدون لهجه صحبت میکنم
    دارای توانمندی و قابایت های زیادی برای رسیدن به اهداف سازمان دارم
    ماموریتهای رون مرزی هم مانعی رای جذب نییت
    منعطف و روحیه گروهی خوبی دارم
    مدیریت پروژه های محوله را تا رسیدن به نتیجه نهایی را دارا هستم

    7
    4

    پاسخ

  18. رضا سقندلی

    ۱۴۰۱-۱۲-۱۸ at ۱۰:۳۰ ب.ظ

    من می‌خوام به سازمان شما اطلاع خواهم داد سن ۲۴ رشته کامپیوتر هنرستان کاردانش علم صنعت ۲ تماس بگرید مامور مخفی سیا باشم شماره تماس ۰۹۹۱۱**** تماس بگیرید حتمن منتظر پاسخ شما هستم

    9
    4

    پاسخ

  19. علی داوودی

    ۱۴۰۱-۱۱-۲۱ at ۱۱:۱۶ ق.ظ

    زبان اینگلیسی بلدم
    ۱۱ سالمه
    کلاس چهارم
    کاراته تا کمربند نارنجی
    از افغانستان
    ‌‌درسم‌عالی عالی
    درسته‌سنم‌کمه‌حداقل استخدام هم نبودم
    میتونم‌مثل یک مامور مخفی باشم مثل روش دیوید استیلی

    3
    9

    پاسخ

  20. سعید

    ۱۴۰۱-۱۱-۲۰ at ۱:۰۷ ق.ظ

    حاضرم برای کشورم و نوامیس کشورم در هر شرایطی مبارزه کنم. زندگی کردن بدون هدف زندگی نیست…انسان باید هدف داشته باشه
    من یک افقانی هستم که در ایران متولد شدم .
    چون به خاطر افقانی بودن نتونستم وارد اون دنیایی که می‌خوام بشم …
    من حتما به اون چیزی که می‌خوام میرسم به حق فاطمه
    زهرا (س)
    یا حق…

    4
    5

    پاسخ

    • شروین

      ۱۴۰۲-۰۷-۳۰ at ۳:۱۴ ب.ظ

      داداش کار کردن تو سازمان سیا خیلی هیجان داره و پول خوبی هم توشه از خلافکارا بگیری…

      پاسخ

  21. ناشناس

    ۱۴۰۱-۱۱-۰۸ at ۱۱:۰۶ ب.ظ

    در نظر من متن شما عالی بود فقط من کمی سنم پایین هست نظر خودم هم این هست که بزرگتر شدم بپیوند اینم هم نشانی:
    ریاضی ۲۰
    توانی هک
    توانی رمز گشای ( خصوصا فایل کارنامه ی مدرسه)
    وزن ۴۱
    قد ۱۶۵
    انگلیسی بلدم
    در حال یادگیری عربی
    مدال نقره در دفاع شخصی
    نمونه ی اصلی رمز گشایی: اعداد رو حذف کن و حروف رو بر عکس الفبا بچین

    3
    4

    پاسخ

  22. جک

    ۱۴۰۱-۱۱-۰۲ at ۶:۳۸ ق.ظ

    خاک تو سر تون حد اقل برا یک قبرستون دیگه ای برید دست پا بزنید حد اقل خودتونو اینجا خراب نکنید که هرکی ببینه پیاماتونو اسگل تون کنه شاسگولای بی غیرت

    7
    5

    پاسخ

  23. بهروز محمدی

    ۱۴۰۱-۱۰-۲۷ at ۷:۲۵ ق.ظ

    قد۱۸۲ وزن۸۵ اتمام خدمت ارتش….منتظر!

    1
    4

    پاسخ

    • احسان

      ۱۴۰۱-۱۱-۱۸ at ۱۲:۰۳ ق.ظ

      دم همگی گرم اینجا ایران جهنم واقعی هس اسراییل واقعی اینجا ایران هست اگه پول وپارتی داشته باشی بدک نیست اگرنداشته باشی یک برده هستیم رسانه های ما چون پول میگیرن میگن همه چی عالیه شما مگه کی هستین به اجباربایدزن بچه مردم حجاب رعایت کنن ایجاایران مسعولان ما اعدعای خدایی میکنن اگه کسی هم اعتراض کنه اعدام بیایید من اماده اعدام هستم خدایان ایرانی بخدادست ازسرمردم بیچاره برداریدبزارین به دردخودمون بمیریم مردن ترجیح میدم به این زندگی نگبت باربی خیال مردم بیچاره بشین شماکه پول قدرت خدایی دارید پس بی خیال ما باشیدکل دنیا شمارومیشناسن چه بلایی سرمردم اوردین

