بهرام رادان

تبلیغات جدید چرم نوین روی بیلبوردها رفته و قرار است در خیابان ها و اتوبان های تهران مشتری جذب کند.

بهرام رادان
بهرام رادان

این بیلبورد جدید با بیلبوردهای قبلی یک تفاوت اساسی دارد؛ اینکه بهرام رادان به تنهایی در این تبلیغات حضور ندارد و یک زن او را همراهی می کند.

این تصویر شائبه هایی را به وجود آورده. ابتدا گفته می شد زنی که در این تبلیغات دیده می شود، مهناز افشار است ولی سعی شده خیلی چهره او نمایان نباشد که بعد تکذیب شد. چند سالی است حضور زنان به خصوص سلبریتی ها در تبلیغات ممنوع شده است. چند سال پیش تبلیغات یک برند جواهر به مهناز افشار پیشنهاد شده بود ولی به خاطر همین ممنوعیت اجازه تبلیغات پیدا نکرد یا اینکه بیلبوردهایی که ژیلا صادقی، مجری سیما، برای یکی از شرکت های لوازم خانگی تبلیغ کرده بود، در یک روز جمع آوری شد. هر چند بیلبوردهای تبلیغاتی بهنوش بختیاری مدتی در سطح شهر بود.

به هر حال بیلبورد جدید نوین چرم به نظر می رسد تابوها را در تبلیغ بانوان شکسته. علی باذل، مدیر برنامه های بهرام رادان، اولین چیزی که درباره این بیلبورد می گوید این است که زن حاضر در تبلیغات مهناز افشار نیست: «این زن یک مدل است. او نه مهناز افشار است و نه هیچ هنرپیشه دیگری.»

باذل درباره اینکه چطور بیلبورد با وجود حضور زن در تبلیغات مجوز گرفته، می گوید: «به هر حال مسئولانی که باید مجوز می دادند، کار را دیده اند و بعد مجوز صادر کرده اند. چهره زن هم در تصویر خیلی مشخص نیست. نوین چرم، هم پوشاک زنانه دارد و هم مردانه. در تبلیغ فقط قرار بوده این موضوع اطلاع رسانی شود. در عکاسی هم سعی شده همه موازین رعایت شود تا مشکلی پیش نیاید.» او به شوخی می گوید: «شاید ما جاده صاف کن باشیم.»

منبع: تماشاگران امروز

بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط
  • کد فراگیر اتباع خارجی

    کد فراگیر اتباع خارجی

    کد فراگیر اتباع خارجی کد فراگیر اتباع خارجی یک شناسه عددی است که به اتباع غیر ایرانی اختصا…
  • بهنام صفوی درگذشت

    بهنام صفوی درگذشت

    بهنام صفوی خواننده پاپ ایرانی درگذشت. وی که از سال ها پیش دچار ضایعه مغزی بود و پس از دوبا…
  • سامسونگ و ال جی بازار ایران را ترک کردند

    سامسونگ و ال جی بازار ایران را ترک کردند

    پس از خروج آمریکا از برجام و اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه کشورمان ایران، چندی قبل شایعه لغ…
بارگذاری در انتخاب سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بررسی

کد فراگیر اتباع خارجی

کد فراگیر اتباع خارجی کد فراگیر اتباع خارجی یک شناسه عددی است که به اتباع غیر ایرانی اختصا…