نرخ بلیط هواپیما
معاون سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: براساس مذاکره با شرکت‌های هواپیمایی، نرخ بلیت هواپیما برای سفرهای نوروزی توافقی تعیین می‌شود.

محمد خداکرمی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از اردیبهشت و خرداد ۹۴ متنوع‌سازی قیمت بلیت هواپیما آغاز شده است، گفت: ما در زمان‌های غیر از پیک تقاضا، مشکلی در بلیت هواپیما نداریم اما اگر در زمان‌های خاص تعداد ناوگان ۲۰ برابر هم باشد، پاسخگوی نیاز نیست.

وی با اشاره به اینکه مسافران باید از مدت‌ها قبل برای ایام پیک بلیت رزرو کنند، اظهارداشت: در ایام غیر پیک، عرضه و تقاضا برای بلیت هواپیما متناسب است.

معاون سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به اینکه شرکت‌هایی که خدمات کمتری می‌دهند، نرخ‌های پایین‌تری را هم تعیین می‌کنند، افزود: همانطور که برای اربعین برنامه‌ریزی شده بود، برای پروازهای نوروزی هم قیمت‌ها توافقی خواهد بود و آزادسازی انجام نمی‌شود.

خداکرمی با اشاره به اینکه از ۲۴ اسفند تا اول فروردین ساماندهی فروش بلیت هواپیما انجام می‌شود، گفت: به دلیل اینکه در زمان برگشت سفرها تقسیم می‌شود، بنابراین مشکل زیادی برای برگشت مسافران نداریم.

وی با تاکید بر اینکه برای نوروز با ایرلاین‌ها برای قیمت بلیت هواپیما تفاهم شده است، اظهارداشت: قیمت بلیت هواپیما پس از آزاد‌سازی فقط افزایش نرخ نیست بلکه در برخی پروازها به دلیل اینکه مسیر برگشت خالی است، ۱۰ درصد سود بالاتری را محاسبه می‌کنند تا زیان یک سر خالی جبران شود.

معاون سازمان هواپیمایی کشوری با اعلام اینکه با آزادسازی، مسافران می‌توانند وقت خود را برنامه‌ریزی کنند، افزود: از شرکت‌ها خواسته‌ایم که بر آژانس‌های فروش بلیت خود نظارت داشته باشند تا در زمان اجرای آزادسازی با مشکل مواجه نشویم.

خداکرمی با تاکید بر اینکه شرکت‌ها را الزام کرده‌ایم که اگر مجوز پروازهای فوق‌العاده می‌خواهند باید در نرخ‌های نوروز تفاهم کنند، گفت: بنابراین برای عید نوروز نرخ به صورت مشخص و تفاهمی خواهد بود و افزایش سرسام آوری نداریم.

  • زایمان در هواپیما

    زایمان در هواپیما بر فراز اقیانوس

    پرواز چاینا ایرلانز از تایوان به لس‌آنجلس شاید پرواز معمولی باشد اما با تولد یک نوزاد روی …
بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط
بارگذاری در کافه لینک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بررسی

کد فراگیر اتباع خارجی

کد فراگیر اتباع خارجی کد فراگیر اتباع خارجی یک شناسه عددی است که به اتباع غیر ایرانی اختصا…