      2
      3

      پاسخ

  24. رضاسقندلی

    ۱۴۰۱-۱۰-۱۸ at ۲:۵۶ ب.ظ

    من میخوام به شما جاسوسی کنم وبه سازمان سن ۲۳ ورزشکار کونک فو وتکواندو آموزش‌دیده هستم علائم میخوام به سیا میخوام جاسوسی کنم شماره تماس(شماره حذف شد) ازایران آذربایجان شرقی اهر میخوام عطلاع جماوری کنم

    8
    4

    پاسخ

    • رهام

      ۱۴۰۱-۱۲-۲۸ at ۹:۰۲ ب.ظ

      سلاماز سن ۱۲ میتونم بیان جاسوس شم

      پاسخ

  25. رضاسقندلی

    ۱۴۰۱-۱۰-۱۸ at ۲:۴۹ ب.ظ

    من (نام حذف شد) هستم میخوام به سازمان کار کنم به هیچ کس هم رحم نکنم تکواندو کارم و کونکفو ورزشکارم کمرزرد مبارزه دارم برای مبارزه کردن مردم افراد مردها وملت ا آذربایجان شرقی آذربایجان ولی من به شما مخفی اطلاع میارم ازم جاسوسی درجه ۱میاد پلیس ها هم اصلآ نمی‌فهمه آدم مرموزی هستم آدرس خیابان رسالت (آدرس حذف شد)

    6
    3

    پاسخ

  26. حمیدرضامختاری

    ۱۴۰۱-۰۹-۱۱ at ۲:۰۵ ب.ظ

    فقر که از پنجره اومد تو دین وجدان و ایمان از در میره بیرون آمادگی نظامی و بدنی خوب در هر گروه در ازای تامین مالی هستم .

    4
    2

    پاسخ

  27. حمیدرضامختاری

    ۱۴۰۱-۰۹-۱۱ at ۲:۰۲ ب.ظ

    سلام خسته نباشید من حاضرم در گروه نظامی و دفاعی تروریستی استخدام شوم در صورتی که تامین مالی بشم

    1
    5

    پاسخ

  28. اکسیژن

    ۱۴۰۱-۰۸-۲۸ at ۳:۳۵ ب.ظ

    اگه جای خواب داره غذاهم میده من هستم وحقوق بالا

    2
    5

    پاسخ

  29. علیرضا دزفول

    ۱۴۰۱-۰۸-۲۲ at ۱:۲۵ ب.ظ

    خاک تو سر وطن فروشها کسی که وطنش رو بفروشه ناموسش رو فروخته

    متاسفم که چنین ادم هایی وجود داره

    18
    16

    پاسخ

    • سینا

      ۱۴۰۲-۰۳-۱۹ at ۸:۲۷ ق.ظ

      برو متاسف باش شاید روزگار بهت رحم کنه????

      1
      1

      پاسخ

  30. ناشناس

    ۱۴۰۱-۰۸-۰۳ at ۱۰:۴۶ ب.ظ

    جالبه که میگه رازداری و وفاداری مهمه، بعد یه عده ایرانی میخوان عضو این سازمان بشن!

    9
    4

    پاسخ

  31. احمد زبیر

    ۱۴۰۱-۰۵-۱۶ at ۱۲:۲۰ ب.ظ

    میخواهم کارمند سازمان سیا باشم خیلی از قابلیت های یاد شده را دارم

    5
    6

    پاسخ

  32. احمد زبیر

    ۱۴۰۱-۰۵-۱۶ at ۱۱:۵۸ ق.ظ

    سلام. من یک شهروند افقانستانی هستم در حرصه یاد گیری زبان بسیار عالی هستم ستح یادگیری بالای دارم بدن بسیار قوی و روی فرم هم دارم ۲۶ سال سن دارم و ۱۰ سال هست ورزش مکنم و یک سری استعداد های خدا دادی دارم که بدرد این شغل میخوره خلاصه مرد عمل هستم نه مرد حرف برای هرامتحانی حاضرم

