هومن سیدی

«خشم و هیاهو» عنوان جدیدترین فیلم هومن سیدی در مقام کارگردان است.

هومن سیدی که یکی از آینده دار های سینمای ایران است از سال ۸۹ پا به عرصه کارگردانی گذاشت و همانند بازیگری بسیار موفق ظاهر شد.

«آفریقا»، «سیزده» و «اعترافات ذهن خطرناک من» سه فیلم قبلی هومن سیدی می باشند که هر کدام توانستند در مقطع زمانی خود با اقبال خوب منتقدان و تماشاگران سینمایی همراه شوند.

«خشم و هیاهو» که این بار هومن سیدی از منظر فیلمنامه به اثری جنجالی و دارای حاشیه پرداخته، فیلمی است که نوید یک فیلم استاندارد و متفاوت را در سینمای ایران می دهد.

«خشم و هیاهو» با یک تیم بازیگری بسیار خوب همراه شده و همبازی شدن «نوید محمد زاده» و «طناز طباطبایی» بدون شک از کنجکاو برانگیز ترین فیلم های امسال جشنواره خواهد بود.

از دیگر نکات قابل توجه فیلم موسیقی متن این فیلم است که به دست «کارن همایونفر» ساخته می شود. و همچنین به غیر از نوید محمد زاده، بار دیگر هومن سیدی از دو بازیگر قدرتمند تئاتر «رضا بهبودی» و «سعید چنگیزیان» در فیلم جدیدش استفاده کرده است.

در ادامه به داستان جنجالی این فیلم و حاشیه هایی که باعث شد تا در نهایت مجوز ساخت فیلم سینمایی «خشم و هیاهو» صادر شود می پردازیم:

این بار سیدی با وجود ادامه سبک فیلم سازی اش سعی کرده فیلمی داستانگوتر بسازد. یک اثر اجتماعی که براساس ماجرای زندگی ناصر محمد خانی و شهلا جاهد و قتل همسر محمد خانی نوشته شده. فیلم اما هیچ اشاره ای به این نام ها و شخصیت ها ندارد.

«خشم و هیاهو» در ابتدا قرار بود داستان یک بازیگر باشد که پروانه ساخت نگرفت. با تغییر فیلمساز این بازیگر به فوتبالیست تبدیل شد اما باز هم شورای پروانه ساخت با ساخت این فیلم موافقت نکرد. دفعه سوم این شخصیت به یک خواننده تبدیل شد و در حالی که هومن سیدی از دریافت پروانه ساخت فیلمش مطمئن شده بود، فیلم برداری «خشم و هیاهو» را آغاز کرد و در میانه های کار خبر صدور پروانه ساخت فیلم رسما اعلام شد.

نوید محمد زاده با گریم جالبی نقش این خواننده را بازی می کند. رعنا آزادی ور همسر اوست و طناز طباطبایی هم دختری است که وارد زندگی آن ها شده است.

به نظر میرسید «نوید محمد زاده» که پس از «عصبانی نیستم!» در نقش اصلی و «سیزده» در نقش مکمل توانست خیلی زود در میان سینمایی ها نظر کند و با تشویق های زیادی از سوی منتقدان و مخاطبان برآید. بتواند یک بار دیگر با فیلم «خشم و هیاهو» و نقش متفاوتی که وی در این فیلم دارد نگاه همه را به خود جلب کند. و بار دیگر از شانس های اصلی برای گرفتن سیمرغ جشنواره باشد.

همچنین سعید سعدی تهیه کننده فیلم «خشم و هیاهو» اعلام کرد در حال حاضر این فیلم در آخرین مراحل فنی خود به سر می برد و به زودی مراحل میکس صدا و موسیقی فیلم تمام می شود. که به نظر میرسد یکی از آماده ترین فیلم های جشنواره از ۲ ماه قبل باشد.

در خلاصه داستان «خشم و هیاهو» که جمله ‌ای از ویلیام فاکنر نویسنده آمریکایی است، آمده: زندگی به من آموخت که هیچ چیز از هیچ کس بعید نیست!

در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون طناز طباطبایی، نوید محمدزاده، سعید چنگیزیان، بهناز جعفری، رضا بهبودی، رعنا آزادی ور و بهزاد بمرانی حضور دارند.

طناز طباطبایی و نوید محمدزاده
طناز طباطبایی و نوید محمدزاده
طناز طباطبایی و نوید محمدزاده
طناز طباطبایی و نوید محمدزاده
بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط
  • کد فراگیر اتباع خارجی

    کد فراگیر اتباع خارجی

    کد فراگیر اتباع خارجی کد فراگیر اتباع خارجی یک شناسه عددی است که به اتباع غیر ایرانی اختصا…
  • بهنام صفوی درگذشت

    بهنام صفوی درگذشت

    بهنام صفوی خواننده پاپ ایرانی درگذشت. وی که از سال ها پیش دچار ضایعه مغزی بود و پس از دوبا…
  • سامسونگ و ال جی بازار ایران را ترک کردند

    سامسونگ و ال جی بازار ایران را ترک کردند

    پس از خروج آمریکا از برجام و اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه کشورمان ایران، چندی قبل شایعه لغ…
بارگذاری در انتخاب سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بررسی

کد فراگیر اتباع خارجی

کد فراگیر اتباع خارجی کد فراگیر اتباع خارجی یک شناسه عددی است که به اتباع غیر ایرانی اختصا…