دختر پوتین
دختر پوتین
دختر پوتین

کرملین (کاخ ریاست جمهوری روسیه) معمولاً سوالات مربوط به زندگی خصوصی پوتین را بی پاسخ می گذارد و از حق داشتن حریم خصوصی برای او دفاع می کند.

از سوی دیگر شخص پوتین اطلاعات مربوط به خانواده اش را چنان محرمانه نگاه داشته که تا چندی قبل اکثر روس ها نمی دانستند دختران او چه شکلی هستند. ضمن اینکه کسی نمی داند همسر سابق پوتین، لیومیلا، از زمان جداییشان در کجا زندگی می کند.

بر اساس اسناد موجود پوتین دو دختر دارد، کاترینا، ۲۸ ساله و ماریا، ۲۹ ساله و خود پوتین در نوامبر سال گذشته گفت که هر دو دخترش در روسیه زندگی می کنند و او آنها را یک یا دو بار در ماه می بیند.

یکی از این دو دختر یعنی کاترینا بسیار معروف شده و هر چند که وی را با نام کامل کاترینا تیخونووا می شناسند اما رویترز در گزارش روز سه شنبه خود عنوان کرده که وی یکی از دو دختر پوتین است.

به نوشته رویترز، پس از روی کار آمدن پوتین در روسیه و تثبیت قدرت وی، اطرافیان پوتین به سرعت پله های ترقی را طی کرده و اغلب به ثروت زیادی رسیدند برای مثال پوتین در ماه آوریل اعلام کرد که درآمد وی در سال ۲۰۱۴ میلادی معادل ۱۱۹ هزار دلار بوده. پوتین صاحب دو دستگاه آپارتمان بوده و سهام دار یک گاراژ نیز محسوب می شود.

اما کاترینا در کسب درآمد از پدر خود پیشی گرفته و دارایی وی و همسرش «کریل شامالوف» به دو میلیارد دلار می رسد.

کریل شامالوف فرزند نیکلای شامالوف از دوستان قدیمی پوتین و از سهامداران اصلی بانک «روسیا» محسوب می شود. آمریکا معتقد است این بانک متعلق به خواص روسیه است.

رویترز برای اثبات ادعای خود مبنی بر اینکه کاترینا دختر ولادیمیر پوتین است به سراغ یکی از مقامات روس رفته است. این فرد کسی نیست جز «آندری آمیکوف» نایب رئیس «گازپروم بانک».

آمیکوف به رویترز گفته است که وی کاترینا را یک بار زمانیکه دختر کوچکی بود و یک بار نیز اخیرا ملاقات کرده و وی دختر پوتین است.

برای اولین بار چند ماه قبل آلکسی ناوالتی، بلاگر مخالف پوتین، گزارشی را در صفحۀ فیسبوکش انتشار داد که در آن از کاترینا تیخونوا به عنوان رییس سازمانی که با دانشگاه ملی مسکو همکاری دارد، نام برده شده بود.

یک روز قبل از کار ناوالتی توسط «آر بی سی» یک هلدینگ رسانه ای مستقل گزارشی منتشر شد که نشان می داد که تیخونووا در میان کسانی است که پیشبرد پروژۀ ۱٫۷ میلیارد دلاری ساخت تاسیسات دانشگاهی را بر عهده دارند البته در آن گزارش، اشاره ای به ارتباط او با پوتین نشده بود و پس از آن ناوالتی در صفحۀ فیسبوک خود نوشت: آر بی سی دیروز دختر پوتین را در شورای علمی دانشگاه ملی مسکو پیدا کرد.

  • Vladimir Putin

    پوتین همچنان قدرتمند ترین مرد جهان

    به نقل از خبرگزاری فرانسه، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه امسال نیز عنوان قدرتمندترین …
بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط
بارگذاری در سرگرمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بررسی

نفسیه روشن و حیوانات مورد علاقه‌اش

حیوانات مورد علاقه‌ نفیسه روشن شاید برای خیلی ها ترسناک باشد. مثلا عکس گرفتن با یک مار دور…