    8
    6

    پاسخ

  33. محمد جواد

    ۱۴۰۱-۰۴-۲۱ at ۵:۱۹ ق.ظ

    یه نکته یادم رفت بگم جاسوس بودن یعنی همه چی اگه جاسوس ها نبودن مملکت به خطر بود باید از جاسوس ها ممنون باشیم

    8
    2

    پاسخ

  34. محمد جواد

    ۱۴۰۱-۰۴-۲۱ at ۵:۱۶ ق.ظ

    جاسوس بودن باید از رمز های سری سر در بیاره من اگه بخوام اونقدر اراده قوی هست که بتونم فقط زبان ها رو یاد بگیرم ولی نمیتونم ریاضی رو یاد بگیرم ولی میتونم مثل یه ماشین کشتار باشم برای ملتم و مردم فدا کاری کنم جاسوس بودن به معنی فقط معامور مخفی نیست جاسوس بودن به معنی واقعی کلمه اینکه از سیاست های دشمن سر در بیاری باید اونقدر قوی باشی که بتونی در کار های انجام نشدنی انجامش بدی این جاسوس بودن هست مهم ترین درس جاسوس بودن اینکه که اگر گیر بی افتی حتی کشته هم باشی نباید درباره چیزی حرف بزنی مهم تر اینه همیشه خودتو مخفی کنی و ۱۰۰۰ تا چهره داشته باشی کسی نتونه بفهمه جاسوس هستی شماهایی که میگین ما نمیتونیم تلاش و اراده داشته باشید هرکاری شدنی هست باید جوری جاسوس باشی که بتونی به رعیس جمهور آمریکا نزدیک باشی و از اطلاعات سری سر دربیاری پس به جای غم و غصه تلاش کن برای هدفت

    6
    6

    پاسخ

  35. itsah

    ۱۴۰۱-۰۴-۱۲ at ۸:۲۸ ب.ظ

    سلام به زودی عملی میکنم

    1
    3

    پاسخ

  36. دختر آتش

    ۱۴۰۱-۰۳-۰۱ at ۱۱:۵۴ ق.ظ

    زبان عربی بلدم
    ریاضی عالی
    وشو کاراته و دفاع شخصی کار میکنم
    انگلیسیم هم خوبه
    فامیل دارم آمریکا
    بازیگریم عالی
    فقد یه مشکل هست
    پول هم هست

    قد و هیکلم برای یه دختر مناسب قدم ۱۷۶فقذ مشکل اینجاس که سنم کمع بابام هم اجازه نمیده

    13
    5

    پاسخ

    • ناشناس

      ۱۴۰۱-۱۰-۲۸ at ۴:۰۳ ب.ظ

      بانو کوجایی هستی؟!

      پاسخ

  37. ....

    ۱۴۰۱-۰۲-۲۲ at ۳:۵۷ ب.ظ

    امکانش هست ک از بچگی اموزش بدن ؟؟ من از وقتی یادم میاد عاشق این کار بودم الان هم خانوادم جلومو میخان بگیرن چی کار کنم تا بتونم عضوش بشم 🙂

    2
    4

    پاسخ

  38. ناشناس

    ۱۴۰۱-۰۲-۲۰ at ۵:۵۷ ب.ظ

    هههههههههه

    2
    1

    پاسخ

  39. ناشناس

    ۱۴۰۱-۰۲-۰۷ at ۱۲:۲۲ ق.ظ

    وقتی آدم یک چیزی دوست داره براش مهم نیست که چقدر سخته
    یا چقدر سخت خواهد بود
    برای کشور همه کار میکنیم
    قرار بعد تا بیاین رو کار اومیدوارم از این بهتر بشه البته من اومیدوارم نیستم مطمئنم که بهتر میکنم از اینک هست

    6
    1

    پاسخ

  40. ناشناس

    ۱۴۰۰-۱۲-۱۲ at ۲:۲۳ ب.ظ

    کسی که میگی سرباز خامنه ای هستی برو سگش شو

    12
    16

    پاسخ

  41. محمدحسن

    ۱۴۰۰-۱۱-۲۹ at ۴:۰۰ ب.ظ

    من دوس دارم جاسوس این رژیم باشم

    6
    8

    پاسخ

    • ناشناس

      ۱۴۰۱-۰۴-۲۳ at ۸:۱۴ ب.ظ

      لطفا حرف‌های دور از عقل نزنید این حقیقته که همه‌ی این زبان هارو باید یاد بگیریم من خودم توی این دسته هستم

