لیگ برتر

مرتضی اسدی: کاپیتان گسترش فولادی ها که سال ها در سطح اول فوتبال توپ می زند در بازی تیمش در مقابل صبا و در حالی که حریف را تحت فشار گذاشته بودند، خلاف جهت بازی به اشتباه دروازه تیم خودی را باز کرد تا در حالی که از حریف خود سرتر بودند یک بر صفر عقب بیفتند. هرچند این بازی در نهایت به تساوی رسید.

تیم نفت تهران نیز دو نماینده در این لیست دارد، علیرضا بیرانوند و وحید حمدی نژاد.
علیرضا بیرانوند: دروازه بان ملی پوش نفتی ها که در لیگ چهاردهم درخشش ویژه ای داشت در بازی های دوم و سوم این فصل عملکرد انتقاد برانگیزی از خود نشان داد. وی در بازی دوم نفتی ها و در مقابل صبا یک گل از راه دور که حاصل یک ضربه ایستگاهی بود دریافت کرد و در بازی سوم و در مقابل سیاه جامگان نیز روی تنها گل دریافتی تیمش، عملکرد ضعیفی داشت.
وحید حمدی نژاد: کاپیتان دوم نفتی که در حضور ایمان مبعلی در بازی این در مقابل سیاه جامگان پشت تنها ضربه پنالتی تیمش ایستاد و در حالی که بازی را یک بر صفر عقب بودند، وی این پنالتی را به تیر دروازه حریف کوبید. البته محسن فروزان نیز جهت این پنالتی را تشخیص داده بود و احتمالا در صورت درون چهارچوب بودن توپ این بازیکن، این پنالتی توسط دروازه بان سیاه جامگان مهار می شد.

هرائر مگوییان: مدافع – هافبک ارمنستانی استقلالی ها را می توان یکی از ناکام ترین بازیکنان لیگ دانست، وی در بازی این تیم مقابل ذوب آهن با یک اشتباه محرز زمینه ساز گل اول ذوبی ها شد و استقلالی ها نیز بعد از این گل دیگر نتوانستند بازی را به تساوی بکشند.

حامد شیری: مدافع سایپایی ها که بازی سوم این تیم را از روی نیمکت تماشا می کرد در نیمه دوم و در حالی که تیمش دو بر صفر از حریف خود پیش بود توسط جلالی به بازی فراخوانده شد اما وی لحظاتی پس از ورود به زمین در شلوغی جلوی دروازه خود به اشتباه دروازه تیم خود را باز کرد تا اخختلاف دو تیم به یک گل برسد و البته وی بسیار خوش شانس بود که این بازی به تساوی کشیده نشد.

پنج بازیکن پرسپولیسی ها در طول سه بازی اول این تیم مرتکب اشتباهاتی شدند که در نهایت به ضرر این تیم تمام شد.
هادی نوروزی: کاپیتان سرخپوشان که در بازی اول این تیم یک دیدنی برایشان به ثمر رساند، در بازی دوم و در حالی که پرسپولیسی ها در گرمای اهواز با دو گل از حریف خود عقب بودند با پذیرفتن یک کارت قرمز نابهنگام، این تیم را ده نفره کرد تا جبران برای سرخ پوشان سخت تر از قبل شود.
ایمان صادقی: گلر تازه به پرسپولیس پیوسته را می توان بدون شک یکی از بدشانس ترین بازیکنان لیگ دانست، وی که به دلیل محرومیت مکانی در سه بازی اول قصد تثبیت خود درون دروازه سرخ پوشان را داشت با بداقبالی های متفاوتی روبرو شد و با اشتباهات بازیکنان این تیم 8 بار دروازه خود را باز شده دید. البته صادقی در بازی سرخ پوشان و در مقابل استقلال خوزستان طی یک اشتباه محاسباتی در خروج از دروازه گل اول حریف را سبب شد.
مایکل اومانا: مدافع کاستاریکایی سرخ پوشان که امید برانکو در قلب دفاع سرخ پوشان در بازی سوم بود در حالی که این تیم دو بر یک از حریف قدرتمندش پیش بود در یک شلوغی جلوی دروازه به اشتباه دروازه تیم خود را باز کرد و پس از آن نیز دیگر سرخ پوشان موفق به گلزنی نشدند.

مهرداد کفشگری: هافبک تازه کاپیتان شده پرسپولیسی ها که می توانست با اولین روز بستن بازوبند سرگروهی این تیم و پیروزی در یک بازی مهم خاطره ای به یادماندنی برای دوران غیرفوتبالی خود رقم بزند در صحنه ای که شاید نیازی به خطا روی بازیکن حریف نبود، وی مرتکب خطای پنالتی شد و با همین گل نیز سرخ پوشان بازی خود را عقب افتادند.
کمال کامیابی نیا: هافبک دفاعی تازه سرخ پوش شده در بازی سوم سرخ پوشان تکمیل کننده ناکامی این تیم بود و با پاس گلی که برای خلعتبری ارسال کرد زمینه ساز دریافت گل چهارم تیمش شد.

ورزش سه

بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط
بارگذاری در نمایه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بررسی

نفسیه روشن و حیوانات مورد علاقه‌اش

حیوانات مورد علاقه‌ نفیسه روشن شاید برای خیلی ها ترسناک باشد. مثلا عکس گرفتن با یک مار دور…