علائم افسردگی

بسیاری از افراد با پنهان کردن افسردگی به زندگی خویش ادامه می‌دهند. برخی از افراد مبتلا به افسردگی پنهان علائم بیماری خود را به طور کامل مخفی کرده و در برابر دیگران با چهره‌ای شاد حاضر می‌شوند.
افراد مبتلا به افسردگی پنهان اغلب دوست ندارند که منفی بودن احساسات خود را بپذیرند. آنها فکر می‌کنند که اگر فقط به زندگی خود ادامه دهند، افسردگی به خودی خود بر طرف خواهد شد. این تصور ممکن است در چند مورد عملی باشد. اما در بیشتر موارد صرفا به افزایش غم و اندوه و احساس تنهایی منجر می‌شود.

مقابله با سگ سیاه افسردگی از طریق پنهان کردن احساسات واقعی راهی است که بیشتر ما در پیش می‌گیریم. بیماران اغلب دوست ندارند درباره احساسات‌شان با دیگران صحبت کنند و بار غم و اندوهشان را بر دوش آنها بگذارند. اما اگر یکی از دوستان یا اعضای خانواده شما از چیزی شبیه به افسردگی رنج برده و دائما به دنبال پنهان کردن احساسات درونی خویش هستند، بررسی این علائم به شما کمک می‌کند که احساسات پنهان آنها را دریابید.

وقتی الگوی خواب و غذا خوردن فرد به شکل قابل توجهی تغییر می‌یابد، می‌توان فهمید که یک جای کار می‌لنگد. خواب کافی لازمه سلامت جسم و روان است. وقتی شخصی نمی‌تواند بخوابد یا بیش از اندازه بخوابد، ممکن است به افسردگی پنهان مبتلا باشد.

برخی از افراد نیز برای سرکوب احساسات خود به خوردن و نوشیدن الکل روی می‌آورند. پرخوری به افراد افسرده کمک می‌کند که احساسات منفی خود را موقتا کنار بگذارند؛ اما این امر به نوبه خود باعث بروز احساسات منفی دیگری می‌شود که آنها را از لحاظ عاطفی ضعیف‌تر خواهند کرد. نوشیدن الکل نیز راهی است که برخی از افراد برای سرپوش گذاشتن بر احساس غم و تنهایی همراه با افسردگی در پیش می‌گیرند.

(منبع: NHS)

بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط
بارگذاری در کافه لینک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بررسی

کد فراگیر اتباع خارجی

کد فراگیر اتباع خارجی کد فراگیر اتباع خارجی یک شناسه عددی است که به اتباع غیر ایرانی اختصا…