      1
      2

      پاسخ

  42. Keyvan

    ۱۴۰۰-۱۱-۲۳ at ۱:۴۲ ب.ظ

    واقعا همتون کصخلین مردم از خنده دهنتون سرویس????ی ایرانی نهایتا بتونه به زبان مادریش صحبت کنه خیلیه خودش…اگه سی آی ای بدونه که کصخلیا مثل شما ها وجود داره خودشون میشن نوچتون ?????

    14
    19

    پاسخ

  43. Elham

    ۱۴۰۰-۱۱-۱۸ at ۱۲:۲۲ ق.ظ

    چه کارمندای آینده سازمان سیای کیوتی?

    6
    3

    پاسخ

  44. محمد

    ۱۴۰۰-۱۱-۱۵ at ۱:۴۸ ب.ظ

    چطوری میتونم وارد این کار بشم دیگه به تح خط رسیدم والا دیگه از این بدبختیا خسته شدم من الان ۲۷ سالمه ولی هیچی ندارم حتی پول ندارم ی موتورم واسه خودم بگیرم حاضرم هر کاری انجام بدم

    5
    9

    پاسخ

  45. محمد

    ۱۴۰۰-۱۱-۱۵ at ۱:۴۵ ب.ظ

    چطوری میتونم وارد این کار بشم من خیلی به پول نیاز دارم دیگه نمیدونم چیکار کنم دیگه بریدم الان ۲۸ سالمه ولی هیچی ندارم حتی ی موتورم ندارم حاضرم هر کاری بکنم تا زندگیم سروسامون بگیره دیگه از همه چی بریدم یا پول ار میشم یا میمیرم دیگه از این زندگی خسته شدم حتی پول ندارم ازدواجم بکنم تا کی اینقدبدبختی بکشم از هرکی کمک خواستم کمکم نکرد حتی از دولت ی وامم بهم ندادن ن پدری بالا سرمه نهم کسیو دلرم که کمکم کنه

    پاسخ

    • ناشناس

      ۱۴۰۱-۰۹-۱۹ at ۴:۲۵ ق.ظ

      رفیق آدرس ی .چیزی اگه داری ودوست داری بزاری.من حاضرم کمکت کنم.فقط شرطش اینه صداقت توگفتارباشه.یه کارآبرومندتوکشورومملکت خودمون.

      پاسخ

  46. ناشناس

    ۱۴۰۰-۱۰-۱۷ at ۶:۱۵ ب.ظ

    سلام خدمت شما لطفا جهت ثبت نام ودیدار با این شماره تماس بگیرید

    14
    16

    پاسخ

  47. سرباز رهبر

    ۱۴۰۰-۱۰-۱۱ at ۱:۵۳ ب.ظ

    عاشق رهبر عاشق ایرانم.برای رهبرم ایرانم به سپاه می رم می جنگم

    12
    45

    پاسخ

  48. Aria

    ۱۴۰۰-۱۰-۰۷ at ۱:۵۲ ق.ظ

    سلام
    ولی ببخشید ما زبان ژاپنی و چینی و عربی واندونزیایی و روسی بلد باشیم و تحصیلات عالی مثلا (دکترا) داشته باشیم و یک زبان برنامه نویسی مثل (پایتون و جوا و دگردیسی) بلد باشیم و نبوغ ریاضیات داشته باشیم و فعالیت نظامی داشته باشیم و مهارت رزمی بلد باشیم و بازی گر خوبی باشیم و کار کردن با کامپیوتر و…کامل بلد باشیم و ادم راز دار و در مقابل شکنجه مقاوم باشیم و از لحاظ مالی خیلی ضعیف نباشیم و کاملا در وضعیت جسمانی سالم و خوب باشیم._ واقعا ما اگه این ویژگی ها داشته باشیم هزارتا شغل خفن و بهتر از جاسوسی گیرمون میاد ! خود ریس جاسوس ها هم این همه ویژگی داره!؟? اینا دنبال داشمندن یا جاسوس!
    (حیف چین ادم ارزش مندی که بره جاسوس بشه و جون خودشو به خطر بندازه)

