برند آلمانی مرسدس بنز سرانجام از مدل Mercedes-AMG C63 coupe رونمایی کرد تا قدرتمندترین محصول کلاس C خود را معرفی کرده باشد.

خودرو Mercedes-AMG C63 coupe به صورت رسمی رونمایی شد تا اسپرت ترین محصول کلاسC تاکنون رونمایی شده باشد.

پس از نشت های متعدد خبری و انتشار تیزرهای مختلف از Mercedes-AMG، خودروساز آلمانی جزئیات رسمی مدل C63 coupe را پیش از نمایشگاه خودرو فرانکفورت در ماه آینده منتشر کرده است.

طبق انتظارات این کوپه لوکس دارای یک موتور ۴.۰ لیتری بیت توربو V8 با قدرت پیشرانه ۴۶۹ اسب بخار و گشتاور ۴۷۹ پوند بر فوت در مدل استاندارد و قدرت پیشرانه ۵۰۳ اسب بخار و ۵۱۶ پوند بر فوت نیروی گشتاور در نسخه C63 S است که این سیستم نیروگاهی بر روی یک جعبه دنده AMG Speedshift MCT هفت سرعته اسپرت متصل شده است.

یکی از اهداف اصلی Mercedes-AMG این بوده است که مدل جدید C63 coupe بیشترین تمایز را از مدل های C63 sedan داشته باشد که در نتیجه جلوپنجره ها دوباره طراحی شده اند و گلگیرهای عقب گسترده تر شده اند و در ضمن از لاستیک های گسترده تر در جلو و عقب بهره می برد.

مدل استاندارد C63 coupe با یک سیستم مکانیکی لغزش محدود مجهز خواهد شد در حالی که مدل C63 S coupe دارای یک سیستم کنترل الکترونیکی خواهد بود.

بنز 2017
بنز 2017

پایگاه اطلاع رسانی صنعت خودرو و صنایع وابسته در این مورد نوشته است: به هر حال مدل ۲۰۱۷ Mercedes-AMG C63 coupe در تابستان آینده روانه بازار شود که به طور طبیعی قیمت گذاری آن نیز در رونمایی رسمی در نمایشگاه خودرو فرانکفورت و یا در زمان عرضه اعلام خواهد شد.

توبیاس مورس رئیس هیئت مدیره Mercedes-AMG GmbH در این مورد می گوید: مدل جدید در حقیقت درک ما از پیشرفت یک مدل کوپه است که یک دینامیک عالی در سطح بسیار بالا به همراه بهبود مصرف سوخت اقتصادی را عرضه می کند و علاوه بر این ما یک تصویر جسورانه با طراحی عضلانی ار عرضه کرده ایم تا رانندگان از لذت رانندگی در تمامی جهات بهره مند شوند.

بنز 2017
بنز 2017

جام جم

 

  • مرسدس بنز IAA

    مرسدس بنز از مدل مفهومی IAA رونمایی کرد

    نمایشگاه فرانکفورت یکی از معتبرترین رویدادهای صنعت خودرو در جهان می باشد. و هر ساله قول ها…
بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط
  • کد فراگیر اتباع خارجی

    کد فراگیر اتباع خارجی

    کد فراگیر اتباع خارجی کد فراگیر اتباع خارجی یک شناسه عددی است که به اتباع غیر ایرانی اختصا…
  • بهنام صفوی درگذشت

    بهنام صفوی درگذشت

    بهنام صفوی خواننده پاپ ایرانی درگذشت. وی که از سال ها پیش دچار ضایعه مغزی بود و پس از دوبا…
  • سامسونگ و ال جی بازار ایران را ترک کردند

    سامسونگ و ال جی بازار ایران را ترک کردند

    پس از خروج آمریکا از برجام و اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه کشورمان ایران، چندی قبل شایعه لغ…
بارگذاری در انتخاب سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بررسی

کد فراگیر اتباع خارجی

کد فراگیر اتباع خارجی کد فراگیر اتباع خارجی یک شناسه عددی است که به اتباع غیر ایرانی اختصا…