خرید خودرو

خرید ماشین به هیچ عنوان آسان نیست، باید کلی زمان برای تحقیق صرف و سپس گزینه موردنظر را انتخاب کنید. بعد بروید و آن ماشین را از نزدیک ببینید و از سالم بودن بدنه و مسایل فنی اش هم مطمئن شوید. تازه پس از آن مرحله سخت تر شروع می شود که شامل چانه زنی سر قیمت خواهد بود.

همه اینها را گفتیم تا اشاره کنیم به یک کمپانی خوش فکر آمریکایی به نام Carvana در نشویل ایالت تنسی که همه این مراحل را به صورت آنلاین انجام می دهد و به ادعای آنها، مشتری می تواند در عرض ۲۰ دقیقه یا حتی کمتر، خرید خود را تکمیل کند. پس از آن، می توانید خودتان ماشین را از محل تحویل بگیرید یا آن را برایتان درب منزل بیاورند.

به گزارش سایت ورج، این کمپانی یک ساختمان ۵ طبقه مملو از ماشین های مختلف دارد. وقتی مشتری به این ساختمان می رود، با انداختن سکه درون دستگاهی که در طبقه همکف گذاشته شده، می تواند ماشین خود را دریافت کند. خودروها نیز توسط روبات تحویل داده می شوند.

البته توجه داشته باشید که این سکه ها واقعی نیستند و ارزش پولی ندارند و مشتری تا یک هفته پس از دریافت، می تواند به طور کاملا رایگان ماشین را تست کند و در صورت رضایت، آن را بخرد. از آنجا که هزینه های این کمپانی کم هستند، قیمت خودروهای آن نیز حدود دو هزار دلار کمتر از دیگر نمایشگاه هاست.

شرکت کاروانا کار جالبی هم انجام داده و آن اینکه برای افرادی که دوست دارند از نزدیک از ساختمان این کمپانی بازدید کنند، ۲۰۰ دلار هزینه پرواز و کرایه تاکسی از فرودگاه تا ساختمان موردنظر را پرداخت می کند.

  • پاورپوینت فنر در خودرو

    پاورپوینت فنر در خودرو

    پاورپوینت فنر در خودرو شامل ۱۸ اسلاید که با تصاویر متحرک و ثابت سعی در درک بهتر مطلب شده ا…
  • کیا اسپورتیج 2016

    کیا اسپرتیج نسخه X-Men

    در حالی که «جنگ ستارگان» در گیشه سینماها حکمرانی می‌کند، ولی این باعث نشده که کیا از ارائه…
  • کمپین نخریدن خودرو

    تا عید خبری از رونق نیست

    بازار خودرو مدت‌ها است که زمستان را تجربه می‌کند. روزهای زیادی است که فعالان بازار خودرو، …
بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط
بارگذاری در تکنولوژی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بررسی

نفسیه روشن و حیوانات مورد علاقه‌اش

حیوانات مورد علاقه‌ نفیسه روشن شاید برای خیلی ها ترسناک باشد. مثلا عکس گرفتن با یک مار دور…