    32
    5

    پاسخ

    • 313

      ۱۴۰۱-۰۱-۱۲ at ۶:۰۸ ب.ظ

      خدا لعنتتون کنه که خاک کشورتونو به اجنبی نفروشین پا رو خون شهدا نزارین خاک بر سرتون

      15
      22

      پاسخ

      • مهدی رفوئی

        ۱۴۰۱-۰۴-۱۶ at ۴:۵۷ ب.ظ

        شهدا اگه میدونستند مملکت دزد خونه میشه
        اصلا جبهه نمیرفتند
        اره داداش

        16
        6

        پاسخ

    • ناشناس

      ۱۴۰۱-۰۲-۱۷ at ۵:۳۸ ب.ظ

      این شغل فقط برای کسانی مناسب است که چیزی برای از دست دادن ندارند یا توانایی محافظت از دارایی شان را دارند و انگیزه های شخصی

      3
      1

      پاسخ

    • ناشناس

      ۱۴۰۲-۰۷-۲۹ at ۱:۲۲ ب.ظ

      افرین

      پاسخ

    • ناشناس

      ۱۴۰۲-۱۰-۱۰ at ۱۱:۵۶ ب.ظ

      دمت گرم حق گفتی

      پاسخ

  49. لبو فروش

    ۱۴۰۰-۰۹-۲۰ at ۵:۱۱ ب.ظ

    سلام دوستان
    اگه میخواید یرید جاسوس امریکا بشید به من زنگ بزنید من رفیق صمیمی مایکل اسکافیلد هستم

    25
    7

    پاسخ

    • سرباز وطن

      ۱۴۰۲-۰۱-۰۹ at ۹:۳۸ ب.ظ

      مردم از خنده

      پاسخ

  50. ماری جوانا

    ۱۴۰۰-۰۸-۲۸ at ۴:۱۶ ق.ظ

    یعنی اگه سیا،اف بی ای،کا گ ب،ک ک پ هر کدوم بدونن تو ایران این همه کسخول هست که میخان وارد این سازمان ها بشن خودشون درشو گل میگیرن یعنی ترکیدم از خنده

    19
    15

    پاسخ

  51. ناشناس

    ۱۴۰۰-۰۸-۲۶ at ۱:۳۹ ق.ظ

    دهن همتون سرویس

    6
    5

    پاسخ

  52. صمیم

    ۱۴۰۰-۰۶-۲۵ at ۵:۳۷ ب.ظ

    من یک افغانم بنا بر هر دلیل که شده طالبان بالای کشورم تجاوز کرده من آمده هر نوع دفاع از مردم خود و کشور خود هستم به من فقد بگوید چگونه در بین این ها نفوس کنم و کشورم را از این ذلت نجات بدهم

    7
    6

    پاسخ

  53. زری

    ۱۴۰۰-۰۵-۰۴ at ۶:۰۱ ب.ظ

    من زبان ژاپنی و عربی بلدم ورزش ووشو هم کار می کنم زبان برنامه نویسی جاوا هم بلدم و دفاع شخصی نظامی و..
    چجوری می تونم عضو سیا بشم؟

    8
    13

    پاسخ

    • ناشناس

      ۱۴۰۰-۰۶-۱۹ at ۱:۰۵ ق.ظ

      کصخولی؟؟؟؟

      11
      6

      پاسخ

    • ناشناس

      ۱۴۰۱-۰۳-۱۵ at ۱۱:۴۴ ب.ظ

      بیا پیش من باهم عضو بشیم

      3
      1

      پاسخ

  54. آرسام

    ۱۴۰۰-۰۳-۱۷ at ۸:۲۹ ب.ظ

    به نفعشونه منو داشته باشن . خواستن ایمیل بدن من ایرانم

    6
    9

    پاسخ

  55. خیار فروش

    ۱۳۹۹-۱۱-۲۸ at ۱۲:۱۴ ق.ظ

    ترجیح میدم کنار خیابون موز بفروشم??? اطلاعات ایران دیدم هم ترجیح دادم خیار بفروشم

