پنه لوپه کروز
«پنه‌لوپه کروز»، در فیلم جدید اصغر فرهادی بازی می‌کند.
این بازیگر مشهور هالیوودی اسپانیایی الاصل که به زودی با اکران فیلمی از «خولیو مدم»، به سینماهای اسپانیا بازمی گردد، بازیگر فیلم بعدی اصغر فرهادی خواهد بود که قرار است در اسپانیا فیلمبرداری شود.

هنور نامی برای فیلم بعدی فرهادی، کارگردان برنده جایزه اسکار سینمای ایران، انتخاب نشده؛ اما بازی پنه لوپه کروز در این فیلم قطعی است. پدرو آلمادوار، کارگردان و تهیه کننده اسپانیایی، در ساخت این فیلم با فرهادی همکاری می کند.

به گزارش ایسنا، اصغر فرهادی علت انتخاب این بازیگر را چنین توضیح داد: «همیشه بازی او را دوست داشتم، مخصوصا در فیلم های اسپانیایی اش مثل «وولور»، ساخته پدرو آلمادوار. همان یک سال پیش که با هم درباره داستانی که برای ساختن در نظر داشتم صحبت کردیم، از شوق و اشتیاقی که در او دیدم مطمئن شدم برای این نقش انتخاب درستی است. بعدتر با خلق و خو و روحیات شخصی، انگیزه بالا و عشقی که به کارش دارد مطمئن تر شدم او همان کسی است که باید این نقش را بازی کند. در این یک سال با هر دیدار این اطمینان در من بیشتر شد».

پنه لوپه کروز نیز درباره همکاری خود با اصغر فرهادی طی گفت وگویی با رسانه های اسپانیایی چنین پاسخ داد: «اصغر، یک سال پیش داستان فیلم بعدی خود را برایم تعریف کرد و من بدون خواندن فیلم نامه، به او گفتم که در این فیلم بازی می کنم، چون به نظرم او کارگردانی فوق العاده است. داستان فیلم بسیار قدرتمند است و من خیلی دوست دارم آن نقش را بازی کنم. هنوز نام فیلم مشخص نشده و فرهادی در حال کارکردن روی مراحل پایانی فیلم نامه آن است».

پنه لوپه کروز، بازیگر اسپانیایی برنده اسکار، در فیلم هایی همچون «ویکی کریستینا بارسلونا»، «دزدان دریایی کاراییب»، «به رم، با عشق» و… بازی کرده است و برای بازی در فیلم «ویکی کریستینا بارسلونا»، به کارگردانی وودی آلن، جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن را دریافت کرد.

جام جم

بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط
  • کد فراگیر اتباع خارجی

    کد فراگیر اتباع خارجی

    کد فراگیر اتباع خارجی کد فراگیر اتباع خارجی یک شناسه عددی است که به اتباع غیر ایرانی اختصا…
  • بهنام صفوی درگذشت

    بهنام صفوی درگذشت

    بهنام صفوی خواننده پاپ ایرانی درگذشت. وی که از سال ها پیش دچار ضایعه مغزی بود و پس از دوبا…
  • سامسونگ و ال جی بازار ایران را ترک کردند

    سامسونگ و ال جی بازار ایران را ترک کردند

    پس از خروج آمریکا از برجام و اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه کشورمان ایران، چندی قبل شایعه لغ…
بارگذاری در انتخاب سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بررسی

کد فراگیر اتباع خارجی

کد فراگیر اتباع خارجی کد فراگیر اتباع خارجی یک شناسه عددی است که به اتباع غیر ایرانی اختصا…