دیدار ملوان و استقلال

دیدار دو تیم ملوان و استقلال با نتیجه تساوی خاتمه پیدا کرد.

در ادامه دیدارهای هفته هفدهم لیگ برتر دو تیم ملوان بندرانزلی و استقلال از ساعت ۱۴:۳۰ امروز (جمعه) در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان  با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

جابر انصاری در دقیقه ۸ و محسن کریمی در دقیقه ۲۱ برای استقلال گلزنی کردند و گل‌‌های  ملوان را سید جلال رافخایی در دقایق ۱۶ و ۷۷ (پنالتی) به ثمر رساندند.

در این دیدار سید حسین حسینی، عزت‌الله پورقاز، پژمان نوری، مازیار زارع، سید جلال رافخایی، حسین ماهینی، عزیز معبودی، محمد حسین کنعانی‌زادگان، محمد نزهتی، صادق محرمی و محمد آبشک از ابتدا برای ملوان به میدان رفتند. برای استقلال هم وحید طالب‌لو، هرایر مگویان، حنیف عمران‌زاده، امین حاج محمدی، میثم مجیدی، امید ابراهیمی، سجاد شهباززاده، روزبه چشمی، جابر انصاری، آرش برهانی و محسن کریمی در ترکیب قرار گرفتند.

نیمه اول

دقیقه ۸: پاسی که در محوطه جریمه به آرش برهانی رسید، با چرخش خوب این بازیکن همراه بود، برهانی توپ را به دهانه دروازه فرستاد تا جابر انصاری به راحتی دروازه را باز کند.

دقیقه ۱۳: توپ در چند رفت‌و برگشت می‌رفت تا وارد دروازه استقلال شود اما طالب‌لو و مدافعان این تیم در این صحنه‌ها بدون اشتباه نشان دادند.

دقیقه ۱۶: حملات پی در پی ملوان در نهایت نتیجه داد و سانتر دقیق حسین ماهینی از جناح راست با ضربه سر سید جلال رافخایی به گل تساوی ملوان تبدیل شد.

دقیقه ۱۷: رافخایی به خاطر اینکه پیراهنش را بعد از گلزنی از تن درآورد از داور اخطار گرفت.

دقیقه ۲۱: ضربه ناگهانی و دقیق محسن کریمی از روی خط محوطه جریمه روی غفلت مدافعان و دروازه‌بان ملوان وارد دروازه این تیم شد.

دقیقه۳۵: شوت محکم آرش برهانی توسط حسینی راهی کرنر شد.

دقیقه ۳۹: محسن ترکی داور بازی به حنیف عمران‌زاده کارت زرد نشان داد.

دقیقه ۴۵: محسن کریمی روی پاس روزبه چشمی با حسینی، دروازه‌بان ملوان تک به تک شد، اما نتوانست این موقعیت را تبدیل به گل کند.

نیمه دوم

دقیقه ۵۲: اشتباه مسلم ماهینی در دفع توپ باعث شد کرمی بار دیگر در موقعیت تک به تک با حسینی قرار بگیرد و باز هم این دروازه‌بان ملوان بود که دروازه تیمش را نجات داد.

دقیقه ۶۲: ضربه محکم مجیدی از جناح راست توسط حسینی دفع شد.

دقیقه۶۵: ارسال ماهینی از جناح راست با ضربه سر رافخایی همراه بود که این بار طالب‌لو این ضربه را مهار کرد.

دقیقه ۶۷: مهدی مومنی به جای آرش برهانی وارد میدان شد.

دقیقه ۷۱: شوت محکم کرمی با دفع ناقص حسینی همراه بود اما این دروازه‌بان در ادامه روی توپ برگشتی و ضربه شهباز‌زاده اشتباه خود را جبران کرد و عکس‌العمل خوبی نشان داد.

دقیقه ۷۴: داور این‌بار به حسین ماهینی کارت زرد نشان داد.

دقیقه ۷۵: رضا درویشی جایگزین صادق محرمی شد.

دقیقه ۷۷: پژمان نوری در درون محوطه جریمه توسط طالب‌لو سرنگون شد تا داور خطای پنالتی اعلام کند. جلال رافخایی ضربه پنالتی را تبدیل به گل کرد.

دقیقه ۸۹: ضربه سر برزای روی سانتر مومنی نتیجه‌ای برای استقلال در پی نداشت.

دقیقه ۹۰: ضربه برزای از درون محوطه جریمه ملوان از بالای دروازه این تیم راهی اوت شد.

استقلال با این تساوی ۳۴ امتیازی شد و همچنان در صدر جدول رده‌بندی ایستاد.

بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط
بارگذاری در نمایه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بررسی

نفسیه روشن و حیوانات مورد علاقه‌اش

حیوانات مورد علاقه‌ نفیسه روشن شاید برای خیلی ها ترسناک باشد. مثلا عکس گرفتن با یک مار دور…