    8
    8

    پاسخ

  56. روزی

    ۱۳۹۹-۱۱-۱۷ at ۵:۲۰ ب.ظ

    سخته

    8
    2

    پاسخ

  57. روزی

    ۱۳۹۹-۱۱-۱۷ at ۵:۱۹ ب.ظ

    خوبه

    2
    2

    پاسخ

  58. Tokyo

    ۱۳۹۹-۱۰-۱۵ at ۱۰:۵۲ ب.ظ

    لطفا بگید که چطور میشه برای سازمان سیا استخدام شویم ؟

    6
    3

    پاسخ

    • 000000

      ۱۳۹۹-۱۰-۲۵ at ۶:۳۷ ب.ظ

      ایا
      یک
      ایرانی
      هم
      میتواند
      عضو
      cia
      باشد

      33
      2

      پاسخ

      • اااااااااا

        ۱۴۰۰-۰۵-۳۰ at ۸:۱۹ ب.ظ

        ببین کاکا،

        الان یکسری از مسئولین رده بالای مملکتمون به انگلیس و آمریکا خدمت می کنن

        20

        پاسخ

      • رضا سقندلی

        ۱۴۰۱-۱۲-۱۸ at ۱۰:۱۹ ب.ظ

        رضا ********* ۲۴ساله من میخواهم به شما اطلاع وقت داده خواهد داد جاسوسی قد ۱۸۰شهرستان اهر آدرس خیابون رسالت ************** روبه رو ****** کوچه **** درپلاک ۱۰ شماره ۰۹۹۱۱۴۰***

        پاسخ

  59. ماهان

    ۱۳۹۹-۰۸-۱۵ at ۶:۴۵ ب.ظ

    بگویید باید برای استخدام ب کجا برویم

    2
    2

    پاسخ

  60. محمدرضا

    ۱۳۹۹-۰۷-۰۳ at ۱:۴۵ ق.ظ

    اطلاعات سپاه پاسداران هم همین شرایطو داره؟

    5
    9

    پاسخ

    • ناشناس

      ۱۴۰۱-۰۹-۱۴ at ۹:۲۲ ق.ظ

      نه شرایط رو نداره و حتی آسون تر هم هست

      پاسخ

    • ناشناس

      ۱۴۰۱-۰۹-۱۴ at ۹:۲۳ ق.ظ

      نه شرایط رو نداره و حتی آسون تر هم هست

      پاسخ

      • ?

        ۱۴۰۱-۱۱-۰۸ at ۱۱:۲۱ ب.ظ

        در نظرم خوب بود فقط من کمی ینم پایین است و خودم هم می ن ام از ۱۸ سالگی شروع کنم
        قد ۱۶۵
        وزن ۴۱
        ریاضی ۲۰
        توانایی رمز گشایی ( اعداد را حذف و حروف۴ را بر عکس الفبا می چینیم)
        توانایی هک مثال ( فایل کارنامه ی مدرسه)
        چند سال دیگه تافل میگیرم
        عربی هم تازه شروع کردم
        و خواستم: به عنوان پوشش شغل دیگری داشته باشم

        پاسخ

  61. شاهرخ

    ۱۳۹۹-۰۶-۲۳ at ۸:۴۵ ب.ظ

    من خودم از نیک فیوری پرسیدم و شرایط استخدام سیا رو برام توضیح داده ! احتمالن از هفته آینده کارمو شروع میکنم

    11
    17

    پاسخ

    • همکلاسی ادوارد

      ۱۳۹۹-۰۷-۱۱ at ۱:۴۸ ق.ظ

      منم با ادوارد اسنودن هم دوره ای بودم

      15
      3

      پاسخ

      • Hoda

        ۱۴۰۰-۱۰-۳۰ at ۲:۴۹ ب.ظ

        برو کنار باو!من دوست دخترشم!

        5
        1

        پاسخ

        • ننت

          ۱۴۰۱-۰۹-۲۶ at ۵:۳۷ ق.ظ

          بیا سرشو بگیر من باباشم

          پاسخ

    • دونالد ترامپ

      ۱۴۰۰-۰۵-۳۰ at ۸:۲۰ ب.ظ

      منم با جو بایدن رفتم سربازی :))))

