کامکار
وحید تاج خواننده موسیقی ایرانی از لغو تور کنسرت های گروه اردشیر کامکار در شهرهای مهاباد و سقز به دلیل بی برنامگی برخی تهیه کنندگان خبر داد.

آقای تاج در اینباره توضیح داد: متاسفانه به دلیل بی‌برنامگی که تهیه‌کننده کنسرت های گروه در شهرهای سقز و مهاباد در نحوه عقد قرارداد و برنامه ریزی های لازم داشت، استاد کامکار تصمیم گرفت که تور کنسرت های شهرستان گروه لغو شود چرا که تجربه نشان داده با عقد قرارداد شفاهی نمی توان کاری را به سرانجام رساند.

وی در گفتگو با مهر گفت: دقایقی پیش با تماسی که مسئولان برگزاری کنسرت شهر بوکان با استاد کامکار داشتند، اصرار بر این بود که به دلیل بلیت فروشی و مشکلاتی که در پی لغو این کنسرت پیش می آید، بتوانیم این برنامه را در شهرستان بوکان برگزار کنیم که با توجه به اصرار و پافشاری تهیه کننده در این شهر، استاد کامکار رضایت داد تا به احترام مخاطبان کنسرت شهر بوکان را برگزار کند.

این خواننده موسیقی ایرانی با تاکید بر اینکه هیچ مشکل دیگری برای لغو این کنسرت ها در میان نبوده است، گفت: خوشبختانه هیچ نهادی از برگزاری کنسرت ممانعتی به عمل نیاورد و همه نهادها در این زمینه تا این لحظه نهایت همکاری را داشته‌اند اما آنچه واقعا برای ما ناراحت کننده بود برخورد نامناسب تهیه کننده با یک گروه حرفه ای و بی برنامگی در این زمینه بود که موجب لغو کنسرت شد.

بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط
بارگذاری در فرهنگ و هنر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بررسی

بهنام صفوی درگذشت

بهنام صفوی خواننده پاپ ایرانی درگذشت. وی که از سال ها پیش دچار ضایعه مغزی بود و پس از دوبا…