دلالان خودرو مزدا 3 و سوزوکی

با نزدیک شدن به عید نوروز و تب و تاب مردم برای مسافرت شاید بعضی از افراد سودای تعویض خودرو یا خرید خودروی نو را داشته باشند و این بهترین فرصت برای دلالان خودرو است که با دروغ های شاخدار سود کلانی را به جیب بزنند.

از بازار خبرهایی مبنی بر افزایش بی رویه قیمت خودروهای پر طرفدار در این روزها را می رسد و خودروهایی که دلالان به دروغ به مشتریان می گویند سال آخر تولید آن هاست و یا قیمت آن ها سال بعد بسیار گران خواهد شد. از این مدل خودروها می توان به دو خودرو مزدا ۳ محصول گروه خودرو سازی بهمن و سوزوکی گراند ویتارا محصول ایرانخودرو اشاره کرد.

مزدا ۳ جدید با مدل ۹۷ و با تیپ چهار آخرین بار با قیمت ۱۳۱ میلیون تومان از کارخانه بهمن خارج شد این درحالیست که این خودرو در بازار آزاد کشور با قیمت ۱۴۸ تا ۱۶۹ میلیون قیمت گذاری شده در پرس و جو از صاحبان حواله خودرو که با قیمت های بسیار بالاتر از نرمال بازار قصد فروش آن را دارند متوجه شدیم که خبر توقف تولید مزدا ۳ این روزها در بازار پیچیده که با تماسی که با چند نمایندگی بهمن موتور داشتیم این خبر را تکذیب کرده اند واز آن اظهار بی اطلاعی کردند هر چند خود دوستان نمایندگی هم تعدادی حئاله برای فروش داشتند که به قیمت بسیار بالا میفروختند. قیمت عرف مزدا ۳ در بازار ازاد با مدل ۹۷ باید بین ۱۳۴ تا ۱۳۸ میلیون می باشد و قیمت بالاتر از این مقدار فقط بازار گرمی دلالان است تا از آب گل آلود بازار فروش خودرو در ایران ماهی بزرگی صید کنند.

دلالان خودرو مزدا 3 و سوزوکی
مزدا ۳ جز خودروهای با کیفیت بازار نابسامان خودرویی ایران محسوب میشود و اینبار طعمه خوبی برای دلالان شده

 

دلالان خودرو مزدا 3 و سوزوکی
مزدا ۳ مدل ۹۷ با ۱۸ تا ۳۸ میلیون تومان سود دلالی می شود

همچنین خودرو سوزوکی گراند ویتارا با کلاس ۱۰ که آخرین بار با قیمت ۱۴۷ میلیون از ایرانخودرو خارج شد اکنون با قیمت ۱۷۰ تا ۱۸۰ میلیون تومان در بازار موجود است. شایعه توقف تولید این خودرو درحالی دهان به دهان میچرخد که هم اکنون ایرانخودرو در وب سایت آنلاین فروش خود این خودرو را برای تحویل مرداد سال آینده پیش فروش میکند!

دلالان خودرو مزدا 3 و سوزوکی
سوزوکی هم جز خودروهای با کیفیت ژاپنی است که در ایرانخودرو مونتاژ میشود. و توسط دلالان به بیشترین قیمت ممکن و بدون نظارت فروخته می شود

به نظر می رسد با توجه به بی سر و سامانی عدم کنترل و نظارت در بازار خرید  فروش خودرو مصرف کنندگان نهایی محصولات با ارزش غیر واقعی اندکی دست نگه دارند تا بازار شایعات بی مورد و دروغ پایان سال کمی فروکش کند تا خودرو با قیمت واقعی خریداری کنند.

بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط
  • کد فراگیر اتباع خارجی

    کد فراگیر اتباع خارجی

    کد فراگیر اتباع خارجی کد فراگیر اتباع خارجی یک شناسه عددی است که به اتباع غیر ایرانی اختصا…
  • بهنام صفوی درگذشت

    بهنام صفوی درگذشت

    بهنام صفوی خواننده پاپ ایرانی درگذشت. وی که از سال ها پیش دچار ضایعه مغزی بود و پس از دوبا…
  • سامسونگ و ال جی بازار ایران را ترک کردند

    سامسونگ و ال جی بازار ایران را ترک کردند

    پس از خروج آمریکا از برجام و اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه کشورمان ایران، چندی قبل شایعه لغ…
بارگذاری در انتخاب سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بررسی

کد فراگیر اتباع خارجی

کد فراگیر اتباع خارجی کد فراگیر اتباع خارجی یک شناسه عددی است که به اتباع غیر ایرانی اختصا…