بارسلونا و رئال مادرید
شاگردان لوئیس انریکه در این دیدار کاملا برتر از حریف نشان دادند و در نهایت با زدن دو گل در هر نیمه، به یک پیروزی دلچسب رسیدند.
دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند و هر کدام در همان دقایق ابتدایی موقعیت های خطرناکی داشتند تا اینکه سوارز در دقیقه ۱۱ بارسا را پیش انداخت. پاس عالی سرخی روبرتو با ضربه سوارز، به گل اول بازی تبدیل شد.
بعد از اینکه مالکیت توپ در اختیار بازیکنان بارسا باقی ماند و در مقابل رئالی ها تلاش می کردند روی ضدحملات به گل برسند. اما این بارسا بود که در دقیقه ۳۹، به گل دوم رسید. یک پاس در عمق برای نیمار، این ستاره برزیلی را با ناواس تک به تک کرد و او هم با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد. در دقایقی پایانی نیمه اول باز هم بارسا موقعیت گلزنی داشت اما توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و این نیمه با همان دو گل به پایان رسید.
رئالی ها نیمه دوم را هجومی آغاز کردند اما این بارسا بود که به گل سوم رسید. بعد از اینکه مارسلو و خامس، دو موقعیت خوب را از دست دادند، نوبت اینیستا بود تا با ضربه ای غیرقابل مهار، حساب کار را ۳-۰ کند.
در ادامه رئالی ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند، حملات خطرناکی ترتیب دادند اما باز هم این بارسا بود که در دقیقه ۷۴، توسط سوارز به گل رسید. این بار هم یک پاس در عمق، خط دفاعی رئال را باز کرد و بارسا به گل رسید.

در دقایق باقی مانده هر دو تیم موقعیت های خطرناکی برای رسیدن به گل داشتند اما درخشش دروازه بان ها، مانع عبور توپ از خط دروازه ها شد و بازی با پیروزی ۴-۰ بارسا به پایان رسید.

بارسلونا و رئال مادرید
بارسلونا و رئال مادرید
بارسلونا و رئال مادرید
بارسلونا و رئال مادرید
بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط
  • کد فراگیر اتباع خارجی

    کد فراگیر اتباع خارجی

    کد فراگیر اتباع خارجی کد فراگیر اتباع خارجی یک شناسه عددی است که به اتباع غیر ایرانی اختصا…
  • بهنام صفوی درگذشت

    بهنام صفوی درگذشت

    بهنام صفوی خواننده پاپ ایرانی درگذشت. وی که از سال ها پیش دچار ضایعه مغزی بود و پس از دوبا…
  • سامسونگ و ال جی بازار ایران را ترک کردند

    سامسونگ و ال جی بازار ایران را ترک کردند

    پس از خروج آمریکا از برجام و اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه کشورمان ایران، چندی قبل شایعه لغ…
بارگذاری در انتخاب سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بررسی

کد فراگیر اتباع خارجی

کد فراگیر اتباع خارجی کد فراگیر اتباع خارجی یک شناسه عددی است که به اتباع غیر ایرانی اختصا…