برانکو
سرمربی پرسپولیس در پایان تمرین امروز تیمش با تمجید از عملکرد نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا، آن را نشانه ای برای قدرتمند بودن لیگ ایران دانست.

برانکو ایوانکوویچ در پایان تمرین امروز تیمش روبروی خبرنگاران قرار گرفت و به سوالات آنها حول شرایط پرسپولیس و مسائل اخیر صحبت کرد.

سرمربی پرسپولیس در ابتدا درباره پیروزی های نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا گفت: قبل از هر چیز باید به تیم‌های ایرانی حاضر در آسیا تبریک بگویم بازی‌‌های درخشانی انجام دادند. الجزیره و النصر را سپاهان و تراکتورسازی با قاطعیت بردند و ذوب‌آهن هم در قطر لخویا را شکست داد.

وی ادامه داد: خیلی از این موضوع خوشحالم عقیده بنده ثابت شد که لیگ ایران بسیار قدرتمند است فقط باید بیشتر و بیشتر کار کنیم تا بهتر شویم.

برانکو در مورد عملکرد حریف آینده شان در لیگ برتر گفت: تراکتورسازی هم روز گذشته قدرت و کیفیت خود را به نمایش گذاشت آنها در نیم فصل تیم خود را تقویت کردند و قلعه‌نویی هم به بهترین نحو تیمش را چیده است و بازی‌های بین‌المللی خود را با نتیجه بسیار عالی شروع کرد و نشان داد حرف‌هایی برای گفتن دارد. الجزیره مربیانی آورده که ۵ تا ۱۰ میلیون دلار هزینه داشتند و شیخ منصور مالک، این تیم مالک منچستر سیتی نیز است.

وی در واکنش به اظهارات مهدی تاج که اعلام کرده بود تا پایان رقابت‌های لیگ برتر هیچ دیداری رایگان نخواهد شد، گفت: این سؤال در خصوص رقابت‌های لیگ است و همچنین مربوط به باشگاه. من فقط می‌توانم از هواداران تشکر کنم که برای تشویق تیم به صورت گسترده به ورزشگاه آمده و امیدوارم جدای این صحبت‌ها که بازی‌ها رایگان هست یا خیر، همچنان هواداران با شور و اشتیاق زیادی برای حمایت از ما در ورزشگاه حاضر شوند.

برانکو در مورد حمایت علی دایی از طارمی در حالی که عصبانی به نظر می‌رسید، گفت: در این خصوص اصلاً سؤال نپرسید چون جوابگو نیستم، فقط می‌توانم بگویم تیم ما خوب کار می‌کند و همه سالم هستند به جز خالقی‌فر که کمی مصدومیت دارد. برای ما هنوز یک بخش بازی‌ها باقی مانده و اهمیت نمی‌دهم که چه کسی چه می‌گوید و چرا می‌گوید و نمی‌خواهم به این مسائل ورود کنم.

برانکو در ادامه صحبت هایش در مورد مشکلات مالی بازیکنان نیز اینطور گفت: این موضوع یک سوءتفاهم بود که رفع شد الان همه چیز مرتب است هرچند که این حق طبیعی بازیکنان است که به فکر حق و حقوق خود باشند من باید از طاهری و مدیریت باشگاه تشکر کنم چون تلاش می‌کنند تا باشگاه با ثبات باشد. آنها استادیوم شهید کاظمی را هم برای پرسپولیس در اختیار گرفته‌اند و سعی می‌کنند تا تیم «ب» پرسپولیس و آکادمی فوتبال این باشگاه را تأسیس کنند. کار زیاد است و مسئولیت‌ها سنگین و همه باید این وضعیت را درک کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد شرایط بازیکنانش برای ثبت رای شان نیز اینطور توضیح داد: من نمی‌دانم مقررات در ایران برای رأی دادن چطور است و کجا می‌توان رأی داد و از مسائل دیگر خبر ندارم اما به هر حال بازیکنانم فردا وقت دارند و می‌توانند از حق دمکراتیک خود برای رأی دادن استفاده کنند.

وی در مورد حضور این تیم در اردوی عمان و اینکه پرسپولیس در این اردو با چه تیم‌های بازی می‌کند، گفت: هنوز در حال مذاکره هستیم و یک بازی خواهیم داشت. با این حال سفر ما به عمان به دنبال دعوت فدراسیون فوتبال این کشور انجام می‌شود و ما مفتخر هستیم برای این دعوت که بتوانیم میهمان آنها باشیم.

برانکو در مورد اینکه پرسپولیس دوران بدنسازی را سپری می‌کند اما تراکتور در شرایط بازی است و این موضوع در دیدار آینده دو تیم شرایط را برای سرخ‌پوشان سخت نخواهد، گفت: آنها از این لحاظ امتیاز بهتری نسبت به ما دارند و چون ما در شرایط بدنسازی هستیم، طبیعی است که شرایط به نفع تراکتورسازی است اما ما هم به روش خودمان از فرصت استفاده می‌کنیم تا ان‌شاءالله موقعیتی که در جدول انتظارش را داریم به آن برسیم.

بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط
بارگذاری در کافه ورزش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بررسی

نفسیه روشن و حیوانات مورد علاقه‌اش

حیوانات مورد علاقه‌ نفیسه روشن شاید برای خیلی ها ترسناک باشد. مثلا عکس گرفتن با یک مار دور…