پانته‌آ بهرام در کنار رضا بهبودی، ستاره پسیانی و بهرنگ علوی با نمایش «دریازدگی» به تالار «حافظ» می‌آید.

«دریازدگی» نام نمایشنامه‌ای از عباس جمالی است که قرار است با کارگردانی و طراحی خود او، شهریور و مهر سال ۹۴ در تالار «حافظ» به روی صحنه برود.

در این نمایش که فضایی سورئال در بستری واقع‌گرایانه دارد،بهرام به عنوان یکی از چهار پرسوناژ نمایش حضور دارد و این روزها در حال تمرین و آماده‌سازی این نمایش است.

پانته آبهرام که گفته می‌شود یکی از بازیگران صاحب‌سبک تئاتر است، سال گذشته در نمایش «شکلک» به کارگردانی کیومرث مرادی به صحنه رفته بود. نقش مقابل او را در این نمایش رضا بهبودی بازی می‌کند که به تازگی بازی در نمایش «ستوان اینیشمور» را به کارگردانی حسن معجونی به پایان برده است. در مقابل این دو بازیگر بهرنگ علوی و ستاره پسیانی بازیگر نقش‌های دیگر این نمایش هستند.

«دریازدگی» روایت آدم‌هایی است که در کنار دریا قصد دارند تا بار سنگین گذشته خود را به آن بسپارند.

عباس جمالی کارگردان و نویسنده این نمایش بیشتر به عنوان بازیگر و نویسنده در آثار نمایشی چون P2 به کارگردانی مرتضی میرمنتظمی و و «ویران» به کارگردانی یوسف باپیری و «اسم» به کارگردانی لیلی رشیدی به صحنه رفته است و بزودی تازه‌ترین نمایش خود را به صحنه می‌برد.

او پیش از این در فستیوال «مونولیو» (جشنواره تک‌گویی گروه تئاتر لیو) نمایش « عکس من» را با همراهی لعیا گرامی با بازی مینو‌وش رحیمیان، لیلی رشیدی، آناهیتا اقبال‌نژاد کارگردانی کرده بود، او همچنین نویسندگی نمایش «فرکانس» مرتضی میرمنتظمی و بازی در «سیمرغ» کیومرث مرادی را در کارنامه خود دارد.

این نمایش کاری از کمپانی تئاتری «لوبیای آبی» است و پیش فروش بلیت‌های آن به زودی اعلام خواهد شد.

تئاتر فستیوال
بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط
بارگذاری در تئاتر و سینما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بررسی

بهنام صفوی درگذشت

بهنام صفوی خواننده پاپ ایرانی درگذشت. وی که از سال ها پیش دچار ضایعه مغزی بود و پس از دوبا…