ال جی ج5

برای علاقمندان گوشی‌های هوشمند ال‌جی که از طرفی طرفدار این برند هستند و از سوی دیگر لوکس بودن یک گوشی هوشمند را در فلزی بودن آن می دانند، جی ۵ ال‌جی محکوم به فلزی بودن است. به تازگی خبرهایی در این مورد منتشر شده است.

اگر بخاطر داشته باشید اردیبهشت امسال بود که گوشی هوشمند جی ۴ ال‌جی معرفی شد؛ بنابراین انتظار داریم که طبق برنامه زمان‌بندی معرفی گوشی‌های پرچمدار ال جی، نسل بعدی این گوشی هوشمند هم اردیبهشت سال آینده معرفی شود. با وجود این که تقریبا ۶ ماه از زمان معرفی جدیدترین پرچمدار ال‌جی گذشته است، ولی شایعات زیادی در مورد نسل بعدی آن یعنی، جی ۵ ال جی آغاز شده است.

طبق جدیدترین شایعات که توسط منابع خبری کشور کره جنوبی منتشر شده‌اند، جی ۵ ال‌جی بدنه‌ی کاملا فلزی خواهد داشت که البته انتظار این امر را هم داشتیم. از آنجایی که گوشی هوشمند V10‌ ال‌جی دارای فریم فلزی Dura Guard است، بدنه‌ی تمام فلزی جی ۵ چندان دور از انتظار نیست. حالا باید ببینیم که ال‌جی در عمل این کار را انجام می‌دهد یا تصمیم دیگری برای طراحی جی ۵ خود دارد.

 در سال میلادی جاری، سامسونگ رقیب اصلی ال‌جی در کشور کره جنوبی، چهار گوشی هوشمند فلزی را به بازار عرضه کرده است. هواوی سومین تولیدکننده‌ی بزرگ گوشی‌های هوشمند در دنیا هم مدت ها است که به تولید گوشی‌های فلزی روی آورده است؛ اپل هم که پیشتاز تولید گوشی‌‌های هوشمند فلزی است. در واقع با نگاهی کلی به محصولات سایر شرکت‌های اصلی و معتبر تولیدکننده گوشی‌های هوشمند، به نظر می‌رسد فقط ال‌جی است که هنوز بطور جدی وارد دنیای گوشی‌های فلزی نشده و قدم‌های نخست خود را در این زمینه برمی دارد. شاید جی ۵ ال‌جی با طراحی کاملا فلزی تبدیل به یکی از زیباترین گوشی‌های هوشمند سال ۲۰۱۶ شود. نظر شما چیست؟

منبع: ANDROIDHEADLINES

بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط
  • کد فراگیر اتباع خارجی

    کد فراگیر اتباع خارجی

    کد فراگیر اتباع خارجی کد فراگیر اتباع خارجی یک شناسه عددی است که به اتباع غیر ایرانی اختصا…
  • بهنام صفوی درگذشت

    بهنام صفوی درگذشت

    بهنام صفوی خواننده پاپ ایرانی درگذشت. وی که از سال ها پیش دچار ضایعه مغزی بود و پس از دوبا…
  • سامسونگ و ال جی بازار ایران را ترک کردند

    سامسونگ و ال جی بازار ایران را ترک کردند

    پس از خروج آمریکا از برجام و اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه کشورمان ایران، چندی قبل شایعه لغ…
بارگذاری در انتخاب سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بررسی

کد فراگیر اتباع خارجی

کد فراگیر اتباع خارجی کد فراگیر اتباع خارجی یک شناسه عددی است که به اتباع غیر ایرانی اختصا…