galaxy s6 mini

چندی پیش عکس های اختصاصی تلفن هوشمند گلکسی اس ۶ مینی در فضای مجازی منتشر گردید که دستگاهی با یک نمایشگر ۴٫۶ یا ۴٫۷ اینچی با رزلوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل را به نمایش می کشیدند.

آنطور که گفته می شد توان پردازشی این موبایل از طریق چیپست اسنپدراگون ۸۰۸ تامین خواهد شد و عکسبرداری و فیلمبرداری با آن نیز به یک دوربین ۱۵ مگاپیکسلی محول گردیده.

از آن زمان اما، هیچ عکس یا اطلاعات دیگری در مورد نسخه مینی پرچمدار فعلی سامسونگ به بیرون درز نکرد تا اینکه امروز خبرهای تازه ای از آن منتشر گردید.

داستان از این قرار است که در امارات متحده عربی یک وبسایت خرده فروشی به نام LetsTango نام این موبایل را در لیست محصولات خود ذکر کرده و حتی مشخصات و امکاناتی را برای آن اسم برده که با شایعات قبلی همخوانی دارند.

طبق اطلاعات منتشر شده در این وبسایت اماراتی، گلکسی اس ۶ مینی، یک نمایشگر ۴٫۶ اینچی Super AMOLED دارد و از اسنپدراگون ۸۰۸ برای انجام امور پردازشی خود بهره می گیرد. این چیپست همانطور که می دانید پردازنده ای شش هسته ای را با سرعت کلاک ۱٫۸ گیگاهرتز در خود جای داده و از پردازنده گرافیکی Adreno 418 بهره می برد. دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز دیگر امکانات در نظر گرفته شده برای این محصول را تشکیل می دهند.

شایعه قبلی در مورد ۱۵ مگاپیکسلی بودن دوربین اصلی این موبایل نیز صحت دارد و در سایت اماراتی حتی از وجود یک دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی صحبت به میان آمده که برای گرفتن سلفی و برقراری ارتباطات تصویری مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

این موبایل یک باتری غیرقابل تعویض دارد و از نظر امنیتی هم می توان گفت که قوی ظاهر شده چراکه فرایند احراز هویت کاربر از طریق حسگر اثرانگشت آن انجام می گیرد (امکانی که این روزها در اغلب تلفن هوشمند پرچمدار به صورت پیش فرض وجود دارد). سیستم عامل این موبایل نیز اندروید ۵٫۱ است که از قبل روی آن بارگذاری شده.

همانطور که گفته شد، نام این تلفن هوشمند و همچنین لیست مشخصات و امکاناتش در یک سایت خرده فروشی اماراتی رویت گردیده با این وجود هنوز امکان خریدش از طریق این وبسایت فراهم نیست اما علاقمندان می توانند درخواست خرید خود را آن به ثبت برسانند و به این ترتیب هرگاه دستگاه موجود بود، اعلانی برای شما ارسال خواهد شد.

البته لازم است اضافه نماییم که سامسونگ هنوز هم این خبر را تایید نکرده و ترجیح داده که در این باره سکوت را پیشه کند.

بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط
بارگذاری در تکنولوژی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بررسی

نفسیه روشن و حیوانات مورد علاقه‌اش

حیوانات مورد علاقه‌ نفیسه روشن شاید برای خیلی ها ترسناک باشد. مثلا عکس گرفتن با یک مار دور…