تاپ گیر

پس از قرارداد آمازون با سه مجری محبوب سابق تاپ‌گیر، اکنون جزییات بیشتری در خصوص سرمایه‌گذاری آمازون روی این برنامه فاش شده است.

ظاهرا آمازون قصد دارد تا بهترین شرایط ممکن را برای مجریان سابق تاپ‌گیر برقرار کند تا آن‌ها نیز بتوانند موفقیت خود را اکنون در آمازون ادامه دهند. سرمایه‌گذاری ۲۵۰ میلیون دلاری آمازون روی برنامه‌ی کلارکسون، هموند و می، این برنامه را به بزرگترین سرمایه‌گذاری آمازون برای تولید محتوا تبدیل می‌کند.

با حساب سرانگشتی متوجه می‌شویم که برای تولید هر قسمت از این برنامه ۷ میلیون دلار در نظر گرفته شده است. مستند خودرویی آمازون با همکاری مجریان سابق تاپ‌گیر از پاییز سال بعد آماده استریم خواهد بود و تمامی قسمت‌ها به طور هفتگی و همانند سیاست بی‌بی‌سی در فصل‌های جداگانه پخش خواهند شد.

متاسفانه استیگ، راننده مرموز تاپ‌گیر، در این برنامه حضور نخواهد داشت و پیست دانسفلد (پیست برنامه تاپ‌گیر) نیز برای کلارکسون‌، هموند و می در دسترس نخواهد بود. به همین دلیل آمازون در جستجوی مکانی جدید و مجهز برای فیلمبرداری و تست قابلیت خودرو‌ها است.

نظر شما درباره همکاری آمازون و مجریان سابق تاپ‌گیر چیست؟ آیا با توجه به سنگ تمام گذاشتن آمازون موفقیت برنامه را پیش‌بینی می‌کنید؟

منبع : ROADANDTRACK

بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط
بارگذاری در سرگرمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بررسی

اسکار ایرانی، اصغر جهانی

برای دومین بار اصغر فرهادی کارگردان بزرگ سینمای ایران موفق به کسب جایزه مهم ومعتبر اسکار ب…