Gionee S8

شرکت چینی جیونی (Gionee)، باریکترین گوشی ۵٫۵ اینچی را در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ مورد رونمایی قرار داد.

ضخامت این گوشی فقط، ۷٫۴ میلی متر می باشد و جیونی اس ۸ (Gionee S8) نام دارد و می توان آنرا با گوشی هایی مثل آیفون ۶ اس پلاس، هوآوی میت، اپو R7s مقایسه نمود. البته گوشی ال جی G3 با صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی از جیونی اس ۸ باریکتر می باشد.
جیونی اس ۸ ، از بدنه تمام فلزی با ویژگی “loop” بهره برده است، این بدان معناست که آنتن های این اسمارت فون در کنارین گوشی قرار دارد. برخلاف LG G5، در اس ۸ خط های آنتن به همان شکل قدیمی است اما با بقیه قسمت های بدنه در هماهنگی است. اس ۸، با طراحی فوق العاده و بدنه کشیده بسیار زیبا و جذاب می باشد.

Gionee S8
Gionee S8

صفحه نمایش AMOLED با وضوح ۱۰۸۰ پیکسل با شیشه های ۲٫۵ D پوشیده شده است. همچنین فناوری ۳D touch ، در این گوشی می تواند سه حالت لمس، فشار و ضربه را تشخیص دهد.دوربین اصلی ۱۶ مگا پیکسلی با دیافراگم f/1.8 و سنسور RWB همراه می باشد و این بدان معناست که پیکسل های سبز رایج با پیکسل های سفید با حساسیت بیشتر جایگزین شده اند. جیونی، قول افزایش حساسیت تا ۴۰ درصد و کاهش نویز تا ۸۰ درصد را داده است. همچنین دوربین این اسمارت فون دارای فوکوس لیزری و عیب یابی فازی AF می باشد
این گوشی قابلیت ضبط تصویر با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل با کیفیت صدای بسیار بالا را داراست. دارای دو میکروفن با حساسیت بالای ۷۰dB و چیپست AKM4961 می باشد. همچنین جیونی اس ۸، قابلیت ضبط صدای سه بعدی و کاهش نویز از چند جهت را داراست. جیونی اس ۸، از تراشه Helio P10 مدیاتک (پردازنده ۸ هسته ای) بهره می برد. این اسمارت فون دارای رم ۴ گیگا بایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگا بایتی می باشد. باتری این اسمارت فون دارای ظرفیت ۳۰۰ میلی آمپر ساعت و توان ۱۸ وات می باشد که قابلیت شارژ سریع را نیز داراست.

اس ۸، دارای سیستم عامل اندروید ۶ مارشمالو و اثر انگشت خوان در قسمت دکمه هوم می باشد.شرکت جیونی در این محصول یک ویژگی جالب گذاشته است. جیونی اس ۸ دارای اپلیکیشن واتساپ می باشد و این گوشی می تواند به دو حساب کاربری واتساپ به طور همزمان وارد شود که می توان یکی را برای خانه و دیگری را برای کار استفاده کرد.

جیونی اس ۸، از دو سیم کارت و شبکه LTE و VoLTE پشتیبانی می کند.قرار است جیونی اس ۸ در ماه مارس به قیمت ۴۵۰ یورو روانه بازار شود.

منبع : GSMarena

بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط
بارگذاری در تکنولوژی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بررسی

نفسیه روشن و حیوانات مورد علاقه‌اش

حیوانات مورد علاقه‌ نفیسه روشن شاید برای خیلی ها ترسناک باشد. مثلا عکس گرفتن با یک مار دور…