      13
      2

      پاسخ

  62. باران

    ۱۳۹۹-۰۴-۱۱ at ۱۱:۵۴ ق.ظ

    من واقعا می خواهم عضو fbi باید چی کار کنم چرا این جا درست توضیح ندادین

    5
    7

    پاسخ

    • مهدی

      ۱۳۹۹-۰۷-۱۱ at ۱:۵۱ ق.ظ

      میتونی برای مهاجرت اقدام کنی

      بعد مدرک تافل با نمره ۵ ۶ بگیری

      بعد پول خونه و خورد و خوراکتم جور کنی واس اونجا

      بعد اگه بهت تبعیت دادن تشریف ببری

      بعد یکی دوسال شرکت کنی توی آزمون ورودیش

      بعد اگه خواستنت ثبت نام میشی

      اگه نه باید تشریف بیاری اینجا باز

      یه ۴ ۵ میلیارد داشته باشی حله

      12
      2

      پاسخ

      • Aria

        ۱۴۰۰-۱۰-۰۷ at ۲:۰۰ ق.ظ

        با ۵ میلیارد پول تو ایران میشه بدون اینکه بری سر کار زندگی کنی از سود بانکیش منظورمه و اصلا کسی هزار تومان داره،؟ داشتی به منم بده ?

        3
        2

        پاسخ

  63. Jafar

    ۱۳۹۹-۰۲-۱۳ at ۴:۲۷ ق.ظ

    سلام من از افغانستان هستم میخوام که یک از شما باشم

    2
    11

    پاسخ

    • مهدی

      ۱۳۹۹-۰۷-۱۱ at ۱:۵۲ ق.ظ

      عزیزم اینا کارمند سیا نیستن

      یه سایت ایرانیه درباره سیا توضیح داده

      حیف شماست با این هوش بری سیا

      37
      2

      پاسخ

    • ننت

      ۱۴۰۱-۰۹-۲۶ at ۵:۳۹ ق.ظ

      بیا سرشو بگیر شاید تونستی

      پاسخ

  64. مهلا

    ۱۳۹۸-۰۸-۱۷ at ۵:۵۶ ب.ظ

    من کاملا تلاش میکنم ک زبان اندونزی و کره ای رو یاد بگیرم بقیه رو بادم یا در وجودم دیده میشه بعد انجام این کارا باید چجوری اقدام کنم

    4
    3

    پاسخ

    • ق

      ۱۴۰۱-۰۱-۲۷ at ۴:۱۷ ب.ظ

      هیچکس:ارزوی دختر نوجوان های ایرانی

      2
      3

      پاسخ

  65. سیدهادی نقیب زا

    ۱۳۹۸-۰۷-۱۳ at ۱:۴۸ ب.ظ

    سلام چی میشه منم بودم عاشق نظام هستم

    5
    4

    پاسخ

  66. ۴۷

    ۱۳۹۸-۰۵-۳۱ at ۳:۳۲ ب.ظ

    اطلاعاتی راجب مامور ها ی اصلاح ژنتیکی بدهید

    5
    1

    پاسخ

  67. Hamid Ka Shani

    ۱۳۹۷-۱۰-۰۷ at ۶:۴۵ ق.ظ

    فقط بگوچه باید بکنم

    15
    2

    پاسخ

  68. مریم

    ۱۳۹۷-۰۷-۰۸ at ۸:۴۵ ب.ظ

    میخواهم استخدام شوم اما چیزی بلد نیستم جز کشتن ?

    35
    6

    پاسخ

    • زری

      ۱۴۰۰-۰۵-۰۴ at ۵:۴۹ ب.ظ

      حرف دلمو زدی

      3
      3

      پاسخ

      • Fg

        ۱۴۰۰-۱۱-۱۰ at ۴:۴۲ ق.ظ

        حاجی تو کارت از ساقی گذشته پارک محلدخریدتو عوض کن …..

        پاسخ

    • ناشناس

      ۱۴۰۱-۰۳-۱۵ at ۱۱:۴۸ ب.ظ

      منو‌نکشی شیطون بلا

      3
      1

      پاسخ

    • ناشناس

      ۱۴۰۱-۰۹-۱۹ at ۴:۳۴ ق.ظ

      لامصب تواصل جنس هستی.شک نکن خود سیاا میادمیدزدتت.خخخ

      پاسخ

  69. ناشناس

    ۱۳۹۷-۰۵-۲۷ at ۹:۱۹ ق.ظ

    با سلام چنانچه مقدور است این مطلب را حذف بفرمایید ..

    8
    47

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بررسی

کد فراگیر اتباع خارجی

کد فراگیر اتباع خارجی کد فراگیر اتباع خارجی یک شناسه عددی است که به اتباع غیر ایرانی اختصا…